Print side | Luk vindue

Det kan godt betale sig at købe hos cdon.dk....

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102063
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 03:15

Emne: Det kan godt betale sig at købe hos cdon.dk....
Skrevet af: kennethbrdk
Emne: Det kan godt betale sig at købe hos cdon.dk....
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 16:42
Det må da siges at være billigt:

Inception (Blu-ray+DVD)   9 kr

Med til historien hører, at man får disse tilbud, når man køber af og til hos dem Smile

Der kom så fragt på til 29 kr., men det er vist også helt ok!

Har også fået Shawshank Redemption til 9 kr. ligeledes på bluray Tongue

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 16:50
Ja, og de sælger PS3 320 GB til 1.799 kr. lige nu, gad vide hvad Bilka og LG-ganten siger til det...

Skrevet af: Redman
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 18:26
Jeg har også lige fået koden til Inception (og andre) for 9 kr.

Bare ærgerligt jeg allerede har den

Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 19:15
Har også fået koden og bestilt. Der røg så også lidt musik med i kurven. Sweet greatest hits til 39,-.
Det er da ok.

God weekend.

Hilsen Ole

-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126

Skrevet den: 24-September-2011 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Redman Redman skrev:

Jeg har også lige fået koden til Inception (og andre) for 9 kr.

Bare ærgerligt jeg allerede har den

Jeg havde også både den og Shawshank Redemption men havde nogle kammerater der ikke havde dem Wink

Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 20:16
Jeg har ikke fået nogen kode Ouch, ville da ellers gerne have inception. Er det en personlig kode ?

Skrevet den: 24-September-2011 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg har ikke fået nogen kode Ouch, ville da ellers gerne have inception. Er det en personlig kode ?

Det tror jeg...

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 20:34

Jeg har nu også købt en del CD´er og BD´er hos CDON, og har heller ikke modtaget noget - men pytLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 24-September-2011 kl. 20:59
Jeg fik Ocean BD for 9 kr. Det er sq da ok!

Smile

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 25-September-2011 kl. 07:17
Jeg nuppede dobbelt pakken med Lock, Stock & Two Smoking Barrels og Revolver for de 9,- Kender ikke Revolver, men Lock, Stock bør stå i samlingen, især til den pris!

Skrevet den: 25-September-2011 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Jeg nuppede dobbelt pakken med Lock, Stock & Two Smoking Barrels og Revolver for de 9,- Kender ikke Revolver, men Lock, Stock bør stå i samlingen, især til den pris!

Den overvejet jeg også, men kendte ikke Revolver, så du må da godt lige skrive, hvis den er noget værd Smile

Skrevet den: 25-September-2011 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har nu også købt en del CD´er og BD´er hos CDON, og har heller ikke modtaget noget - men pytLOL

Jeg ved så heller ikke hvordan de finder frem til dem, der skal have de tilbud. Om det er et vist beløb, frekvensen af ens køb eller bare er tilfældigt Embarrassed

Skrevet af: Redman
Skrevet den: 25-September-2011 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg ved så heller ikke hvordan de finder frem til dem, der skal have de tilbud. Om det er et vist beløb, frekvensen af ens køb eller bare er tilfældigt Embarrassed

Jeg handler højest hos cdon hver tredje måned, så jeg er ret sikker på det bare er et tilbud de smider i hovedet til de kunder der ikke handler der så tit, for at få dem til at købe noget mere.

Skrevet af: jøsse
Skrevet den: 25-September-2011 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Den overvejet jeg også, men kendte ikke Revolver, så du må da godt lige skrive, hvis den er noget værd Smile
Ingen film bør stå i samlingen p.g.a prisen.IMHO

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 25-September-2011 kl. 15:25

"især til den pris" skulle læses som "også til god pris". Lock Stock hører til i enhver samling IMO

Skrevet af: jøsse
Skrevet den: 25-September-2011 kl. 15:28

"især til den pris" skulle læses som "også til god pris". Lock Stock hører til i enhver samling IMO
DET har du fuldstændig ret iWink

Print side | Luk vindue