commodore 64 + spil. Priser?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103905
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 21:31
Emne: commodore 64 + spil. Priser?
Skrevet af: Doc Love28
Emne: commodore 64 + spil. Priser?
Skrevet den: 07-November-2011 kl. 19:31
Heysa Alle! ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
Jeg har fundet en sort sæk på loftet hos de gamle da de skulle flytte, den var fyldt med commodore 64 + udstyr og spil. Havde egentlig tiltænkt mig at knægten skulle have det at lege med når han bliver større, men med den interesse han viser for min iphone som 1½ årge må jeg nok se i øjnene at det nok ikke bliver ham der skal have det. Så efterlyser lidt priser på det hele? Ved godt maskinen i sig selv nok ikke kan koste det store, men måske der var nogle kult klassikere imellem spilene som måske kunne koste lidt. Så nogen der ved om der findes en "Liste" med de mest købte spil? Eller nogen herinde der har en ca pris viden? Mvh Liste over ting og spiller kommer lige imorgen.
|
Svar:
Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 07-November-2011 kl. 21:23
De fleste klassikkere, kan idag spilles/emuleres fra nettet på en alm. PC, så du skal ikke ikke forvente en guldgrube. Jeg forærede vores samling til et par gode venner, der kører hele retrobølgen med Soda-Stream osv. Der er stadig nogen, der sætter pris på det; lad være at med at gøre det selv.
|
Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 09:28
Doc Love28 skrev:
Heysa Alle! ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
Jeg har fundet en sort sæk på loftet hos de gamle da de skulle flytte, den var fyldt med commodore 64 + udstyr og spil. Havde egentlig tiltænkt mig at knægten skulle have det at lege med når han bliver større, men med den interesse han viser for min iphone som 1½ årge må jeg nok se i øjnene at det nok ikke bliver ham der skal have det. Så efterlyser lidt priser på det hele? Ved godt maskinen i sig selv nok ikke kan koste det store, men måske der var nogle kult klassikere imellem spilene som måske kunne koste lidt. Så nogen der ved om der findes en "Liste" med de mest købte spil? Eller nogen herinde der har en ca pris viden? Mvh Liste over ting og spiller kommer lige imorgen.
|
Maskinen er som du siger næppe ret meget værd, der er masser af dem på markedet trods alt. Men hvis det er originale spil, så kan de godt være en smule værd - prøv at søge på dem på ebay, og se hvad de går for. Nogle er værdiløse, mens andre er kult og går for nogle hundrede kroner. Et gammelt BASF bånd med ABC Turbo og pirat-spil får du næppe ret meget for... ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
------------- Mvh Otto
|
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 17:48
Beanie skrev:
De fleste klassikkere, kan idag spilles/emuleres fra nettet på en alm. PC, så du skal ikke ikke forvente en guldgrube. Jeg forærede vores samling til et par gode venner, der kører hele retrobølgen med Soda-Stream osv. Der er stadig nogen, der sætter pris på det; lad være at med at gøre det selv. |
Forventer som heller ikke det helt vilde? Men det kunne jo være der var andre der kunne bruge det end mig. ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 17:59
Tror der er 2 maskiner med 2 bånd afspillere. Så er der 2 power play. 9 forskellige bånd med spil og så af org er der: Agent x 2, Implosion, Judo, Bmx racers, Yogi Bear, Super Sports, Championships sprint, Back to reality, Ufo, Spitfire, Robocop, Topgun, Crazy cars, Boot camp, Ninja remix, Combat lynx, Zamzara, karate,sports mix,molecule man, 4 most megaheroes,4 most cute
Bare hvis der var nogen der var interesseret. Kan kontaktes på 22851214.![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 08-November-2011 kl. 18:43
åh ja... Summer games, winther games og international karate det var f...... Tider :-D hvis de var der var jeg tæt på at byde.
BS
------------- http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"
|
|