Print side | Luk vindue

Waoo nye pakker og priser 2012

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104059
Udskrevet den: 17-Februar-2025 kl. 04:58

Emne: Waoo nye pakker og priser 2012
Skrevet af: janbau
Emne: Waoo nye pakker og priser 2012
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 11:29
Så har Waoo udgivet en pressemedelse om de nye priser og hvilke nye kanaler der kommer i pakkerne .

Presselink
http://www.waoo.dk/pressemedelelse-masser-af-personligt-tv-fra-waoo - http://www.waoo.dk/pressemedelelse-masser-af-personligt-tv-fra-waoo
Kort fortalt

Pakke 1
Her kommer Tv2  Hd

Pakke 2 . Pris 329 kr måned ( 299 Kr nu )
Der kommer syv nye almindelige TV kanaler samt seks nye HD kanaler. Der er tale om to nye HD kanaler – Discovery HD og Animal Planet HD – samt fire HD versioner af eksisterende kanaler: SVT 2 HD, TV 2 Film HD, RTL HD og MTV Danmark HD.  Tv2 Hd
De syv nye almindelige kanaler er: dk4, TLC, TNT7, Showtime, Star!, Silver, og den engelsksprogede nyhedskanal France 24.
Tre almindelige kanaler – BBC World News, Extreme Sport Channel og UPTOWN TV – udgår.

Min egen komentar til Waoo nye pakkeindhold er , at det er på tide at der kom nogle flere Hd kanaler med i den store pakke . Godt at Rtl Hd og Tv 2 Hd er med da jeg bruger Rtl til at se Formel 1 og at Film da skal ses i Hd . At tv 2 kommer i Hd er jo ogse et most .
De nye kanaler TLC Showtime og Silver er da også et plus .

Og nu det negative nu har vi haft FiberTv fra starten af og har savnet at se Viasat Tv 3 Tv3 + som efter min mening burde have været en muglighed fra starten af . Og da Profiber blev til Waoo og blev større på marked burde Tv 3 Tv 3 + at være finde i den store pakke så min skuffelse er der stadig .
Da disse kanaler er at finde i Yousee Stofa Pakker .
Hvorfor Viasat stadig er så svære at danse med er mig en  gåde .

Savner også Eurosport Hd men kan godt se at prisen skal holdes nede og en pris på 329 Kr for en ganske god tv pakke med et godt indhold til alle hvis Viasats Tv 3 Tv 3 + kan undværes , Måske nok en af Danmarks bedste Tv pakker til den pris .

Jeg har skrevet et langt indlæg og sendt det til Waoo og skrevet noget af det jeg har været inde på i dette indlæg men har ikke fået svar endnu .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Svar:
Skrevet af: moho
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 16:46
Hej  Janbau

Godt skrevet, selv har jeg ikke spurgt ind hos nogen, mere sådan bare tænkt hvordan nogen kan klare sig uden også tilbyde TV3's programmer.

Nu er det ikke sådan at jeg ønsker vores Antenneforening Århus dropper TV3, mere igen fordi jeg ikke lige kan føle den dybere mening i udelukke samme fra hvad man nu tilbyder.  Embarrassed

Det jeg har imod Waoo er mere en følelse end noget jeg konkret har en mening om.

-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?

Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 22:15
Jeg syntes at Waoo / Energimidt er ved at blive for dyre med deres tv pakker .
Især den store pakke  , som er fyldt op med en masse dårlige kanaler .
Det er træls at betale for nogle meget dyre sportskanaler , når man aldrig ser sport .
De burde ligge sportskanalerne i en "Sportspakke" så dem der vil se sport , kunne tilkøbe denne pakke .
Det ville gøre den store tv pakke ca 100,00 kr billigere .
I disse tider må man spare hvor man kan .

Skrevet af: binderup
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 10:10
Vi nåede frem til at vi i bund og grund betalte 200,- pr md for at se Discovery, så vi gik ned på den mindste TV pakke med børnekanalerne som ekstra kanaler.

Mangler vi tv fix, så klare en VPN forbindelse til USA (Hulu/Netflix) eller UK (iPlayer) det meste.

Viasat kanalerne mangler vi overhovet ikke. Skulle vi have lyst til at se en superligakamp, så kan jeg fint klare mig med ViaPlay, som er indbygget i vores TV (dog er det irriterende at man skal købe TV+Film for at få adgang til Sport på ViaPlay)

Skrevet af: Ozzy
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 12:32
Janbau, der er en meget simpel grund til at Waoo ikke kan tilbyde Viasat kanaler som Profiber kan i deres område, og det er fordi at Waoo ikke har rettighederne til at må sælge de kanaler.

Selv om Profiber blev til Waoo, så er rettighederne stadigvæk hos Profiber og ikke hos Waoo.

Men mon ikke de kommer hvis Waoo ellers kan få en ordenlig aftale med Viasat.

Problemet er jo bare som altid, at viasat er rigtig dyre for de kanaler som de tilbyder, og det kan jeg ikke helt forstå.

jeg synes at det er lækker at Waoo kommer med en ny stor pakke som indholder flere HD kanaler mv.

Personligt mangler jeg ikke Viasat :)

-------------
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 12:45
Ole Pihl jeg vil langt hen af vejen give dig ret i at der er mange kanaler i den store pakke og også mange som man jo slet ikke ser det er der også i de pakker som feks Yousee og stofa har .
Nu er du ikke til sport og Jo sport koster , jeg valgte netop Waoo da jeg så kunne se Tv 2 sport som jo ikke er at finde i Canal Digital Family Mix som vi havde igennem Profiber.
Nu synes jeg ikke at Waoo 2 tv pakker er dyre set i forhold til de andre udbydere på markedet synes faktisk at man efterhånden får meget i den store pakke .

Men Du kan have ret i at der skulle være muglighed for at feks kunne vælge sport fra , Men så skulle jeg jo også have mugligheden for at vælge Børnekanalerne fra som jo også koster noget . Hvad med musikkanalerene ? .

Ja hvad skal man så Gøre som kunde hos Waoo eller for den sag skyld hos andre udbydere af Tv i Danmark ? .

Man vælger som kunde hos Waoo Pakke 1 og køber de kanaler som ønsker i Tilvalspakker det kan man jo godt hos Waoo problemmet er bare som jeg ser det at man kan stort set ikke spare ret meget .
I dit tilfælde måske 100 Kr har du været inde at regne på det .

Jeg har prøvet at regne på det ved feks at vælge Boxer og her kom jeg frem til at jeg måske kunne spare lidt men havde så ingen Kanaler i Hd som jo er Boxer store svaghed , bevares der kommer Hd i 2012 men det kommer også til at koste .

Skulle jeg vælge de kanaler hos Waoo som jeg vil se har jeg regnet mig frem til at jeg ikke sparre så meget da vi ser Sport Og Tv 2 kanalerene og Tv 4 Tv 5 6 eren og Canal 9 .
Man kan ikke lige Pt vælge Tv 4 Tv 5 6 eren i en selstændig pakke hos Waoo som jeg ser som et stort problem . Jeg har læst at det har noget med at dem som står bag disse kanaler ikke vil sælge dem i sælstædige pakker .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:07
Ozzy  jeg er godt klar over at det hænger sådan sammen og jo det kommer jo nok engang men Hvornår om 2 År !!! . Synes stadig at det er en stor mangel da Profiber og Waoo er under samme tag om man så må sige . Eller sagt på en anden måde at du som kunde hos i vores tilfælde som har valgt Fiber frem for Stofa . Før vi gik på Fiber havde vi Viasat på Parabol , vi valgte dem fra da det efterhåden blev for dyre at danse med . Det er de stadig nok også derfor det ikke er lykkes for Waoo og fra starten af Profiber at få Tv 3 Tv 3+ ind i en af deres Tv pakker , jeg mener faktisk at Viasat og Waoo har pligt til at disse kanaler var at finde i en pakke da energiselskberne har valgt at ligge fiber ind hos mange husstande i Danmark .
Er godt klar over at min formulering i dette indlæg måske nok ikke hæger ordenlig sammen men mener nu stadig at energiselskaberne har et problem her .
Vi er faktisk blevet lovet at Tv-3 Kanalerene var at finde i en af deres grundpakker eller pakker inden for en ikke så fjern fremtid !!!!

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:22
Jeg tror at det hænger sammen med at Waoo er tilstede i traditionelt Viasat parabol land, altså områder hvor man ofte ikke har mulighed for kabeltv som Yousee eller Stofa. I parabol områderne er man mere tilbøjelig til at købe de større pakker (typisk pga Viasat konstant forsøger at binde folk i længere perioder end det er lovligt), hvorved Viasat tjener mere, derfor er de ikke interesserede i at give Waoo en god deal.

Waoo er heller ikke endnu så store som Yousee eller Stofa, og derfor har de (formoder jeg) ikke så meget vægt i forhandlinger med Viasat i forhold til at presse priser ned.

Hos Østjysk Energi kan man få Viasat, dog under betingelse af Waoo 3 pakken og så begynder den samlede pris at være ret høj, specielt når det eneste Viasat har at byde på er fodbold (eller unge tåber der drikker sig stive konstant)

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:34
binderub du har fat i meget af det som jeg også tror er grunden . Her i Horsens og omegn er der lagt fiber ned hvor Stofa hører til .

Waoo fremgang på 37 % .  Så det går da fremad så håb er der da .
http://digitalt.tv/waoo%e2%80%99s-kundetal-vokser-37-pct-pa-et-ar/ - http://digitalt.tv/waoo%e2%80%99s-kundetal-vokser-37-pct-pa-et-ar/

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Ozzy  jeg er godt klar over at det hænger sådan sammen og jo det kommer jo nok engang men Hvornår om 2 År !!! . Synes stadig at det er en stor mangel da Profiber og Waoo er under samme tag om man så må sige . Eller sagt på en anden måde at du som kunde hos i vores tilfælde som har valgt Fiber frem for Stofa . Før vi gik på Fiber havde vi Viasat på Parabol , vi valgte dem fra da det efterhåden blev for dyre at danse med . Det er de stadig nok også derfor det ikke er lykkes for Waoo og fra starten af Profiber at få Tv 3 Tv 3+ ind i en af deres Tv pakker , jeg mener faktisk at Viasat og Waoo har pligt til at disse kanaler var at finde i en pakke da energiselskberne har valgt at ligge fiber ind hos mange husstande i Danmark .
Er godt klar over at min formulering i dette indlæg måske nok ikke hæger ordenlig sammen men mener nu stadig at energiselskaberne har et problem her .
Vi er faktisk blevet lovet at Tv-3 Kanalerene var at finde i en af deres grundpakker eller pakker inden for en ikke så fjern fremtid !!!!

Hvem har lovet dig at du kan få tv3 kanalerne i din grundpakke???

Som sagt så er det jo Profiber ( Tre-For, NRGi, Østjysk-Energi) som har rettighederne til at kunne sælge Viasat i det gamle "profiber" område, og derved ikke resten af Waoo land. :)

Når Waoo engang får handlet rettighederne på plads med Viasat som jo nok komme engang, så må vi jo se hvad priser de får handlet sig frem til, men man skal nok ikke regne med at det er meget billigere end hos Profiber i dag.

-------------
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 16:06
Ozzy har  du en fiberforbindelse hos en af energiselskabererne  ? Det lyder som om at du synes det er helt i orden at man som kunde hos en af de nævnte   ( Tre-For, NRGi, Østjysk-Energi)  ikke har muglighed for Få Tv 3 kanalerne til en ordenlig pris ?? Så er jeg sådan set lige glad med hvem der har retighederne til at levere tv 3 kanalerne . Arbejder du for en af energiselskaberne ? .
Da man som kunde hos NRGi ikke har muglighed for at få Tv-3 kanalerne og kun dem i nogle AF DERES PAKKER om det så heder Profiber eller Waoo .

Og nu til spørgsmålet Hvem har lovet dig at du kan få tv3 kanalerne i din grundpakke . Det har medarbejdere fra support gjort . De har sagt at de var sikre på at de over tid ville kunne tilbyde Tv-3 i en af deres grunpakker og især da Waoo kom på markedet . Det sidste jeg hørte var at da Tv-2 jo bliver betalings kanal i 2012 var deres Forhandlere rimelig sikre på at det nok skulle lykkes denne gang også fordi at Waoo jo efterhånden bliver større .

Synes at Waoo med den nye pakke i 2012 Faktisk har gjort det godt ang Programudvalg til en rimelig penge havde bare håbet at se Tv-3 Kanalerene med denne gang .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 17:10
Som "janbau" skriver blev vi også lovet (TV3 og TV3+) på info- møderne i vinteren 2005-2006 , forud for udbredelsen af fiber her i byen .
Vi fik fiber i huset i december 2006 , og montøren regnede med at Viasat kom med i pakken  indenfor 6 måneder .
Nu skriver vi snart 2012 og Viasat er stadigvæk ikke kommet med .
Personligt er jeg også ligeglad , vi havde forud for fiberen  Viasat via parabol i mange år , men jeg savner dem ikke .
Hvis Waoo engang får Viasat med i deres tvpakker , så stiger pakkeprisen vel bare med 50,00 kr eller mere .
Så er jeg stået af .
Tv kan også blive for dyrt .

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 18:10
Jeg tror dog ikke at det er Waoo/Profiber i skal være "sure" imod. Jeg tror nærmere at det er Viasat der gør alt for at presse citronen så meget som muligt. 

Jeg tror at Waoo ikke har dem med fordi at Viasat's krav ville gøre TV pakken meget dyre end den er i dag (mit gæt er 100 kr + for tv3 og 3+ alene). Men mon ikke det ændre sig i takt med at Waoo bliver en større spiller i provinsen, som typisk har været Viasats stærke område på parabol området. 

Skrevet den: 12-November-2011 kl. 19:47
Jeg valgte også Viasat fra fordi de var blevet for dyre . Idag skal man feks betale ca 49 kr ekstra for at feks at se Dr Hd som man  betaler over licensen .
Det burde være med i prisen . Man skal faktisk betale 399 + 49 = 448 kr + 67 kortafgift = 515 Kr måned for Danmarkspakken .

Pris for Canal Digitals Family tv-pakke med 14 hd kanaler for 399 kr måned . Her kunne jeg enda få denne pakke til 349 kr månes da det er Telenor som ejer Canaldigital .
Det har jeg faktisk overvejet men har ikke endnu fået undersøgt hvad det indebærer hvis jeg fortsat vil have det leveret på min Fiberforbindelse .
Her mangler jeg så bare Tv 2 Sport Hd Rtl Hd samt de andre tyske da jeg ser meget sport også motorløb .

Pris for Waoo stor tv pakke med 14 Hd kanaler er jo 329 kr måned + 67 Serviseafgift = 396 Kr .
 Som jo er samme pris som Canal Digitals Family . Og Her får du jo så Start forfra + Od og alt det andet .

Så den nye Store tv pakke fra Waoo er MÅSKE faktisk bedre end  Canal Digitals Family da men jo så får Tv 2 Sport Hd + 3 tyske Hd kanaler . Men må så undvære Tv 5  og Tv  6  Eurosport 1 i Hd vertioner .
Men der vil som sagt altid være stor forskel på hvad man vil se på flimmerkassen .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet af: timzor
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 09:00
Nej, man kan ikke klandre WAOO for, at viasat ikke er til at forhandle med. Dog mener jeg, at det er problematisk, at WAOO har brugt viasat som en del af deres markedsføring (mundtligt på disse "hverve møder") og, at de, når man ringer til dem, svarer således at de får kunderne til at sidde med en klar forventning om, at TV3 snart er at finde i deres udbud, da de (WAOO) er så stor en spiller, at viasat er nødsaget til at give dem en ordentlig pris!!!

Men ja, det er Viasat man skal være efter!!!

Skrevet den: 13-November-2011 kl. 11:44

Ozzy har  du en fiberforbindelse hos en af energiselskabererne  ? Det lyder som om at du synes det er helt i orden at man som kunde hos en af de nævnte   ( Tre-For, NRGi, Østjysk-Energi)  ikke har muglighed for Få Tv 3 kanalerne til en ordenlig pris ?? Så er jeg sådan set lige glad med hvem der har retighederne til at levere tv 3 kanalerne . Arbejder du for en af energiselskaberne ? .
Da man som kunde hos NRGi ikke har muglighed for at få Tv-3 kanalerne og kun dem i nogle AF DERES PAKKER om det så heder Profiber eller Waoo .

Og nu til spørgsmålet Hvem har lovet dig at du kan få tv3 kanalerne i din grundpakke . Det har medarbejdere fra support gjort . De har sagt at de var sikre på at de over tid ville kunne tilbyde Tv-3 i en af deres grunpakker og især da Waoo kom på markedet . Det sidste jeg hørte var at da Tv-2 jo bliver betalings kanal i 2012 var deres Forhandlere rimelig sikre på at det nok skulle lykkes denne gang også fordi at Waoo jo efterhånden bliver større .

Synes at Waoo med den nye pakke i 2012 Faktisk har gjort det godt ang Programudvalg til en rimelig penge havde bare håbet at se Tv-3 Kanalerene med denne gang .

Ja jeg har fiber fra Tre-For af, og vedr. priserne på Viasat, så er det jo meget simpelt at se at det er Viasat som har bestemt hvad prisen skal være her, da prisen for danmarkspakken er den samme som hvis man skulle have pakken direkte hos viasat.

Ja det jo ikke så fedt hvis der er nogen som står har stået og sagt til jer at Viasat kommer i grundpakken, når de i bund og grund ikke kan love noget som helst, når det jo er Waoo som skal forhandle priser, pakkens indhold osv med viasat, hvis de nu ellers er i gang med at forhandle med dem. Men mon ikke at Viasat gerne vil ind hos Waoo nu når det er så stort som de nu er. Ja jeg skal ikke gør mig klog på det.

Jge kan kun gætte lige som alle jer andre :)

-------------

Skrevet af: Someone79
Skrevet den: 05-December-2011 kl. 13:42
jeg ved så ud fra daglig/egen erfaring at - Det er Viasat der er sindsyg svære at danse med!

Så det er derfor de enkelte kanaler som TV3..... TV3+ etc ikke er med i pakkerne.......endnu....

Viasat´s mangeårige sattelit-mentalitet har sat sine spor og det gør at de slet ikke arbejder for ip-tv mentaliteten. Det kan man se på den måde Viasat stadig bygger og vedligeholder deres "pakker" på. Skod kanalerne som sprøjtes med ud her er et økonomisk spm.....pakkerne er en kæmpe forretning og ikke forenelig med iptv-verdenen, hvor der jo arbejdes på at målet egentlig bliver at man bare designer sine egne pakker. Idéen med at man bare plukker de kanaler man gerne vil se og så beregnes den månedlige ydelse så ud fra det antal kanaler man har valgt og ikke som nu en pakke med 4 gode, 6 same same og 4 wtf kanaler....er der - dog er den svær at indfri da fx. Viasat ikke er med på legen!

Skrevet af: Letten
Skrevet den: 05-December-2011 kl. 14:40
Jeg kan godt forstå Viasat kæmper for pakkerne (og imod fritvalg) for jeg ville ikke købe en eneste af deres (skod) kanaler hvis jeg fik valget.

Er egentlig godt tilfreds med at de ikke er i Waoo Stor Pakke, gider ikke betale for deres dyre og dårlige kanaler. Har ikke stemt på dem en eneste gang i antenneforeningen, men de får jo sædvanligvis nok stemmer fra nogle af "fodboldtosserne" ;-)

Skrevet den: 05-December-2011 kl. 16:35
Sådan er vi så forskellige jeg er en af "fodboldtosserne" ;-) og kan sådan set ikke se at jeg skal betale for Alle de børne kanaler der er i Waoo store pakke . Og ser ikke musikkanalerene , Såå Jeg har også Haft Viasat som jeg også  har skrevet . Havde bare helst set at Tv-3 og tv3 + var med i Waoo store pakke .

Jeg har dog læst at også Waoo næste År går over til frit valg af kanaler . Så jeg overvejer at sige den store pakke op da vi jo alle skulle have fået brev om at man kan opsige den sidst her i december uden beregning .
Link til nyhedsbrev hos Nrgi
http://www.nrgifibernet.dk/Default.aspx?ID=550 - http://www.nrgifibernet.dk/Default.aspx?ID=550

Sjovt nok skrives der ikke noget om det på waoo Hjemmeside endnu hvad jeg synes er for dårlig da man af den vej måske kan spare nogle penge . Og da den nuværende aftale skal opsiges rettidig for at undgå gebyr så burde der snart stå noget om dette tiltag .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet af: Someone79
Skrevet den: 05-December-2011 kl. 16:56
"Har du i forvejen Lille eller Stor TV Pakke, vil du som noget helt nyt kunne kombinere dine faste kanaler med mindst 4 ekstra kanaler i priskategorierne 10, 20, 30 eller 40 kr. Fra altså kun 40,- ekstra pr. måned kommer dine TV oplevelser til at passe præcist til dig lige nu og her. Vil du have andre kanaler måneden efter, kan du selvfølgelig bare vælge frit, som det passer dig."

Bliv nu ikke overrasket hvis det bliver bygget som:
Du skal have endten en lille eller stor tvpakke!
Når du har en Lille er der mulighed for frit at vælge imellem følgende "fritvalgskanaler" !
Når du har en Stor pakke er der mulighed for at vælge imellem følgende "fritvalgskanaler" !

Så det frie valg består i at du kan vælge hvilke ekstra kanaler du vil have i hver måned ud over din pakke.

Skrevet den: 05-December-2011 kl. 18:48

Sådan er vi så forskellige jeg er en af "fodboldtosserne" ;-) og kan sådan set ikke se at jeg skal betale for Alle de børne kanaler der er i Waoo store pakke .

Du har selvfølgelig en pointe, men TV3 kanalerne er uden sammenligning meget dyrere, kun overgået af TV2 sport.

Fra vores antenne forening:

TV2 sport 448kr/år
TV3 362kr/år
3+ 315kr/år

Disney channel 120kr/år
Cartoon network+TCM 49kr/år
Nickelodeon+Nick jr. 38kr/år

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 11:02
Ok Du har altså ikke Waoo som din udbyder , denne tråd omhandler os som har Waoo eller Profiber eller Tv fra fiber i elselskaberene .
Godt at du skriver hvad i giver for Tv 3 tv 3 + som jo er de kanaler som mange synes mangler i Waoo pakker prisen er så ca 56 kr hvilket er en pris som jo nok ville forhøje den store Waoo pakke en del .
Men da Waoo og fiberselskaberene jo går Masivt ud med både Tv reklamer og banere på diverse sites på nettet burde de på en eller måde have kunnet tilbyde deres nuværende og kommende kunder Tv 3 kanalerene til en fornuftig pris i deres pakkestruktur . Yosee Stofa gør det sååå Det er en Omer !!!!

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 11:23

Ok Du har altså ikke Waoo som din udbyder , denne tråd omhandler os som har Waoo eller Profiber eller Tv fra fiber i elselskaberene .
Godt at du skriver hvad i giver for Tv 3 tv 3 + som jo er de kanaler som mange synes mangler i Waoo pakker prisen er så ca 56 kr hvilket er en pris som jo nok ville forhøje den store Waoo pakke en del .
Men da Waoo og fiberselskaberene jo går Masivt ud med både Tv reklamer og banere på diverse sites på nettet burde de på en eller måde have kunnet tilbyde deres nuværende og kommende kunder Tv 3 kanalerene til en fornuftig pris i deres pakkestruktur . Yosee Stofa gør det sååå Det er en Omer !!!!

Jeg har Waoo som udbyder, er lige skiftet over - derfor min interesse, håber det er ok jeg deltager.

Har stadig mit DVB-C signal (lidt endnu) og tænkte jeg ville kaste lidt lys over kanalpriserne - det er jo ikke alle der ved hvad de rent faktisk koster.

Som Waoo-kunder, siger jeg, at jeg ville være ked af det, hvis det betød at min Waoo TV-pakke blev forhøjet med 700kr årligt.

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 11:30
Har lige opdaget at Waoo Hjemmeside er blevet opdateret til det bedre der er hvis langt flere oplysninger , men da den nye pakkestruktur først træder i kraft pr 1 Jan kan den godt være lidt svær at finde rundt i ang Priser og kanaludvalg . Der mangler priser på hvad tilvalgspakkerne kommer til at koste skyldes nok at der stadig forhandles .
Kan ikke finde den nye muglighed med at man kan bestille enkelte tv kanaler på hjemmesiden endnu som jo nok også skyldes at der stadig forhandles . Sjovt er det dog at Elselskaberne i deres nyhedsbrev nævner det men ikke Waoo selv .
Måske det findes på hjemme siden et sted jeg vil prøve om jeg kan finde det .

Men her et link til hvad den lille og store Tvpakke kommer til at koste og hvilke kanaler der kommer i løbet af 2012 mener kun det er Mtv Hd vi skal vente på .

http://www.waoo.dk/Bestil/Waoo-3 - http://www.waoo.dk/Bestil/Waoo-3  Klik derefter på Sammenlig tv pakker .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 11:50
Sorry ja selfølgelig må du deltage og jeg tror godt at jeg kan love at du især vil blive glad for den bedre billedkvalitet via Fibersignalet Iptv sammenlignet med  DVB-C signal har en langt højre Kvalitet . Det er vel også noget du har lagt mærke til , jeg har også  DVB-C signal ( Canal digital vil jeg tro da jeg havde det før overgang til Waoo ) Og jeg kan se forskel men kan sige at  DVB-C signal er blevet ringere end fra starten af  men jeg bruger det ogse kun til at optage fra .
Og da du som mig ikke er Viasat fan kommer du vel til at sparre penge kommer dog an på hvad du tidligere gav for din internet forbindelse ?
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Jeg har Waoo som udbyder, er lige skiftet over - derfor min interesse, håber det er ok jeg deltager.

Har stadig mit DVB-C signal (lidt endnu) og tænkte jeg ville kaste lidt lys over kanalpriserne - det er jo ikke alle der ved hvad de rent faktisk koster.

Som Waoo-kunder, siger jeg, at jeg ville være ked af det, hvis det betød at min Waoo TV-pakke blev forhøjet med 700kr årligt.

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 12:02
Kan bestemt se forskel på billedkvaliteten Waoo er meget bedre end Yousee. Regner med at droppe DVB-C helt, mangler bare lige at få USB-disk til at virke med Airties 7120 (spiller ikke endnu) alternativt må jeg bløde for en med indbygget harddsik (+60kr/mnd).

Harddiskoptager (købt via Mega fælleskøb på recordere.dk) sendes så på pension.

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 12:26
Nu kan jeg godt huske dig du har skrevet i mange af de andre tråde som jeg også skriver i .
Jeg har en Tilgin ( Som man ikke kan optage fra ) Og går og overvejer at Kontakte kundesevise og spørge om jag kan få min Tilgin ombyttet til en Airties 7120 da den skulle være hurtigere end en Tilgin i daglig brug da jeg til tider oplever at Min Tilgin er meget langsom . Kan godt skyldes en langt rette andre problemmer som jeg tidligere har oplevet især tilbage fra Profiber tiden .
Og kan den så også bruges til optagelse så jeg undgår at optage over DVB-C da jeg mangler mange kanaller her i forhold til Waoo store pakke .
Skal jeg have en boks med indbygget Harddisk skal jeg betale 100 kr ektra ( Står på Hjemmesiden ) pr måned og da netop denne boks jo desværre skulle have en del problemmer af mange forskellige fejl ( Denne tråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103208&title=waoos-motorola-hd-optager-box - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103208&title=waoos-motorola-hd-optager-box  ) Ved jeg snart ikke om jeg vil binde an på den løsning da jeg tidligere har haft store problemmer med Tilgin Boksen .
Mangler bare meget mugligheden for at kunne optage programmer nemt uden at have alle de bokse til at stå .
Ved bare ikke om nogle har erfaringer med om de oplever at en Airties 7120 er bedre end en Tilgin . Ved heller ikke om man bliver tilbudt en Airties 7120 i vores område som er Nrgi Horsens .

Konen kan ikke finde ud af det da vi jo lige pt har muglighed for at se Tv på 2 måder .

Kan bestemt se forskel på billedkvaliteten Waoo er meget bedre end Yousee. Regner med at droppe DVB-C helt, mangler bare lige at få USB-disk til at virke med Airties 7120 (spiller ikke endnu) alternativt må jeg bløde for en med indbygget harddsik (+60kr/mnd).

Harddiskoptager (købt via Mega fælleskøb på recordere.dk) sendes så på pension.

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 12:44

Skal jeg have en boks med indbygget Harddisk skal jeg betale 100 kr ektra ( Står på Hjemmesiden ) pr måned

Når jeg skrive 60kr/mnd så er det merprisen ift. 39kr/mnd for boks uden indbygget harddisk. Den koster reelt 99kr/mnd i abonnement.

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 14:06
Ok men du skriver du lige pt har en Airties 7120 så kan du vel ikke ombytte den nu uden at skulle betalle 99 kr i mån fremover . Jeg har forstået det sådan at man beholder den boks man har og så får en boks mere med harddisk .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 06-December-2011 kl. 15:41
Jo Jo, men jeg har bestilt to bokse (det er nok der forvirringen opstår). Begge er Airties 7120. Den første følger med Waoo 3 pakken, den anden koster mig 39kr/mnd (alternativt 99kr/mnd hvis jeg valgte den med harddisk).

Skrevet den: 10-December-2011 kl. 11:03
Lidt nye indformationer ang Viasat og Tv-3 Kanalerene hos fiberselskaberne i kombination Med Waoo eller mangel på samme .-

Jeg var forbi Nrgi Kontor Horsens igår og spørge ind til nogle ting især manglen på Viasat s kanaler i kombination eller tilkøb til Waoo .

De sagde at det var beklagelig at det ikke i denne omgang var lykkes at få Tv-3 Kanalerene med i Waoo Pakker men sagde at det Jo var Waoo som forhandler dette og at de ingen indflydelse har her .

Jeg kom ind på at det var for dårligt at man skulle Betale Serviseafgift 2 Gange hvis man ville kombinere Waoo og Viasat ( 133 Kr Måned oven i pakkeprisen )

Her fik jeg DOG at vide at det skulle man ikke HVILKET er NYT for mig , det hjælper jo en del på priserne . !!!!!!

Det vil så sige at hvis man feks Vælger den Lille Waoo Pakke til 109 kr + Viasat billigste Tilvalg til 189 kr + Serviseafgift ( 1 gang ) 67 kr = Samlet Pris 365 kr måned .

Her får man så mange af de vigtigste DANSKE Kanaler Dog minus Tv 4 Tv-5 Tv-6 Måske de kan købes som tilvalg i 2012 da der stadig forhandles ( Waoo ) Pakkestruktur i 2012 .

Dvs at man stater med en pris på 365 kr som man så kan kombinere på en langt række måder .

Kan lige nævne at vælger man Bonus + Underholdning Nyheder Hos Viasat ( 189 Kr )
Får man jo alle Tv- 3 kanalerene + Tv-2 News Tv-2 Zulo Tv-2 Chalie ( kan købes hos Waoo til 79 kr hvor tv-2 Film er med )

I en ren Waoo løsnig koster det 109 kr + 79 + 67 = 255 Kr men så har man ikke Tv-3 Tv 3+ Tv 3 Puls
Så man kan sige at man får Tv-3 Kanalerene til ca 110 kr på denne måde .
Hos andre udbydere koster det ca 70 Kr at have Tv 3 Tv-3 + i deres pakker pr måned .

Der jo en langt række mugligheder for at bygge sin helt egen platform af Tv kanaler på denne måde men det vil jo altid være det billigste og vælge den store Waoo Pakke til 396 kr pr måned . Men her er der jo så også en langt række kanaler man ikke ser .

Her er link til Waoo Pakker og Viasat
Waoo tilvalg
http://www.waoo.dk/TV/TV-pakker-ekstra - http://www.waoo.dk/TV/TV-pakker-ekstra

Waoo Nye Pakker og kanaler i 2012 Klik på sammenligning af Pakker
http://www.waoo.dk/Bestil/Waoo-3 - http://www.waoo.dk/Bestil/Waoo-3

Viasat Kombinationer

http://www.nrgifibernet.dk/Files/Billeder/KANALER/prisliste-ip1renset50.jpg - http://www.nrgifibernet.dk/Files/Billeder/KANALER/prisliste-ip1renset50.jpg

Nrgi
http://www.nrgifibernet.dk/ - http://www.nrgifibernet.dk/

NB  !!!!!  Confused Vil lige nævne at jeg ikke er helt sikker på det der med at man slipper for 2 Gange Kortafgift såå hvis andre ved noget andet så sig til så dette indlæg kan blive slettet igen da jeg før er blevet indformeret forkert . MEN er den god nok SÅÅÅ synes jeg det åbner nogle mugligheder .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 12-December-2011 kl. 16:56
Har fåer mail fra Nrgi Kundeservise at man ikke skal betale Serviseafgift 2 gange hvis man ønsker  Waoo og Viasat  i kombination . Så det betyder jo at man sparer 67 kr pr Måned .  Smile

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet af: kenneth4200
Skrevet den: 18-December-2011 kl. 18:52
Nogen der ved hvornår den nye pakke 3, kommer ?

Er det 1-1-2012, eller ændre de kanalerne 1 uge inden eller ?

Bliver godt med, flere HD kanaler!

-------------

Skrevet den: 18-December-2011 kl. 18:57
Ja, især hvis de holder kvaliteten i top.

Skrevet den: 18-December-2011 kl. 19:03

Ja, især hvis de holder kvaliteten i top.

Skulle de meget gerne.

Men ser nu gerne, vi får endnu flere HD kanaler.

Syntes alt skal være i HD.

Mangler Kanal 5 HD :(

-------------

Skrevet den: 18-December-2011 kl. 19:04
Helt enig.

Skrevet den: 18-December-2011 kl. 20:51
Du skulle  gerne have fået brev om dette i  now måned . For at  have muglighed for at opsige sit Abonnement uden omkostninger  . I mit brev står der senest den 15-12-11 .
De nye priser og kanaler træder i kraft pr 1 jan , Kanalændringer vil ske pr 5 januar og de nye 8 Tv 2 regioner pr 11 januar.

Ja og så må vi håbe at der i løbet af 2012 kommer endnu flere Hd kanaler som kanal 5  6eren og Eurosport 1 og 2 som Yousee og Canal Digital jo forlængst har gjort .

Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 31-December-2011 kl. 22:21

Hej support skrev til mig, på mail, at de nye kanaler kom fra den 1-1-2012.

Men håber da ikke de først kommer den 5, vi betaler jo fra den 1-1-2012, for de nye kanaler!

Der er stadig 68 kanaler hos mig, og det er stadig de samme kedlige!!!

Flere HD kanaler nu waooo!!!

Du skulle  gerne have fået brev om dette i  now måned . For at  have muglighed for at opsige sit Abonnement uden omkostninger  . I mit brev står der senest den 15-12-11 .
De nye priser og kanaler træder i kraft pr 1 jan , Kanalændringer vil ske pr 5 januar og de nye 8 Tv 2 regioner pr 11 januar.

Ja og så må vi håbe at der i løbet af 2012 kommer endnu flere Hd kanaler som kanal 5  6eren og Eurosport 1 og 2 som Yousee og Canal Digital jo forlængst har gjort .

Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

-------------

Skrevet den: 31-December-2011 kl. 23:06
Ved ikke om de nye kanaler kommer i nat da de jo skulle komme  helt af sig selv . Men jeg fik at vide at i brevet at det først er fra den 5-1 -12 .
Synes faktisk også godt vi kunne have fået dem inden jul . Hos yousee er de kommet og hos Stofa er der ogse kommet mange af de nye kanalændreinger .
Husk hvis du har dine egne favoritlister skal du selv ind at ændre da de nye kanaler ikke indlæses automatisk .
Kan sige dig jeg har lige har set efter de nye kanaler er ikke kommet endnu .

Her er der dog lidt flere oplysninger om nye kanaler og hvad der kommer til at ske i 2012 .
http://nrgifibernet.dk/Default.aspx?ID=552 - http://nrgifibernet.dk/Default.aspx?ID=552

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 02-Januar-2012 kl. 14:54
Så er Energimidt / Waoo klar med priser på enkeltkanaler : http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv-radio/Tilvalgspakker/Sider/Frit-valg-tv.aspx - http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv-radio/Tilvalgspakker/Sider/Frit-valg-tv.aspx
Jeg syntes at det er en meget høj pris for "Discovery" kanalerne

Skrevet den: 02-Januar-2012 kl. 15:22
Enig, på den seneste programafstemning i skanderborg antenneforening stod discovery channel til 120 kr pr år dvs 10 kr pr mnd.

Fritvalgsprisen hos Waoo siger 30 kr pr mnd.

Tror nogen vil sikre at frit valg ikke bliver nogen success. Der sker først noget den dag alle opsiger deres store tv pakke.

Skrevet af: dvidebaek
Skrevet den: 02-Januar-2012 kl. 15:37
mht fritvalg synes jeg det er fedt for os der ser meget sport, at man kan vælge TV2 Sport som fritvalgskanal... dette kan man mig bekendt ikke hos YouSee, der er man tvunget til fuldpakken!!

-------------
http://www.speedtest.net" rel="nofollow">

Skrevet den: 03-Januar-2012 kl. 14:51
Så kom der lidt priser på Waoo Pakker og tlivalg samt frit valg . Men desværre ser jeg det som en dyr måde at bygge sit personlige udvalg af de kanaler som man vil se . Her tænker jeg som udgangspungt i at man vælger den store Waoo pakke til 329 Kr hvor jeg synes man får meget for pengene , her kunne jeg godt undvære børne og musik kanalerene ( Ca pris som pakke og fritvalg 100 Kr ) Men sådan kan man ikke regne da man jo ved at vælge den store pakke får mange kanaler med et bredt udvalg og så en hel del af dem i hd .
Jeg har prøvet at regne mig frem til en løsning ud fra mit behov i fritvalg og kom hurtig op og ramte prisen 329 kr og så synes jeg jeg manglede en del kanaler som jeg ikke kunne undvære .
Mit valg var at jeg ser meget sport og ikke synes jeg kan undvære de danske kanaler som Tv -5 Tv-6
Zulo o.s.v Prisen på den pakke er 140 kr + Sportpakke Hd 99 kr + lille pakke 109 kr
Samlet pris 348 Kr . Her får jeg kun Eurosport 1 og 2 i Hd udgaver så det må siges at være en meget dårligt valg .
Kan nævne at man mangler så mange af de nye kanaler som kommer som 7. Tlc Silver Showtime Star
Rtl Hd ( Formel 1 ) Alle Tyske med hd Alle Svenske norske med hd . Alle børne musik enda hd .
+ en masse andre kanaler .
+ erne ved det nye fritvalg hos Waoo er som jeg ser det .
Er man ikke til sport og børneprogrammer som jo koster ca 170 kr som pakkevalg . Kan man spare ca
100 kr i mdr .
Her tar jeg udgangspunkt i at man gerne vil se de danske kanaler .
Lille tv pakke 109 Kr
Dansk pakke 140 Kr Tv 4 Tv 5 Tv 6 Tv 2 Film Tv Zulo Tv Chalie Tv 2 News Dk 4
Pris 249 kr
Men godt er det da at man nu kan vælge favoritpakken til 140 kr det kunne man ikke før .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 04-Januar-2012 kl. 23:46
Så er der nyt som tidligere skrevet kommer de nye kanaler og ændringer den 05-01-12 . Og nu står det også på Waoo hjemmeside , bedre sent end aldrig !!!! .

http://waoo.dk/TV/kanalaendringer - http://waoo.dk/TV/kanalaendringer

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 04-Januar-2012 kl. 23:56
Hehe.

Nej waoo er ikke lige de hurtigste!

Men glæder mig nu til de nye HD kanaler!

Så det bliver en god fri dag i morgen, med nye kanaler!

Big smile

Så er der nyt som tidligere skrevet kommer de nye kanaler og ændringer den 05-01-12 . Og nu står det også på Waoo hjemmeside , bedre sent end aldrig !!!! .

http://waoo.dk/TV/kanalaendringer - http://waoo.dk/TV/kanalaendringer

-------------

Skrevet den: 05-Januar-2012 kl. 11:14
Så køre de nye kanaler!

Dog er der ingen "TV 2 HD" Men den kommer så nok først den 11-01-2012 ?

Der står ellers på deres hjemmeside, at den skulle komme idag.

-------------

Skrevet den: 05-Januar-2012 kl. 14:36
Nej på deres hjemmeside står der dette TV 2 HD (lanceres pr. 10.01.2012) Jeg kunne selv ikke finde den , sjovt nok har stofa og Yousee haft den i et stykke tid .
Og nu da jeg ser lidt mere på hjemmesiden står der den 06-01-12 stod der ikke den 05-01-2012 igår ?
Men godt er det da at de er kommet .

Udover TV 2’s 8 nye regionale kanaler, kommer der 15 nye TV kanaler. Blandt de nye kanaler kan du se frem til 7 krystalklare HD kanaler. Desuden vil der være 3 kanaler, som udgår af den Store TV Pakke.

Nye kanaler:

(disse kanaltilføjelser er tilgængelige fra 06.01.2012)

• TLC
  • dk4
  • TNT7
  • Showtime
  • Star!
  • Silver
  • France 24
  • 8 TV 2 regioner (disse kanaltilføjelse foretages pr. 11.01.2012)

Nye HD kanaler:

(disse kanaltilføjelser er tilgængelige fra 06.01.2012)

• TV 2 Film HD
  • Discovery HD
  • Animal Planet HD
  • SVT 2 HD

• TV 2 HD (lanceres pr. 10.01.2012)
  • MTV Danmark HD (lanceres pr. 01.02.2012)
  • RTL HD (lanceres pr. 01.02.2012)

Udgår:

(kanalnedlæggelser foretages pr. 05.01.2012)

• BBC World News
  • Extreme Sport Channel
  • UPTOWN TV

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 10-Januar-2012 kl. 12:47
Så er Tv 2 Hd kommet og 8 TV 2 regioner (disse kanaltilføjelse foretages pr. 11.01.2012) : Der er gjort klart til dem .
Men NRK 2 er forsvundet hos mig den findes heller ikke på kanaloversikten mere.
Waoo hjemmeside er opdateret med de nye Tilvalgspakker og priser og så er ser kommet pris på Fritvalgskanalerene og hvilke man kan tilvælge fra 10 kr og op til 40 kr pr kanal .
  http://waoo.dk/TV/Frit-Valg-Tv - http://waoo.dk/TV/Frit-Valg-Tv

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet den: 10-Januar-2012 kl. 13:02
Nogen der ved om waoo, får DR1 HD i 720P format ?

Den er ikke på kanal listen...

-------------

Skrevet den: 10-Januar-2012 kl. 13:22
Mon ikke det sker den 11-01-01 i morgen eller senere .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Print side | Luk vindue