Print side | Luk vindue

Netflix hjælp

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103509
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 11:19

Emne: Netflix hjælp
Skrevet af: Hello
Emne: Netflix hjælp
Skrevet den: 28-Oktober-2011 kl. 23:44
Hej alle - jeg har brug for lidt support.

Jeg har fået signed op på Netflix og oprettet konto ed hjælp af unblock-us.com.

Jeg har ændret DNS i min router, og det fungere på alle pc´er - men bare ikke min XBOX 360 og PS3. Jeg kan ikke finde nogen application via xbox live,og det samme er gældende på PS3.

Hvad fa..... gør jeg galt, når alle pc'er kører Netflix uden problemer - men det er mine konsoller jeg gerne vil benytte.

VH
Søren

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 29-Oktober-2011 kl. 01:00
Du skal lave en amerikansk konto på konsollen.

-------------
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon

Skrevet af: Hello
Skrevet den: 31-Oktober-2011 kl. 22:16
Tak for input - virker nu på Xboxen - men jeg har forsøgt at oprette en PS3 konto - men siden er under opdatering - hvilket den har været i flere dage. Jeg antager, at man skal oprette via playstation network i USA.

Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 31-Oktober-2011 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af Hello Hello skrev:

Tak for input - virker nu på Xboxen - men jeg har forsøgt at oprette en PS3 konto - men siden er under opdatering - hvilket den har været i flere dage. Jeg antager, at man skal oprette via playstation network i USA.
du skal bare bruge din ps3 konsol, det er såre simpelt.
derefter firmware opdatering hvis ikke allerede på plads, så finder du netflix under "media services" når du logger ind på ps3 med dit nye bruger id og kan så logge ind på netflix derfra.

Print side | Luk vindue