Print side | Luk vindue

ændring af email-notifikation

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102401
Udskrevet den: 30-November-2024 kl. 07:11

Emne: ændring af email-notifikation
Skrevet af: pianomartin
Emne: ændring af email-notifikation
Skrevet den: 03-Oktober-2011 kl. 11:04
Hej recordere.

Kunne man ændre e-mail notifikationen, således at man kun får én mail om nye poster i en tråd indtil man har logget sig ind og læst dem. Hvis man checker mail og er med i en "populær tråd" får man nemt 30 mails om at der er kommet nye indlæg

I andre forums fungerer det sådan. Så får man én mail om "nye indlæg" og så kommer der ikke flere mails før man har logget sind ind og set indlæggene.

Svar:
Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 03-Oktober-2011 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Hej recordere.

Kunne man ændre e-mail notifikationen, således at man kun får én mail om nye poster i en tråd indtil man har logget sig ind og læst dem. Hvis man checker mail og er med i en "populær tråd" får man nemt 30 mails om at der er kommet nye indlæg

I andre forums fungerer det sådan. Så får man én mail om "nye indlæg" og så kommer der ikke flere mails før man har logget sind ind og set indlæggene.

Synes helst sikkert det skal gøres til et valg om man vil have det sådan eller ej. Jeg kan personligt ikke lide den funktion hvor man kun får én e-mail indtil man logger ind. Har man en ordentlig mail-klient, så grupperer den selv alt i tråde og man har derfor ikke 30 uoverskuelige mails på en liste. Det gør det også lettere at følge med i indlæg "på farten".

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 03-Oktober-2011 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Forummet her tillader desværre ikke at det er individuelt.

Det er enten/eller - for alle brugere samtidig.

Og da vi prøvede det af sidst lød der et ramaskrig. Flertallet af brugerne ville hellere have det, som det er nu.

Så på demokratisk vis, lader vi flertallet råde Smile

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 04-Oktober-2011 kl. 08:32
Jeg forstår at jeg er i mindretal - og er desuden blev "knock-outet" af den ansvarshavende direktør. Så det er fint nok!!

Jeg har bare svært ved at forstå flertallets ønske om at modtage 30 mails med samme besked "der er kommet nyt indlæg i tråden om æbler vs struer-virksomheder  (Wink) som du bad os holde øje med". For mig at se er én mail rigeligt, så kan jeg klikke på linket og læse de indlæg, der er kommet til.

Men point taken - jeg er nedstemt og recordere.dk er stadig et godt site.

Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 04-Oktober-2011 kl. 09:45
Hej Martin.

Jeg vil da godt give min grund til at jeg stemmer for det gamle system. Jeg løber rundt med min mobil i lommen og den holdes opdateret med min email indbakke via push email. Dette foregår ubemærket mens jeg foretager dagens gøremål, i det øjeblik jeg har tid kan jeg så fiske telefonen op af lommen og læse de indlæg der er kommet i de tråde jeg er interesseret i. Der er jo mere end en notifikation med. Selve beskeden der er kommet er også vedhæftet og kan læses direkte i emailklienten. Dette ville ikke kunne lade sig gøre med dit forslag ;-)

BS

-------------
http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"

Skrevet den: 04-Oktober-2011 kl. 11:37
BSchmidt - ja, som sagt er det nok bare mig, der er så gammeldags, at jeg ikke checker mail på mobilen. Jeg vil personligt hellere klikke på linket og læse direkte på recordere.dk, fremfor at læse i mailen. Bl.a. fordi Quote-systemet går lidt i skuddermudder i mailen (i hvert fald på min hotmailkonto, der læses fra Windows Live-mail.

Men alt ok - jeg er i mindretal, nedstemt og overbevist Wink

Print side | Luk vindue