Print side | Luk vindue

Pas på Boxer TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=101674
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 18:52


Emne: Pas på Boxer TV
Skrevet af: troelsn
Emne: Pas på Boxer TV
Skrevet den: 14-September-2011 kl. 14:54
De er simpelt hen umulige at slippe af med igen! Angry

Havde et abonnement som løb indtil 30. sep. og tegnede derefter et nyt, med nogle andre kanalvalg, som skulle træde i kraft d. 1. okt.
Nu får jeg så en faktura med både de gamle og de nye kanaler, som nu lige pludselig er trådt i kraft d. 21.08.

Efter gentagne gange at have forsøgt at komme igennem til Boxer TV for at få rettet op på tingene, mister jeg tålmodigheden med dem, og opsiger mit abonnement pr. mail.
Så kan man lige pludselig godt blive ringet op af en konsulent. Men om man så også kan slippe af med sit abonnement, er sandelig en helt anden sag.

Jeg havde nemlig IKKE opsagt mit gamle abonnement, for det kan man ikke, sagde konsulenten. Jeg havde bare forlænget det, og NU kunne jeg pludselig godt opsige det, men med et varsel på løbende måned + 1. måned. Det er sørme smart!!! Wink

Boxer TV burde skifte reklameslogan til :"TRÆT af at betale for TV du IKKE længere gider at have"!!!



Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 14-September-2011 kl. 15:01
Havde ingen problemer med at opsige mit abbonnement med en mds frist efter 1 år


Skrevet af: trinetrunten
Skrevet den: 14-September-2011 kl. 15:10
"løbende måned + 1 måneds opsigelse" - det er åbenbart deres mantra. det var også standardsvar da jeg forsøgte at gøre dem begribelig, at der var nogle kanaler jeg ikke længere ville have og at jeg havde opsagt dem flere gange. så længe de åbenbart figurerede i deres system, så var det bare : "løbende måned + 1 måneds opsigelse" - uanset hvad jeg så ellers sagde

deres åbenbart lidt flossede forretningsmoral med kun at "gide" ringe tilbage, når der er mulighed for at tjene penge og ikke for at behandle klager, lyder også bekendt. flere gange har jeg forsøgt at få en konsulent til at ringe tilbage pga. fakturafejl og en klage over manglende tekster på canal+ first.

aldrig mere boxer Dead


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 14-September-2011 kl. 15:22
Det har også været ret brugt i telebranchen, når man har haft 6 måneders binding har det ofte reelt været 7 da abonnementet ikke kunne opsiges i bindingsperioden og derefter var der 30 dages opsigelse.



Print side | Luk vindue