Print side | Luk vindue

Onkyo 606 m. opstartproblemer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102581
Udskrevet den: 14-Maj-2024 kl. 08:36


Emne: Onkyo 606 m. opstartproblemer
Skrevet af: flemschu
Emne: Onkyo 606 m. opstartproblemer
Skrevet den: 07-Oktober-2011 kl. 21:59
Hej kloge folk
 
Der er sikkert nogle stykker herinde, som har skiftet kondensatorerne på HDMI-pladen i deres Onkyo 606 (eller anden Onkyo).
Er der nogle af jer, som kunne tænke at dele jeres erfaringer med en uerfaren "lodder".
Jeg har netop erkendt, at det må være vejen frem og hvis det går galt, hedder det nok en ny Pioneer (ikke Onkyo igen, nej tak)
Den mistede evnen til at vise menu for ca. 3 mdr siden og har indenfor de sidste mdr. været meget svær at vække (den skal varmes ca. 5 min. før der sker noget) Nogle gange kommer der lyd efter 3 tænd/sluk-runde, nogle gange kommer der et signal, som min skærm ikke vil vise, nogle gange et signal, som ligner noget fra tv'ets barndom (der er dog farver på Smile)
Den er også begyndt, at hakke en gang imellem. Dvs. pludselig fryser billedet og lyder buzzer. Det varer fra 1-5 sek. Og disse hak bliver hyppigere Cry
 
Disse symptomer kan angiveligt løses via en udskiftning af nogle kondensatorer på HDMI-pladen, så loddekolben er parat. Men det ville være rart med et par vink/tips inden jeg kaster mig ud i det Clap
 
På forhånd tak
 



Print side | Luk vindue