Print side | Luk vindue

Hjælp til Harmony 885

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=10327
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 18:34

Emne: Hjælp til Harmony 885
Skrevet af: Tazman
Emne: Hjælp til Harmony 885
Skrevet den: 12-Marts-2006 kl. 11:31
Hejsa

Jeg har købt mig en Harmony 885 remote for at kunne lægge alle de andre væk, men jeg er mildest talt ikke imponeret over interfacet til opsætningen.

Hvordan redigere man knapperne i displayet uder de forskellige devices? Man må da kunne sætte dem op som man lyster...?

/Brian

Svar:
Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 12-Marts-2006 kl. 16:24
Prøv at søge i følgende forum. Der er masser af god information om Harmony:
http://www.remotecentral.com/cgi-bin/mboard/rc-harmony/lis t.cgi

Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 12-Marts-2006 kl. 17:59

Hi Brian,

Jeg er selv, den overvejende lykkelige, ejer af en Harmony 885 . Webinterfacet virker til at begynde med lidt bøvlet, men når man lige har prøvet det et par gange, så virker det faktisk ret godt. 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg helt fatter dit spørgsmål, men prøv evt. Logitech's on-line Customer Support. Jeg har benyttet dem en gang, og de var meget servicemindede og gav mig en overordentligt fyldestgørende svar på mit spørgsmål.

/Nils

-------------
           

Skrevet af: Tazman
Skrevet den: 15-Marts-2006 kl. 16:37
Hej Nils

Jeg har lidt diverse problemer:

Jeg har lavet en aktivitet der hedder "se tv" som skal slå mit tv over på dvi, forstærker op optical og sætte MCE til myTv. Derudover har eg en der hedder "se TV2" som skal mute forstærkeren og sætte tv på kanal 2.

Problemet er at hvis jeg står på dvi kanalen og trykker "se tv2" så muter den fint forstærkeren, så slukker den fjernsynet, tænder det igen men det er satdig dvi kanalen... Den gør det samme den anden vej.

Derudover har jeg efterfølgende prøvet at tilføje en ny komponent. mit mini anlæg. guiden kører fint igennem men den dukker ikke op efterfølgende...

Håber at du kan hjælpe

/Tazman

Print side | Luk vindue