Print side | Luk vindue

WAOO! IPTV uden boks med Østjysk Energi

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102182
Udskrevet den: 18-Maj-2024 kl. 22:43


Emne: WAOO! IPTV uden boks med Østjysk Energi
Skrevet af: hylle
Emne: WAOO! IPTV uden boks med Østjysk Energi
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 17:10
Før nytår havde jeg et rigtig fedt setup på mit mediecenter, hvor jeg kunne streame alle kanaler, som kom ind i huset via Profibers fiberboks. Men noget tid efter Profiber skiftede til WAOO! gætter jeg på at de dels skiftede udp-adresser og dels gjorde kanalerne krypterede.

Jeg ærgede mig en del over dette, men har aldrig fået lagt et ihærdigt stykke arbejde i at finde ud af om man stadig kan streame kanalerne uden WAOO!/Profibers modtagerboks, så er der nogen her i dette forum, der ved om det stadig kan lade sig gøre?

Jeg bor ca. 15 km syd for århus og min udbyder er Østjysk Energi.



Svar:
Skrevet af: Cartman
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af hylle hylle skrev:

Før nytår havde jeg et rigtig fedt setup på mit mediecenter, hvor jeg kunne streame alle kanaler, som kom ind i huset via Profibers fiberboks. Men noget tid efter Profiber skiftede til WAOO! gætter jeg på at de dels skiftede udp-adresser og dels gjorde kanalerne krypterede.

Jeg ærgede mig en del over dette, men har aldrig fået lagt et ihærdigt stykke arbejde i at finde ud af om man stadig kan streame kanalerne uden WAOO!/Profibers modtagerboks, så er der nogen her i dette forum, der ved om det stadig kan lade sig gøre?

Jeg bor ca. 15 km syd for århus og min udbyder er Østjysk Energi.



Skrevet af: hylle
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 19:09
Cartman - du er intet mindre end en fantatisk mand!! Tusind tak



Print side | Luk vindue