Thomasio skrev:
Er jeg den eneste der undre mig over YouSee's placering af kanalerne på DVB-C.
- begge steder var det "nyere" samsung TV hvor man åbenbart ikke kan "flytte" kanalerne (eller slå dem fra) - men kun lave favoritter.
Denne gruppe af seere ville have rigtig stor glæde af at man fra YouSee lagde kanalerne i rækkefølge: Danske, regionale, lokale, udenlandske og først herefter SD spejlene af HD kanalerne.
|
Nu skal youSee ikke rette fejl og den dårlige brugervenlighed hos Samsung - man kan ligefrem sige, at youSee burde udstille Samsungs uduelighed - for kun på den måde får et sådant sløset firma gjort noget afgørende ved problemerne. Det er blevet bedre, men godt synes det ikke at være.*
Det er muligt, at dem, du hjælper, har brug for ovenstående rækkefølge - men jeg ser fx aldrig lokal-tv eller TV3/3+/3-puls/4/5/6/9 - aldrig. Jeg ser mest de udenlandske kanaler, men der er så mange, at en ordning alligevel er omsonst.
Der er vel også op mod halvdelen af seerne der kun synes at sportskanaler er helt overflødige.
Nej, Samsung må forbedre deres fjernsyn - og andre med dem. Hvorfor omhandler diverse anmeldelser fx næsten ikke brugervenligheden for forskellig seergrupper ?
Lars :)
* Nogle kender Samsung fra youSee's HD boks, der stadig har mange småfejl og dårlige løsninger - tekst-tv er fx alt andet en godt.
------------- Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|