Print side | Luk vindue

Har i fejl på Priest Blu-ray

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102735
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 04:45


Emne: Har i fejl på Priest Blu-ray
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: Har i fejl på Priest Blu-ray
Skrevet den: 11-Oktober-2011 kl. 19:04
Har lige fået denne i 3D. Men, der står engelsk, tysk og italiensk dts hd master på coveret. Og ja, tysk og italiensk er i master hd, men engelsk er kun i DD.Cry
Er der nogen som har købt denne film i 2D og kan hjælpe mig, med om der er dts hd master på engelsk?


-------------
Mvh
Flemming Larsen



Svar:
Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 06:24
jeg har den fra UK, der står engelsk og fransk 5.1 DTS HD Master, men så mangler de DK tekster Question

-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 06:34
På mit cover, står der ogdå dts hd master engelsk. Men på skiven er der kun DD UK. men tysk og italiensk er i den gode lyd.. :-(

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 14-Oktober-2011 kl. 11:54
op.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 17:20
Jeg har skrevet lidt med sony. Og her er hvad de svarer. Og efter hvad jeg kan læse ud fra det, så kommer de kommende film til at have DTS HD MASTER lyd, men intet om vi andre kan få byttet.
Alt i alt hamrende dårlig service fra Sony.Ouch Man kan jo også blive for store.
 
 
 

Dear Flemming,

After some further investigations in the subject by our Supply Chain team, we’ve been able to backtrack the initial incident for this matter back to Los Angeles. Unfortunately there has been a human error taking place, when setting the figuration for this product and release. This in turn has made incorrect information being flagged on the product and audio being set up on the disc.

With this there’s no related strategy from Sony not to provide optimal audio on our most exclusive and HD worthy products. Quite the contrary. We’re sorry for the inconvenience this has caused while experiencing our product. For the future replications of PRIEST the errors has been adjusted.

Thank you for your participation in our continuous quest in making Sony product best in class. Thanks!

Med vänlig hälsning / Best regards,



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:00
mja altså Flemming, Sony takker dig jo for din indsats, og at man nærmest på baggrund af din henvendelse har fået rettet den menneskelige fejl osv., og din deltagelse for yderligere at forbedre Sony´s produkter...TongueLOL.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:06
Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på. Disney kom jo med fantasia, som havde en fejl på, og den byttede de uden problemer.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:14
Det værste er jo, at hvis du køber den i 2D udgaven, så er der MASTER lyd på.Ouch

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på.

Jo, de burde bytte den, men er der noget i vejen for at du over for sælger argumenterer at filmen ikke lever op til de specifikationer der står nævnt på æsken?!!

Hvis du samtidigt tager en kopi af kommunikationen mellem Sony og dig med, burde det vel ikke være noget problem.

Jeg har selv været ude for noget lign., men da jeg først opdagede fejlen efter 2-3 år gjorde jeg ikke noget ved det. 


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på.

Jo, de burde bytte den, men er der noget i vejen for at du over for sælger argumenterer at filmen ikke lever op til de specifikationer der står nævnt på æsken?!!

Hvis du samtidigt tager en kopi af kommunikationen mellem Sony og dig med, burde det vel ikke være noget problem.

Jeg har selv været ude for noget lign., men da jeg først opdagede fejlen efter 2-3 år gjorde jeg ikke noget ved det. 
Mit problem er så, at min er købt i tyskland, med samme fejl. Og jeg ved ikke om amazon.de vil bytte/tage den tilbage. Jeg har det problem at jeg ikke kan noget tysk overhovedet, så jeg kan ikke finde en mailadresse til dem, og ved heller ikke om de vil svare på engelsk, som jeg jo vil være nødt til at skrive på.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:28
Jeg ville skrive på engelsk til dem, det har jeg prøvet på andre tyske forhandler - og de svarede tilbage på engelsk.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg ville skrive på engelsk til dem, det har jeg prøvet på andre tyske forhandler - og de svarede tilbage på engelsk.
Jeg kan bare ikke finde en mailadresse til dem. Jeg er helt lost derinde. Jeg kan lige bestille, fordi det er det samme som fra UK.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på. Disney kom jo med fantasia, som havde en fejl på, og den byttede de uden problemer.
Jo vist burde de tilbyde en bytning, men det er sikkert for uoverskueligt for dem Flemming - der er jomåske tusinder af fejlbehæftede BD´er ude - men serviceagtigt, det kan man vel ikke kalde deres reaktionSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på.

Jo, de burde bytte den, men er der noget i vejen for at du over for sælger argumenterer at filmen ikke lever op til de specifikationer der står nævnt på æsken?!!

Hvis du samtidigt tager en kopi af kommunikationen mellem Sony og dig med, burde det vel ikke være noget problem.

Jeg har selv været ude for noget lign., men da jeg først opdagede fejlen efter 2-3 år gjorde jeg ikke noget ved det. 
Mit problem er så, at min er købt i tyskland, med samme fejl. Og jeg ved ikke om amazon.de vil bytte/tage den tilbage. Jeg har det problem at jeg ikke kan noget tysk overhovedet, så jeg kan ikke finde en mailadresse til dem, og ved heller ikke om de vil svare på engelsk, som jeg jo vil være nødt til at skrive på.
Du kan sagtens skrive til amazon.de på engelsk. Det har jeg gjort et par gange, og det gik fintBig smile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på. Disney kom jo med fantasia, som havde en fejl på, og den byttede de uden problemer.
Jo vist burde de tilbyde en bytning, men det er sikkert for uoverskueligt for dem Flemming - der er jomåske tusinder af fejlbehæftede BD´er ude - men serviceagtigt, det kan man vel ikke kalde deres reaktionSmile
Bottomline er vel, at man har købt et "fejlbehæftet" produkt ( beskrivelse passer ikke med indhold ), dette må da være nok til en ombytning.


-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på. Disney kom jo med fantasia, som havde en fejl på, og den byttede de uden problemer.
Jo vist burde de tilbyde en bytning, men det er sikkert for uoverskueligt for dem Flemming - der er jo måske tusinder af fejlbehæftede BD´er ude - men serviceagtigt, det kan man vel ikke kalde deres reaktionSmile
Uanset, så vil jeg tro der var solgt flere fantasia BDér, end denne er solgt i 3D. Så det kan vel ikke være helt besværligt. De kan jo nøjes med dem som gør opmærksom på det. De kan trods alt ikke lede efter dem som har købt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Bottomline er vel, at man har købt et "fejlbehæftet" produkt ( beskrivelse passer ikke med indhold ), dette må da være nok til en ombytning.
Det er lige det jeg mener.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Burde de så ikke tilbyde at ombytte den? Den er jo leveret med fejl på.

Jo, de burde bytte den, men er der noget i vejen for at du over for sælger argumenterer at filmen ikke lever op til de specifikationer der står nævnt på æsken?!!

Hvis du samtidigt tager en kopi af kommunikationen mellem Sony og dig med, burde det vel ikke være noget problem.

Jeg har selv været ude for noget lign., men da jeg først opdagede fejlen efter 2-3 år gjorde jeg ikke noget ved det. 
Mit problem er så, at min er købt i tyskland, med samme fejl. Og jeg ved ikke om amazon.de vil bytte/tage den tilbage. Jeg har det problem at jeg ikke kan noget tysk overhovedet, så jeg kan ikke finde en mailadresse til dem, og ved heller ikke om de vil svare på engelsk, som jeg jo vil være nødt til at skrive på.
Hvis det er på amazon.de du har købt, så er det lavet lissom på amazon.co.uk, hvor du går ind under din account (mein konto) og finder det vindue, hvor du kan skrive til deres kundeservice. De har ingen mailaddresse..


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis det er på amazon.de du har købt, så er det lavet lissom på amazon.co.uk, hvor du går ind under din account (mein konto) og finder det vindue, hvor du kan skrive til deres kundeservice. De har ingen mailaddresse..
Det er amazon.de. Jeg har nu prøvet at skrive. Jeg aner ikke om det er rigtigt. F... jeg hader tysk.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis det er på amazon.de du har købt, så er det lavet lissom på amazon.co.uk, hvor du går ind under din account (mein konto) og finder det vindue, hvor du kan skrive til deres kundeservice. De har ingen mailaddresse..
Det er amazon.de. Jeg har nu prøvet at skrive. Jeg aner ikke om det er rigtigt. F... jeg hader tysk.
Det er ellers det sprog hvor ordene ligner mest de danskeLOL


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis det er på amazon.de du har købt, så er det lavet lissom på amazon.co.uk, hvor du går ind under din account (mein konto) og finder det vindue, hvor du kan skrive til deres kundeservice. De har ingen mailaddresse..
Det er amazon.de. Jeg har nu prøvet at skrive. Jeg aner ikke om det er rigtigt. F... jeg hader tysk.
Det er ellers det sprog hvor ordene ligner mest de danskeLOL
Ok, så kan jeg ikke forstå dansk. Nej, svensk eller norsk det ligner noget.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-November-2011 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis det er på amazon.de du har købt, så er det lavet lissom på amazon.co.uk, hvor du går ind under din account (mein konto) og finder det vindue, hvor du kan skrive til deres kundeservice. De har ingen mailaddresse..
Det er amazon.de. Jeg har nu prøvet at skrive. Jeg aner ikke om det er rigtigt. F... jeg hader tysk.

Hvorfor ikke bare køre siden igennem Google translate? (kopier link til siden du vil have oversat).
http://translate.google.com/ - http://translate.google.com/


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-November-2011 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis det er på amazon.de du har købt, så er det lavet lissom på amazon.co.uk, hvor du går ind under din account (mein konto) og finder det vindue, hvor du kan skrive til deres kundeservice. De har ingen mailaddresse..
Det er amazon.de. Jeg har nu prøvet at skrive. Jeg aner ikke om det er rigtigt. F... jeg hader tysk.

Hvorfor ikke bare køre siden igennem Google translate?

http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=da&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=www.amazon.de - http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=da&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=www.amazon.de
Det har jeg prøvet. Det er ikke alle sider den oversætter, og de sider den oversætter, ja, det er næsten mere forvirrende. Men jeg har fået en besked afsted, så må jeg se om det er rigtigt.
Men ellers tak.Big smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen



Print side | Luk vindue