Print side | Luk vindue

Så kom iPhone 4S til salg hos Apple DK

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103189
Udskrevet den: 22-Maj-2025 kl. 02:30

Emne: Så kom iPhone 4S til salg hos Apple DK
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: Så kom iPhone 4S til salg hos Apple DK
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 11:18
Så kom den endelig til salg hos Apple DK.Big smile

16GB 4699,.
32GB 5499,-
64GB 6299,-

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s - http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Svar:
Skrevet af: Stromgren
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 11:49
Er de noget jeg har drømt eller blev der ikke lagt op til at 4S skulle være billigere ?, det er jo samme priser som 4'eren

-------------
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

Er de noget jeg har drømt eller blev der ikke lagt op til at 4S skulle være billigere ?, det er jo samme priser som 4'eren
Er du sikker på det? Jeg synes jeg gav noget mere for min 16GB.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

Det var jo kun rygter som med næsten alt anden omtale om Apple-produkter.

Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:39
Syret nok at 64GB-udgaven er dyrere end en iPad2 med 64GB...

-------------
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:43
Så kom der lige en bekræftelsesmail, på en 32GB White. Med levering 1-8 November.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så kom der lige en bekræftelsesmail, på en 32GB White. Med levering 1-8 November.Big smile
Og jeg fik den samme mail, og med samme leveringstidspunkt for lidt siden ogsåTongueLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og jeg fik den samme mail, og med samme leveringstidspunkt for lidt siden ogsåTongueLOL
Hvad er det, jeg troede ikke du skulle have en ny?LOL
Jeg synes den hvide er ret fed.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: mictand
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:51

Har i set Humac's priser?

De ligger noget højere, hvilket da vist ikke giver den store mening.

Eller hvad? Plejer de at være billigere direkte ved Apple selv?

-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:54

Den nye iPhone har altid kostet præcist det samme som den tidligere model da den kom ud.

Det er underligt at der har kørt rygter - som har været rimeligt stort blæst op - om at iPhone 4S skulle være billigere, for hvorfor skulle Apple lige pludseligt ændre på dette?

Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:54
5000 bananer for en Censored fon?!
Min seneste fon (SE X10 Mini Pro) kostede 999 kr. uden abo...

Folk må jo være splittergale.

(Og nej, jeg er ikke Apple hader...har både iMac og iPad 2, men 5000...) Wacko

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 12:56

Hvad er det, jeg troede ikke du skulle have en ny?LOL
Jeg synes den hvide er ret fed.Big smile
Nej, du har helt ret Flemming, det var slet ikke min mening at skifte til 4S. Men dels havde jeg en køber til min nuværende, og jeg bruger kameraet en del....så, du ved Hothers AV-fond sagde okayLOL

Enig den hvide er ret lækker, forærede min frue en hvid, da den kom fremTongue

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: mictand
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Den nye iPhone har altid kostet præcist det samme som den tidligere model da den kom ud.

Det er underligt at der har kørt rygter - som har været rimeligt stort blæst op - om at iPhone 4S skulle være billigere, for hvorfor skulle Apple lige pludseligt ændre på dette?

Jeg opfatter det umiddelbart sådan at den nye iPhone 4 8GB model, skal anses som værende den "billige" model.

Eller også havde Apple muligvis planer om at lancere både iPhone 5 (eller 6?) + iPhone 4S, således at 4S'eren ville være den "billige" af de to.

-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5

Skrevet af: Kief
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 13:10
Er faktisk positiv over at se priser for den billigste model på 4700 kr, hvilket er omtrent det samme som forgængerne da de kom frem.

Jeg glæder mig til at se hvad 3 skal have for telefonen, når den kommer inkl. abb. - tvivler på de vil ligge meget over prisen uden abb, så indtil videre er jeg relativ positiv i mit sind..

Nu må det bare godt blive slut oktober, så jeg kan komme væk fra en håbløs Nokia reservetelefon Tongue

-------------
Mvh.

Casper

Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 14:10
Hvaså flemming og i andre?

Skal man købe 32GB eller 16GB? Jeg er satme i tvivl om vil gerne bestille så HURTIGT JEG KAN
Jeg er bare bange for at 16GB bli'r for lille med det nye kamera kvalitet.. Jeg er nemlig ikke typen der "tømmer" min telefon, da jeg godt kan li at have alle mine minder på telefonen også!

-------------
          

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 14:24
Jeg har taget en 32GB, og det er nok mest pga. det nye kamera. Jeg kan godt lide at tage billeder af mine tøser, og det bliver nok ikke mindre, hvis der er et bedre kamera i. Jeg har kun 16GB nu, og der er stadig 10GB tilbage. Så jeg regner med at 32GB er nok for mig.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 14:38
Ja det var også det jeg tænke på. Jeg havde også altid +9 gb tilbage på min 16gb iPhone 4, men altså, det er sgu nok bedst at være på den sikre side?
Billeder og film fylder jo en del mere, og en tur til koncert, så er den sgu hurtigt fyldt!!

-------------
          

Skrevet af: Jakabov
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 15:50
Det er da billigt nok, SD-kort er jo også tosse-dyre... :-)

Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Rygtet gik vel mest på, at der samtidigt ville komme en 5'er hvorfor 4S ville være billig modellen.

Men Apple har jo bare gjort det som de tidligere har gjort. Eneste ændring er vel at de fortsat sælger 3GS.

At folk så er hysteriske optil lanceringen kan man vel bare grine lidt af.

Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 16:36
Det er jo meget i linie med hvad man kunne forvente. Ikke de store overraskelser.

Venter spændt og ser hvad 3 kommer ud med :) Burde ikke gå så længe inden vi får svar på det nu. Der er jo kun en uge til release :)

Skrevet af: KeWa
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 20:17
Jeg er skrevet op til en 64GB hos 3 (og Fona), men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er overkill --- måske 32GB vil være nok?? Pt har jeg en 3GS med 32GB, hvor der stadig er 12GB ledig plads. Jeg skal bruge 4S'erens kamera til billeder og film. Hvad er jeres vurdering? Hvordan skal ens 'brug' se ud, før man får behov for de 64GB?

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 20:36
Hvis du kun har 12 tilbage på en 32GB, og bruger kamera en del, og hvis du så ikke er god til at overføre billeder og videoer. Så ville jeg personligt, nok tage en 64GB.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Suckyboyfriends
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 21:05
Så er 64 GB i sort bestilt.. Glæder mig til at opleve Siri!

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Så er 64 GB i sort bestilt.. Glæder mig til at opleve Siri!

God fornøjelse med den. Jeg glæder mig altså også til at prøve det.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 21:19

Hvis du kun har 12 tilbage på en 32GB, og bruger kamera en del, og hvis du så ikke er god til at overføre billeder og videoer. Så ville jeg personligt, nok tage en 64GB.

Tilbøjelig til at være enig med dig :) Man kan vel aldrig få for meget lagerplads :)

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Tilbøjelig til at være enig med dig :) Man kan vel aldrig få for meget lagerplads :)
Nej, det er jo det. Jeg tænkte også lidt over det. Men med kun 6 brugte GB, ud af 16, så har jeg nok ikke ,selv brug for mere end 32GB.
Øj, hvor jeg bare glæder mig.Big smile Det gør konen også, for så kan hun få udskiftet sin android mobil. Den er alt for besværlig til hende.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Karin
Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Min seneste fon (SE X10 Mini Pro) kostede 999 kr. uden abo...

Den har jeg som arbejdstelefon. Det er dog en skod telefon Dead

-------------
En masse udstyr :-)

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 23:18

Nogle der har fundet ud af om man kan sms med dansk ordbog men bruge Siri som er engelsk?

Skrevet den: 21-Oktober-2011 kl. 23:34

Nogle der har fundet ud af om man kan sms med dansk ordbog men bruge Siri som er engelsk?

For at skrive Siri skal din telefon vidst nok være slået til Engelsk i sprog. Det betyder så også at din stavekontrol bliver engelsk, så vidt jeg ved? Kan dog tage fejl her... Kan ikke huske om man kan ændre på skrivesproget...

Har lige bestilt min 4S 32GB i sort.. F**K jeg glæder mig!!

-------------
          

Skrevet af: Aim
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 00:23
Siri er kun engelsk og tvivler på det kommer i dansk version indenfor den nærmeste overskuelige fremtid.
Som jeg ser det er Siri stortset ubrugeligt med mindre man bor i et engelsk sproget land.
Det bliver for langt de fleste i DK meget minimalt med funktioner man kan bruge af det. Min Samsung galaxy s2 har også noget stemmefunktion som opkald, besked, navigation, memo osv. og det er ret let at bruge og jeg synes den er ret skarp i den ret faktisk forstår havde man siger til den, jeg kan sagtens lave lange engelsk sproget beskeder hvor den fanger alle ord, men det er mere eller mindre ubrugeligt fordi det også kun er engelsk sproget, og det fungere jo sådan man skal have telefonen indenfor en nogenlunde rækkevide (ligesom Siri) eller headset på før det virker. 
Det er et gimmick og en super smart reklame film fra Apple, og nej jeg er absolut heller ikke Apple hader, jeg har pt. ipad2, imac og en macbook. Jeg har haft iphone 3GS & 4 og jeg synes det er en lækker telefon, Samsung galaxy s2 er bare langt federe.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119843&title=herreklubben-byggetrd - Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.

Skrevet af: aznhandles
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 00:28
Jeg bruger alligevel min iPhone 3GS på engelsk, så Siri skal jeg nok få gavn af i dagligdagen.

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 00:48
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Siri er kun engelsk og tvivler på det kommer i dansk version indenfor den nærmeste overskuelige fremtid.
Som jeg ser det er Siri stortset ubrugeligt med mindre man bor i et engelsk sproget land.
Det bliver for langt de fleste i DK meget minimalt med funktioner man kan bruge af det. Min Samsung galaxy s2 har også noget stemmefunktion som opkald, besked, navigation, memo osv. og det er ret let at bruge og jeg synes den er ret skarp i den ret faktisk forstår havde man siger til den, jeg kan sagtens lave lange engelsk sproget beskeder hvor den fanger alle ord, men det er mere eller mindre ubrugeligt fordi det også kun er engelsk sproget, og det fungere jo sådan man skal have telefonen indenfor en nogenlunde rækkevide (ligesom Siri) eller headset på før det virker. 
Det er et gimmick og en super smart reklame film fra Apple, og nej jeg er absolut heller ikke Apple hader, jeg har pt. ipad2, imac og en macbook. Jeg har haft iphone 3GS & 4 og jeg synes det er en lækker telefon, Samsung galaxy s2 er bare langt federe.

Den gamle iphone havde også noget simpelt stemmestyring som jeg ikke brugte. Problemet med nye funktioner er, at de skal virke 100 % før man bruger dem. Det virker til at Siri virker 99 % og så kan jeg godt leve med, at kæresten får en sms på engelsk hvis jeg sidder i bilen. Så det kommer jeg helt sikkert til at bruge.

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 09:36
Så kan man blive skrevet op hos Tdc.

http://shop.tdc.dk/iPhone/iPhone,default,sc.html - http://shop.tdc.dk/iPhone/iPhone,default,sc.html

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 10:08

http://shop.tdc.dk/iPhone/iPhone,default,sc.html - http://shop.tdc.dk/iPhone/iPhone,default,sc.html

Og der er god grund til at tænke sig rigtigt godt om. Kan det så ikke bedre betale sig at købe direkte hos Apple. Man får en rabat på ca. 30 kr. om måneden på telefonen hos TDC, men hænger så på et dyrt abonnement.

Skrevet af: Vistrup
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 10:11
Så har jeg bestilt en 32 gb over min lønpakke. Håber den kommer inden 01/04 som er seneste leveringsdato Dead

-------------
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Og der er god grund til at tænke sig rigtigt godt om. Kan det så ikke bedre betale sig at købe direkte hos Apple. Man får en rabat på ca. 30 kr. om måneden på telefonen hos TDC, men hænger så på et dyrt abonnement.
Jeg har bestilt min hos apple. Familien har lige, fået et tilbud gennem konens arbejde. Helt frit mobilsnak, fri sms og 10GB per måned. Og det er til en pris på 62.50kr per måned. Det er sgu da billigt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Så har jeg bestilt en 32 gb over min lønpakke. Håber den kommer inden 01/04 som er seneste leveringsdato Dead
1/4. What. Hvorfor så lang tid?Ouch

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Vendel
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 10:28
Man kan også blive skrevet Telmore.

http://www.telmore.dk/shop/smartphoneunivers/iphone-univers/iphone4s-venteliste - http://www.telmore.dk/shop/smartphoneunivers/iphone-univers/iphone4s-venteliste

-------------
PV

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 10:36
Der mangler bare lidt priser hos de forskellige.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: thomnico
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 13:42

vi har også fået tilbudt det gennem arbejde via bruttoløn ordning. Telenor håber på senest levering 1/4, og det skyldes at det salg der frigives nu er til privatsalg, erhvervssalget har endnu ikke fået en dato men de håber på at det bliver inden 1/4

mit gæt at at apple forsøger at mætte privatsalget mest muligt, hvor så salget bliver suppleret med erhverv så de fleste über apple fans er stillet tilfreds :-)

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 14:12
Mon ikke at det er Telenor der starter med at sælge deres iPhones til private?

Jeg tvivler på at Apple blander sig i hvem Telenor sælger deres telefoner til, og det er da også muligt allerede nu som erhvervskunde at købe iPhones direkte gennem Apple.

Men til gengæld ved jeg at der i Telenors bruttolønspakker går noget tid fra en mobil kommer på gaden til at den dukker op i pakkerne.

Da vi havde en omgang bruttolønsordning sidste år, endte vi som virksomhed at købe iPhone 4 direkte hos Apple, da Telenor kun kunne tilbyde 3GS, selv om iPhone 4 var lanceret.

Men de opdaterede vist kun deres udbud med faste mellemrum, så den ville først komme med nogle måneder senere, og så er der jo en rimelig lang leveringstid på deres bruttolønsmobiler.

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

vi har også fået tilbudt det gennem arbejde via bruttoløn ordning. Telenor håber på senest levering 1/4, og det skyldes at det salg der frigives nu er til privatsalg, erhvervssalget har endnu ikke fået en dato men de håber på at det bliver inden 1/4

mit gæt at at apple forsøger at mætte privatsalget mest muligt, hvor så salget bliver suppleret med erhverv så de fleste über apple fans er stillet tilfreds :-)

Skal du så ikke betale multimedie skat?

Skrevet af: Vistrup
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 14:34
Jeg regner da stærkt med at det bliver NOGET før d. 01/04.. Kan ikke forestille mig der går så lang tid. 

-------------
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 16:54
Multimedieskat er, så vidt jeg ved, medregnet i prisen... Det var det i hvert fald da jeg købte alt mit Apple udstyr over en lønpakke igennem mit arbejde... Eller det går jeg i hvert fald ud fra at det var, for jeg betalte ikke noget...

-------------
          

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Multimedieskat er, så vidt jeg ved, medregnet i prisen... Det var det i hvert fald da jeg købte alt mit Apple udstyr over en lønpakke igennem mit arbejde... Eller det går jeg i hvert fald ud fra at det var, for jeg betalte ikke noget...

Det vil komme til at fremgå af ens årsopgørelse fra skat. Man kommer til at betales skat af ca. kr. 3.000,00. Det skal med i betragtningen hvorvidt sådan en ordning kan betale sig.

Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 22:10
Er der ikk noget med at de vil til at fjerne den åndsvage skat snart?

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af 'DLG' 'DLG' skrev:

Det var jo bare, en af de ting den nye regering lovede. Men om de holder det. Ja, det er en anden ting.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-Oktober-2011 kl. 23:45
Så må vi håbe at R ikk spænder ben for det. :-)

-------------
Niarn om en Mustang GT:

Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 23-Oktober-2011 kl. 10:16

(Øhhhh) 
Det er de radikale der vil af med multimedie skatten ....

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Skrevet den: 23-Oktober-2011 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

(Øhhhh) 
Det er de radikale der vil af med multimedie skatten ....
My point exactly...de spænder alle ben for deres egne forslag :-)

-------------
Niarn om en Mustang GT:

Skrevet den: 23-Oktober-2011 kl. 19:18

Jo, men mon ikke så bruttolønsdelen så ikke også forsvinder, så der kun er arbejdsgiverbetalt udstyr tilbage?

Skrevet den: 24-Oktober-2011 kl. 16:25
Gad vide hvornår, de begynder at sende vores telefoner afsted?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 24-Oktober-2011 kl. 17:35
En Klovborg tager den tid en Klovborg ost tager..

Skrevet den: 24-Oktober-2011 kl. 17:37
Jamen, nu har jeg ikke bestilt en ost, men et æble.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 24-Oktober-2011 kl. 17:56
Jamen man må jo vente.. andet kan man ikke. Det giver vel sig selv at den kommer når den kommer og at det 1000% sikkert bliver annonceret med en nyhed på forsiden når det vides.

I mellemtiden kan du se noget Nyan Cat på youtubeSmile

Skrevet den: 24-Oktober-2011 kl. 18:02

Fik du ikke en mail fra Apple med levering mellem 1-8. november? Så må det jo være i det tidsrum, hvis de holder hvad de lover Wink

-------------
          

Skrevet den: 24-Oktober-2011 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Fik du ikke en mail fra Apple med levering mellem 1-8. november? Så må det jo være i det tidsrum, hvis de holder hvad de lover Wink
Jo. Fik den dato. Og skal den holde, så skal de da snart sendes. Det skulle jo tage lidt tid, før de er fremme.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:13
Hvad siger i? Lyder det ikke helt forkert? 64GB for 3700,-Confused
http://www.qxl.dk/pris/mobil-tele/mobiltelefoner/iphone/apple-iphone-4s-64gb-hvid-nye-simfree/v/an659309798/ - http://www.qxl.dk/pris/mobil-tele/mobiltelefoner/iphone/apple-iphone-4s-64gb-hvid-nye-simfree/v/an659309798/

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:18

http://www.qxl.dk/pris/mobil-tele/mobiltelefoner/iphone/apple-iphone-4s-64gb-hvid-nye-simfree/v/an659309798/ - http://www.qxl.dk/pris/mobil-tele/mobiltelefoner/iphone/apple-iphone-4s-64gb-hvid-nye-simfree/v/an659309798/
Altså i betragtning af, at Apple endnu ikke har udsendt S4 i DK endnu, så er det vel en S4 købt i f.eks. USA. Men jeg skulle ikke nyde nogetBig smile

-------------

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:21

Altså i betragtning af, at Apple endnu ikke har udsendt S4 i DK endnu, så er det vel en S4 købt i f.eks. USA. Men jeg skulle ikke nyde nogetBig smile
Jeg skal heller ikke nyde noget. Der må da være, en eller anden form for svindel, med den pris og nu. Det er lidt for billigt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:28
"Prisen er omsættelige, hvis du køber 2 eller flereFor yderligere oplysninger kan du kontakte mig."

Lyder som en dårlig Google translate... Omsættelige??

-------------
Mvh.

Casper

Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:30
Hvis det lyder for godt til at være sandt så er det som regel også for godt til at være sandt ;)

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

"Prisen er omsættelige, hvis du køber 2 eller flereFor yderligere oplysninger kan du kontakte mig."

Lyder som en dårlig Google translate... Omsættelige??
Det er da bare et nyt ord.LOL Der er nok, ikke nogen, der får en iPhone 4S derfra.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:31
Tjek laderen.

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Tjek laderen.
Ja, det stik, kan jeg ikke få i mine stikdåser.Confused
Edit: Han har sjovt nok, ikke solgt noget før, derinde.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 25-Oktober-2011 kl. 22:19

Jo. Fik den dato. Og skal den holde, så skal de da snart sendes. Det skulle jo tage lidt tid, før de er fremme.

Det tager 1-2 dage.

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Det tager 1-2 dage.
Nå, er det ikke værre. Jeg synes at jeg har set, et eller andet sted, at der kunne gå op til en uge. Ja, så bliver de nok tidligst sendt fredag.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 11:08
Der er søreme en som har købt alle 3 telefoner.Confused

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 11:32
belært af tidligere iphonebestillinger hos apple, tror jeg man kan forvente at telefonen bliver leveret før den udmeldte dato, eller i det mindste på datoen de skriver først.

tror de kører efter princippet - "lad os overraske kunden positivt"

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 11:42
Så skal de da gerne sendes i dag. Hvis det skal lade sig gøre.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 18:34
Så kom den hos 3.. 5342 kroner for 16 gb med 3 max..

Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 18:39
Og 5.342 kr med 3mini, og 5.342 kr med 3medium :/ Ikke lige hvad jeg havde regnet med

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 18:51
Nogen der ved om oprettelsesgebyret også gælder hvis man er eksisterende kunde - det virker helt gak hvis man skal give 250 kr for at de forlænger en abb. i 6 måneder :/

-------------
Mvh.

Casper

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Nogen der ved om oprettelsesgebyret også gælder hvis man er eksisterende kunde - det virker helt gak hvis man skal give 250 kr for at de forlænger en abb. i 6 måneder :/
Det betalte jeg sidste gang jeg forlængede med tdc. Så det er da muligt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:00
Ellers kalder de det bare forlægelsesgebyr. Jeg fik dog lov at slippe, sidste år, da jeg forlængede med TDC

Skrevet af: Skalle06
Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:13
Nix til 3. Det er for dyrt. Har bestilt hos Apple.com i stedet.

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Det kan da blive meget dyrere, hvis den ryger i tolden.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:15

Ellers kalder de det bare forlægelsesgebyr. Jeg fik dog lov at slippe, sidste år, da jeg forlængede med TDC
Snyd. Jeg måtte af med penge.Ouch

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:27
Måske 3's pris ikke er så slem igen.. Taget i betragtning af at mit nuværende abonnement er ca 80-100 kr om måneden afhængigt af forbrug, så vil prisen for at købe den hos Apple være 4699 kr + 480-600 kr (for 6 måneders abonnement) = 5180-5300 kr

Hos 3 koster den de 5.342 kr, så man får et meget bedre abonnement over de 6 måneder for 50~150 kr mere end hvad det koster fra Apple store ?_?

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:28
Det var Apple.com/dk, jeg mente. Man kan ikke få leveret til DK fra Apple.com.

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:29
Man får bare ikke brugt de store abb. når man, som dig, ikke har behovet. Har jeg også lært.

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:30

Det var Apple.com/dk, jeg mente. Man kan ikke få leveret til DK fra Apple.com.
Ups: Det var min fejl. Jeg så det som Amazon.com.Embarrassed

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:38

Man får bare ikke brugt de store abb. når man, som dig, ikke har behovet. Har jeg også lært.

Men for 50-150 kr ekstra over 6 måneder, kunne jeg nok godt lave lidt flere opkald og begynde at sende nogle mms'er

Dog er jeg slet ikke sikker på om jeg vil bruge min reservation hos 3.. Overvejer stadig om jeg bør vælge en RAZR eller Galaxy Nexus istedet >.<

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:41

Jeg har regnet lidt på det, og umiddelbart ser prisen fornuftig ud. Hvor finder man ellers et abonnement af samme "kvalitet" (32/5 data, god dækning, 10 mbit og 6 t tale)? Jeg ville egentligt hellere undlade at skifte til 3 og købe direkte hos Apple, men det ser ud til, at det bliver dyrere ---- eller...?

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:47
Jeg må indrømme, at jeg aldrig køber en mobil tlf via et telefonselskab. Jeg ved ikke noget værre end at være bundet. Så min 4S kommer, som den forrige, fra Apple Embarrassed

-------------

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 19:53
Jeg skal heller ikke være bundet. Jeg får abb, gennem kones arbejde til 62.50 per måned. Så det er ikke så meget oveni.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 20:03
Hvad er det lige som er slemt ved at være bundet? Medmindre i regner med at skifte telefon inden for de 6 måneder?

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Hvad er det lige som er slemt ved at være bundet? Medmindre i regner med at skifte telefon inden for de 6 måneder?
Jeg gider ikke at skifte selskab. Og jeg ved aldrig, hvor længe det varer, inden jeg skal have ny telefon.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 20:09

Ah...jeg fik min ilddåb i noget der hed Telefona, købte en mobil samme sted, de forhøjede kort tid efter deres priser meget højt, og jeg kunne ikke rigtigt gøre noget - aldrig mere - aldrig.LOL

-------------

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 20:15

Ah...jeg fik min ilddåb i noget der hed Telefona, købte en mobil samme sted, de forhøjede kort tid efter deres priser meget højt, og jeg kunne ikke rigtigt gøre noget - aldrig mere - aldrig.LOL

Det lyder som værende ulovligt.

Mon ikke dine bange anelser er grundløse?

Flemming, vi har set du får billig telefoni, men det er altså kun dig som har glæde af. Derfor er det ikke volsomt interessant når der sammenlignes priser mellem Apple.dk og 3.dkSleepy

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Flemming, vi har set du får billig telefoni, men det er altså kun dig som har glæde af. Derfor er det ikke volsomt interessant når der sammenlignes priser mellem Apple.dk og 3.dkSleepy
Jeg svarer på et spørgmål, om hvorfor vi ikke vil bindes.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-Oktober-2011 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Det lyder som værende ulovligt.

Mon ikke dine bange anelser er grundløse?

Tjo måske Troels, men jeg vil altså ikke være bundet - jeg elsker frihed på alle områderEmbarrassedLOL

-------------

Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 00:51

Er der nogle af jer der har fået en ordrebekræftelse pr. mail?

Jeg kan finde min ordre på Apple.dk men har ikke fået noget som helst på mail:S

Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 06:29
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Jeg har regnet lidt på det, og umiddelbart ser prisen fornuftig ud. Hvor finder man ellers et abonnement af samme "kvalitet" (32/5 data, god dækning, 10 mbit og 6 t tale)? Jeg ville egentligt hellere undlade at skifte til 3 og købe direkte hos Apple, men det ser ud til, at det bliver dyrere ---- eller...?

Ja, jeg trak også lige luft ind og regnede lidt. Det bliver lidt dyrere for mig at skifte til 3 i forhold til at købe direkte fra Apple, men det er ikke meget. 

Når man så også regner med, at man hos 3 betaler telefonen over 6 mdr., så er der også en rentefordel i forhold til at skulle betale med det samme hos Apple. Herudover er der fordelen af at have et større abonnement, som andre nævner - hvis man ellers udnytter noget af det.

Så jeg er tilbage på 3 igen :-)

Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 09:37

Er der nogle af jer der har fået en ordrebekræftelse pr. mail?

Jeg kan finde min ordre på Apple.dk men har ikke fået noget som helst på mail:S
Jeg fik en mail, inden for de første 24 timer. Men der gik et godt stykke tid.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 11:53

Mig bekendt er det ulovligt, at forhøje priser på et igang værende abonnement uden samtidig at give kunden muligheden for at blive fritstillet.

-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)

Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Mig bekendt er det ulovligt, at forhøje priser på et igang værende abonnement uden samtidig at give kunden muligheden for at blive fritstillet.
Nu skal man nok huske på, at den oplevelse bare ligger meget langt tilbage, og at der sikkert er lavet en del mere lovgivning efterfølgende. For at sætte det lidt i perspektiv, så var det dengang, at en SMS kostede omkring en rund femmerSmile

-------------

Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 12:01

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Nu skal man nok huske på, at den oplevelse bare ligger meget langt tilbage, og at der sikkert er lavet en del mere lovgivning efterfølgende. For at sætte det lidt i perspektiv, så var det dengang, at en SMS kostede omkring en rund femmerSmile

Så er der heller ingen grund til at være bange for et abonnement Smile

-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)

Skrevet af: Vendel
Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 12:15
Priser hos Telia. http://www.mobilsiden.dk/nyheder/her-er-telias-priser-pa-iphone-4s-1,lid.17736 - http://www.mobilsiden.dk/nyheder/her-er-telias-priser-pa-iphone-4s-1,lid.17736

-------------
PV

Skrevet den: 27-Oktober-2011 kl. 12:21
Jeg synes man mangler tdc og telenor, af de store.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Print side | Luk vindue