Print side | Luk vindue

iOS5 og geninstallere apps

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103105
Udskrevet den: 23-Maj-2025 kl. 06:39

Emne: iOS5 og geninstallere apps
Skrevet af: wiggumdk
Emne: iOS5 og geninstallere apps
Skrevet den: 19-Oktober-2011 kl. 17:24
Jeg har opgraderet både min iPad 2 og iPhone 4 til iOS5. Jeg har dog et par apps som jeg nu ikke kan geninstallere selvom de tidligere har været installeret på mine enheder.

Det er:
Free RSS reader
VLC

VLC er jo blevet slette fra App store, så det er sikkert derfor jeg ikke kan hente det ned igen (øv), men Free RSS reader kan jeg ikke finde. Kan det være fordi det ikke er iOS5 kompatibelt?

-------------
Apple & Sonos entusiast

Svar:
Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 19-Oktober-2011 kl. 17:31
Nu har jeg ikke lige fået opdateret min endnu, men hvis vlc ikke er tilgængelig længere, hvad skal man så bruge? Jeg har haft stor glæde af det program til iphone.

-------------
Get HIFI or die trying c",

Skrevet af: Pongman
Skrevet den: 20-Oktober-2011 kl. 09:45

Har brugt Oplayer en del, den afspiller det meste uden problemer (man skal dog slå 'quicktime' fra i indstillinger hvis du skal afspille noget ikke mp4).

Der er indbygget mulighed for at hente/streame filer via ftp og sikkert også meget mere, men det er hvad jeg har brugt det til :)

Skrevet af: wokmot
Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 23:10
jeg har ik følget med i det sidste, skal man sige ja til icloud instal el gammel instal??

-------------
Panasonic TH-50PZ80E‏

Onkyo TX-SR876

BenQ W5000, PS3, wii,

Zaptor

Skrevet af: Maggerholm
Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 19:50
Hvis du i iTunes stadig har VLC liggende, kan du sagtens sync'e den over på en enhed der kører iOS5.

Mvh Michael

-------------
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite

Print side | Luk vindue