iOS opdatering: iTunes fejl 3200
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102798
Udskrevet den: 21-December-2024 kl. 16:41
Emne: iOS opdatering: iTunes fejl 3200
Skrevet af: ladiesman217
Emne: iOS opdatering: iTunes fejl 3200
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 23:30
Andre der har oplevet problemer med iOS 5 opdateringen på iPad 2? Jeg får bare en meddelelse "ladiesman217's iPad kunne ikke gendannes. An internal error occured" men ingen fejlkode? Hvad sker der for iTunes?
Nogle der har oplevet samme fejl?
-------------
|
Svar:
Skrevet af: affer
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 23:36
serverne er overbelastet bare bliv ved, det tog min en 7-8 forsøg før den gik igennem....
det står også under nyheden på forsiden her på recordere.dk
------------- Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 23:40
Ahh sorry my bad.. Havde jeg ikke læst.. Men tai for svar :)
-------------
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 00:06
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5728"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5728 - iOS update: iTunes Error 3200 |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5728 - Har du problemer med at opdatere iPhone eller iPad til Apples seneste software, så er du ikke alene. |
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 08:40
Jeg har lige opdateret min spritnye iPad 2. iTunes sagde efter opdateringen, at iPad'en skulle forblive tilkoblet, indtil den igen kunne ses i iTunes. Det har nu varet i mindst 20 minutter, og på iPad'en er der kun et æble midt på skærmen.
Hvor længe skal man regne med at sådan en opdatering tager?
|
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 08:58
der stod det kunne tage op til en time på min igår, opdateringen tog relativt længere end tidligere opdateringer.. da jeg opdaterede min iphone gik opdateringen også i stå og sagde jeg skulle opdatere itunes, jeg indtastede dog blot min sim kode på iphonen så kørte den videre... Hvis ikke man synkroniserer sine programmer med computeren skal man påregne et større arbejde med selv at lægge programmer tilbage. Det virker som om de ikke har haft steve jobs til at teste opdateringen
------------- Mvh
René
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 09:00
Nå, det løste sig, da jeg bad iTunes om at gendanne iPadens software.
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 10:16
Er der nogen, som har haft musik på deres iphone, som er blevet brugt til ringetoner? Jeg har haft nogle, hvor jeg har konventeret musikken, over et program som hedder Iringer. Jeg kan finde dem i mit Itunes, men jeg kan kun finde apples, meget kedelige ringetoner i selve mobilen.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 10:57
Jeg får denne fejl under sikkerhedskopieringen: " der opstod en fejl under skkerhedskopieringen" (-402653081)
Går jeg videre får jeg besked om at hele telefonen bliver slettet først. Andre med samme fejl?
(tænk sig jeg for et par siden sagde til en kammerat at opdatere sin iPhone var så dejlig problem frit)
------------- http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)
|
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 11:00
flemming larsen skrev:
Er der nogen, som har haft musik på deres iphone, som er blevet brugt til ringetoner? Jeg har haft nogle, hvor jeg har konventeret musikken, over et program som hedder Iringer. Jeg kan finde dem i mit Itunes, men jeg kan kun finde apples, meget kedelige ringetoner i selve mobilen. |
Nå, men jeg fandt det selv. Jeg skulle fjerne hakket i alle mine ringetoner, lave en syncro. Og så sætte hak i dem igen, syncro, og så var de der. Ellers er det gået problemfrit, foreløbig her.
|
Skrevet af: Kief
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 11:32
Jeg fik også en fejl og det skete lige før den var helt færdig med opdateringen - Resultat: Telefonen døde og viser load ikon uden at komme videre. Den er nu givet videre til 3, som havde fået 4 lign sager ind 30 min efter åbningstid (og sikkert resten af dagen)
Det var Iphone 4 btw.
Heldigvis kan de vist fixe den indenfor et par timer. Problemet var mere at Iphone er mit vækkeur og da den døde, havde jeg ikke sådan en mere. Der var Sonos min redningsmand!! :)
------------- Mvh.
Casper
|
Skrevet af: JKO98
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 11:52
Jeg kan ikke slå iCloud-sikkerhedskopi til, når jeg prøver får jeg dennne besked: "iCloud-sikkerhedskopi mislykkedes, annuller / prøv igen". Andre som har samme problem, eller har løst det. vh jko98
|
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 12:16
JKO98 skrev:
Jeg kan ikke slå iCloud-sikkerhedskopi til, når jeg prøver får jeg dennne besked: "iCloud-sikkerhedskopi mislykkedes, annuller / prøv igen". Andre som har samme problem, eller har løst det. vh jko98 |
Min virkede fint første gang.
|
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 12:47
Kan man gendanne en iPad for mange gange? Jeg har gendannet min nok 5 gange nu, for at få det til at virke.. Så jeg tænkte på, om man kan skade iPad'en ved at gendanne for mange gange?
Og nogle der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke kan se min iPad inde på www.icloud.com selvom det er aktiveret under iCloud indstillinger: Find min iPad...
-------------
|
Skrevet af: petrucci
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 14:48
Hold da op....skal da vist lige vente med at opdatere arbejdsmobilen til iOS5.....
|
Skrevet af: firlings
Skrevet den: 15-Oktober-2011 kl. 12:55
Har en Iphone 3gs og fik fejl 50 ved 1. opdatering, men efter at have afinstalleret Itunes på computeren og efterfølgende installeret den nye version manuelt, gik opdateringen fint igennem :-)
------------- Onkyo TX-RZ710 PS4 Pro - Star Wars S.E. LG OLED Samsung Yousee HD-boks Panasonic DMP-UB310 Apple 4KTV
|
Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 15-Oktober-2011 kl. 14:36
Min iPhone 4 kørte opdateringen fra start til slut, uden problemer og har virket fejlfrit siden.
Det tog godt nok lang tid,men der var ingen fejl/fejlmeldinger under vejs.
------------- Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|