Print side | Luk vindue

IOS 5.0.1 er en ommer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104086
Udskrevet den: 20-Maj-2024 kl. 18:09


Emne: IOS 5.0.1 er en ommer
Skrevet af: MDHell
Emne: IOS 5.0.1 er en ommer
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 20:56
Nå så kom opdateringen IOS 5.0.1 og det har indtil videre resulteret i følgende fejl hos mig:
 
- facetime kan ikke logge på
 
- Imessage kan ikke logge på
 
- kan ikke sende MMS
 
og umiddelbart har det ikke gjort meget for strømmen
 
det er sgu ikke godt nok AngryDead
 
(ja min Iphone er blevet gendannet flere gange)
 
skal måske lige nævne at det er en Iphone 4S
edit 12.11.11 Morten


-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |



Svar:
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 22:57
Jeg er efterhånden glad for at jeg ikke valgte at købe min iPhone 4s lige med det samme.. 

Jeg troede ellers at Apple var gode til at skrive software? - det er bekymrende at så mange skriver der er problemer med den.

Anyways, har du læst den anden tråd om iOS5?


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg er efterhånden glad for at jeg ikke valgte at købe min iPhone 4s lige med det samme.. 

Jeg troede ellers at Apple var gode til at skrive software? - det er bekymrende at så mange skriver der er problemer med den.

Anyways, har du læst den anden tråd om iOS5?
Tja men de er dog tilgengæld hurtige til at rette problemet.

Har netop installeret IOS 5.0.1, det gik helt efter planen.


Skrevet af: mictand
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 23:17
Jeg har også opdateret til iOS 5.0.1 på iPhone 4S.

Umiddelbart ingen problemer at spore.


-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5


Skrevet af: 9els1
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 23:18

Citér Tja men de er dog tilgengæld hurtige til at rette problemet.

Har netop installeret IOS 5.0.1, det gik helt efter planen.

Kan du sende MMS'er ?


Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 23:20
Alt fungerer også fint med iOS 5.0.1 her - det gælder både iPhone og iPad :)

/Nils


-------------
           


Skrevet af: 9els1
Skrevet den: 11-November-2011 kl. 23:22
Facetime virker på min, men MMS'er kan hverken sendes eller modtages Angry


Skrevet af: Ravnholdt
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 00:33
Hej
 
Jeg oplever også strømproblemer med min iPhone 4S, selvom jeg lader den op hver nat.
 
Med venlig hilsen


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 05:08
@anima: jeg kan høre violinerne spille;-)


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 05:09
Imessage, facetime og mms virker her.


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 05:52
@MDhell: har du sat det rigtigt op i indstillinger?

Har du en globus på dit tastetur?

Bruger du smileys til sms'er?


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 07:47
alt virker da fint med 5.01

3 ip4 og 2 ipad her i huset.


Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

@MDhell: har du sat det rigtigt op i indstillinger?

Har du en globus på dit tastetur?

Bruger du smileys til sms'er?
 
Alt er sat rigtig op, her til morgen har den så aktiveret Facetime og Imessage på min telefon efter et par genstarter. Men min kones vil stadig ikke aktivere Imeassage.
 
ja jeg har globus på mit tastatur, fordi jeg bruger smileys Smile


-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg er efterhånden glad for at jeg ikke valgte at købe min iPhone 4s lige med det samme.. 

Jeg troede ellers at Apple var gode til at skrive software? - det er bekymrende at så mange skriver der er problemer med den.

Anyways, har du læst den anden tråd om iOS5?
Tja men de er dog tilgengæld hurtige til at rette problemet.

Har netop installeret IOS 5.0.1, det gik helt efter planen.

Ok, rart at læse at der er styr på sagerne.. og du har ikke problemer som OP?

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

@anima: jeg kan høre violinerne spille;-)

Så tror jeg du skal søge læge.

Seriøst, så synes jeg det er en ret kedelig affære med du altid skal komme med en åndsvag kommentar.  Hvis ikke du kan holde fingrene fra tasterne bør du tage en ferie fra forummet.




Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 09:04
Opdateret iPhone 4 + iPad uden problemer.

(heldigvis) ;-) Kan ikke se den store forskel ??

Er det mest noget med iPhone 4 der optimeres ?





-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 09:21
jeg må indrømme at i skrivende stund fortryder jeg at jeg skiftede en velfungerende iPhone 4 ud med en 4S.
 
jeg synes ikke at strømforbruget er blevet forbedret med IOS 5.0.1


-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 09:52
Det var ikke længe de kunne klare sig uden Steve Jobs Wink

Om man vil det eller ej har der altså været en del nyheder omkring diverse bugs rundt omkring på nettet. Det er jo ikke fordi det som sådan er unormalt at der kan forekomme bugs i en ny version og at opdateringsprocessen ikke er helt smertefri men med Apple er ens forventning vel netop at sådan noget ikke sker og var måske netop en af grundene til at man købte en iphone til at starte med. 

Kan tilføje at dem inde på arbejdet også havde en del problemer med diverse ret slemme errors. 




Skrevet af: Skalle06
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 10:40
En iPad 1, en iPad 2, en iPhone 4 og en iPhone 4s kører fint her, og opdatering til iOS 5.0.1 kørte helt smertefrit.

Men der er selvfølgelig altid dem, der ikke kan finde ud af selv det simpleste elektronik, og det er som regel dem der råber højst (sammen med trolls) Nej, det er gas... ved godt, der er enkelte, der stadig har problemer.


Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 10:48
den siger godt nok at iMessage er aktiv men det virker ikke alligevel Angry


-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 10:51
iPhone 4S. Ingen problemer. Det hele virker. Og den har kun brugt 1% i strøm over natten. Så alt godt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Mr. Claude
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 10:55
Men problemet er vel ikke større end at man går i den butik man købte i og beder dem udbedre problemerne imens man venter. Men det er sgu utroligt at Apple med deres meget få modeller ikke kan lave opdateringer som bare virker. Sad for få dage sammen med nogle kollegaer og de fleste havde Iphone og 9 ud af 10 havde fået 9 forskellige problemer efter den opdate. Men bliver næppe bedre fremover... Confused


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 11:21
Nu lige lidt OT. Hvis min telefon ligger og er låst, altså i standby mode og jeg får en SMS. Så når jeg slider til siden for at læse sms'en og den åbner besked app'en op, så kommer den nogle gange med den liste med tilgængelige WiFi netværk og spørger om jeg vil logge på? Hvorfor gør den det? SMS beskeder har da ikke forbindelse til WiFi, eller er det pga. iMessage?

Det er en iPhone 4S og den gjorde det både med iOS 5 og 5.0.1 ?

Nogle der har oplevet det samme?

-------------
          


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 11:29
Medmindre du under Indstillinger > Wi-Fi slår Ask to Join Networks (kan ikke lige den danske tekst), vil telefonen konstant lede efter Wi-Fi netværk.

Slå det fra - det hjælper også på batterilevetiden.

iOS 5.0.1 har i øvrigt hjulpet på min 4S mht, batteriproblemet, men Apple har nu sagt at ikke alle problemerne blev løst i denne omgang.


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Det var ikke længe de kunne klare sig uden Steve Jobs Wink

Om man vil det eller ej har der altså været en del nyheder omkring diverse bugs rundt omkring på nettet. Det er jo ikke fordi det som sådan er unormalt at der kan forekomme bugs i en ny version og at opdateringsprocessen ikke er helt smertefri men med Apple er ens forventning vel netop at sådan noget ikke sker og var måske netop en af grundene til at man købte en iphone til at starte med. 

Kan tilføje at dem inde på arbejdet også havde en del problemer med diverse ret slemme errors. 



Jeg tror at du har for store forventninger. En mere realitisk forventning er at Apple retter fejl hurtigsmuligt hvilket er det de prøver at leve optil. Jeg har ikke haft skyggen at et problem med denne opdatering.


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 11:41
.


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Medmindre du under Indstillinger > Wi-Fi slår Ask to Join Networks (kan ikke lige den danske tekst), vil telefonen konstant lede efter Wi-Fi netværk.

Slå det fra - det hjælper også på batterilevetiden.

iOS 5.0.1 har i øvrigt hjulpet på min 4S mht, batteriproblemet, men Apple har nu sagt at ikke alle problemerne blev løst i denne omgang.


Okay fint nok. Men det undrer mig bare at det søger efter netværk i SMS app'en? Den plejer at søge efter Wi-Fi netværk når jeg åbner f.eks. iTunes og Safari, hvor der er brug for Wi-Fi, men hvorfor ved SMS? Det forstår jeg ikke...

-------------
          


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:



Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:


Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg er efterhånden glad for at jeg ikke valgte at købe min iPhone 4s lige med det samme.. 

Jeg troede ellers at Apple var gode til at skrive software? - det er bekymrende at så mange skriver der er problemer med den.

Anyways, har du læst den anden tråd om iOS5?
Tja men de er dog tilgengæld hurtige til at rette problemet.

Har netop installeret IOS 5.0.1, det gik helt efter planen.


Ok, rart at læse at der er styr på sagerne.. og du har ikke problemer som OP?

<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

@anima: jeg kan høre violinerne spille;-)
<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">Så tror jeg du skal søge læge.<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">Seriøst, så synes jeg det er en ret kedelig affære med du altid skal komme med en åndsvag kommentar.  Hvis ikke du kan holde fingrene fra tasterne bør du tage en ferie fra forummet.




Hvad bidrager du med? Du er lidt for meget troll over dine indlæg efter min smag.


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 12:32
Jeg tror ikke du ved hvad en troll er.

Der er lidt for meget volapyk i dine indlæg efter min smag.

Hvad jeg bidrager med? Underligt spørgsmål, eftersom jeg bruger tråden til at finde ud af hvor hvor mange herinde har problemer til at finde ud af om den nye iPhone lever op til de foregående eller om man skal kigge andre steder. 

Hvad bidrager du selv med? - udover de vanlige fanboy indlæg som ikke kan bruges til noget?


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Medmindre du under Indstillinger > Wi-Fi slår Ask to Join Networks (kan ikke lige den danske tekst), vil telefonen konstant lede efter Wi-Fi netværk.

Slå det fra - det hjælper også på batterilevetiden.

iOS 5.0.1 har i øvrigt hjulpet på min 4S mht, batteriproblemet, men Apple har nu sagt at ikke alle problemerne blev løst i denne omgang.


Okay fint nok. Men det undrer mig bare at det søger efter netværk i SMS app'en? Den plejer at søge efter Wi-Fi netværk når jeg åbner f.eks. iTunes og Safari, hvor der er brug for Wi-Fi, men hvorfor ved SMS? Det forstår jeg ikke...


Telefonen hopper jo på nettet uanset hvilken app du er i.


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 12:53
Okay. Jeg oplevede bare ikke det her med min iPhone 4 med iOS 4.x men det kan selvfølgelig være de har ændret det i iOS 5 og iPhone 4S...

-------------
          


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 12:53
Folk der har 3GS, hvordan er jeres telefoner efter ios5?

Jeg har ikke selv opdateret min 3GS til OS 5 endnu pga diverse problemer jeg har hørt om. Men de steder jeg har læst om fiksene så hører man kun om iPhone 4 og iPhone 4S. Hvad med 3GS er de fikset eller hvordan står det?


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay. Jeg oplevede bare ikke det her med min iPhone 4 med iOS 4.x men det kan selvfølgelig være de har ændret det i iOS 5 og iPhone 4S...


Måske havde du slået funktionen fra på den gamle, hvilket jo anbefales.


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay. Jeg oplevede bare ikke det her med min iPhone 4 med iOS 4.x men det kan selvfølgelig være de har ændret det i iOS 5 og iPhone 4S...


Måske havde du slået funktionen fra på den gamle, hvilket jo anbefales.

Don't ask me - can't remember! Big smile men tak for tippet, min gode mand! Det er slået fra nu, så slut med flere Wi-Fi popups, selvom jeg er inde i Besked-app'en!


-------------
          


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Folk der har 3GS, hvordan er jeres telefoner efter ios5?

Jeg har ikke selv opdateret min 3GS til OS 5 endnu pga diverse problemer jeg har hørt om. Men de steder jeg har læst om fiksene så hører man kun om iPhone 4 og iPhone 4S. Hvad med 3GS er de fikset eller hvordan står det?

Har ingen problemer haft ud over at jeg skulle slå noget tidshalløj fra for at holde på strømmen. Tilgengæld har jeg efter den nye opdatering, problemer med at jeg ikke kan modtage alle sms fra min kæreste. Om det er et tilfælde ved jeg ikke. skal siges den er opdateret i dag!


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Folk der har 3GS, hvordan er jeres telefoner efter ios5?

Jeg har ikke selv opdateret min 3GS til OS 5 endnu pga diverse problemer jeg har hørt om. Men de steder jeg har læst om fiksene så hører man kun om iPhone 4 og iPhone 4S. Hvad med 3GS er de fikset eller hvordan står det?

Jeg har en 3GS som kører med iOS 5.0.1, og ved siden af en 4S, så er den fandeme langsom og hakker meget i det... Synes ikke den kører specielt godt... Men ok, det er også kun en "backup" telefon Smile


-------------
          


Skrevet af: osbech
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 16:20
Har lige opdateret, alt virker uden problemer.. Dog lidt for tidligt at sige noget om strømforbruget... Så thumps up herfra.


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 17:52
Har opdateret 6 3gs'er og 5 4'ere for mig selv og venner og bekendte uden nogen problemer overhovedet.


Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 21:00
Jeg var meget glad for min Ipad 1 - indtil IOS 5

Hold da op den har tabt pusten og er vildt langsom. Den har ofte problemer med  bare at slide imellem skærmene - her kan man se den ikke kører så glidende som før. Det hakker.

Så jeg synes ikke om den nye super-wauuuw-fantastiske opdatering. Den har stort set slået min lyst til Ipad 1 ihjel, men så vil apple vel have mig til at købe den nye.

Ærgeligt - er normalt ikke apple bruger.


Skrevet af: Karin
Skrevet den: 12-November-2011 kl. 22:53
Ingen problemer her. Hverken på 4 eller 4S.

-------------
En masse udstyr :-)


Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 08:52
Har lige prøvet at sende en MMS her til morgen. Den fejler på en iphone4 med iOS 5.0.1
Om det så er pga iOS eller fejl på netværket er ikke til at sige......

-------------


Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 10:55
Heller ingen problemer her i huset. 2 iP4s og iPad1. Ser ud til at det rammer folk rimelig random? 

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 11:12
Jeg kan se at FaceTime ikke virker hvis Dato & Tid er sat til automatisk.


Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 11:20
nu har jeg snart prøvet alle de forskellige løsnings forslag der er og intet har hjulpet.
 
https://discussions.apple.com/thread/3376038?start=90&tstart=0 - https://discussions.apple.com/thread/3376038?start=90&tstart=0
 


-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 14:31
Underligt folk har problemer. Jeg bruger FaceTime og sender MMS uden problemer med 5.0.1 ?

-------------
          


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 14:33
jeg kan også sende og modtage sms/mms uden problemer


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 16:24
Skift til Android... Der er ikke den slags problemer... BWAAAAHAHAHAHAHA!


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 16:28
Så er der bare hundrevis af andre problemer..LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så er der bare hundrevis af andre problemer..LOL
Arh lige knap... Og da slet ikke nogen i den her dur LOL


Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 16:56
Nej på android skal man bare jævnligt have batteriet ud af telefonen fordi den fryser ;)

-------------
Mvh

René


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Nej på android skal man bare jævnligt have batteriet ud af telefonen fordi den fryser ;)
Næh det skal man faktisk ikke... Mine har aldrig haft den slags problemer


Skrevet af: blikkeren
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 17:12
har en 3gs alle mine kontakter forsvandt  og da jeg fandt dem igen manglede mange.
alle beskeder væk og den er aldrig blevet færdig med gendannelse opgav efter 28 timer nedren


Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 17:50
Mads: bare fordi du ikke skalbetyder det vel ikke det er et problem, jeg kender faktisk flere som oplever der

-------------
Mvh

René


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Mads: bare fordi du ikke skal betyder det vel ikke det er et problem, jeg kender faktisk flere som oplever der
Nej, og fordi mange har problemer med iOS 5, så er det jo ikke alle som har det.Wink

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Nej på android skal man bare jævnligt have batteriet ud af telefonen fordi den fryser ;)
Jeg havde en SE X10 mini, og den gjorde det flere gange, og når man som i den ikke kan pille batteriet af, så er det bare at vente til den løber tør for strøm. Mon det er irriterende? Ja, mon ikke.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Mads: bare fordi du ikke skalbetyder det vel ikke det er et problem, jeg kender faktisk flere som oplever der
Og bare fordi du kender nogle få stykker der skal, er det jo ikke et problem for 99% af os andre...

Det var dig selv der startede med at generalisere...


Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:38
Flemming jeg havde en se x2 med samme sygdom. Og det var med windowsmobile.

Men jeg vil da medgive at det virker somom at ios 5 opdateringen har været en mere udfordrerne og usikker affære end tidligere (udfra hvad andre oplever) jeg selv har opdateret 6 enheder nu uden problemer omend min kone syntes hendes 3g s kan virke lidt træg og jeg syntes også på min iphone 4 den kan give lidt efterslæb fra tid til anden... På ipad 2 har jeg ikke oplevet lignende.. Så jeg gætter og håber på det løses ved en af de næste updates (kører 5.0.1 på alle enheder, opdateret uden itunes uden problemer

-------------
Mvh

René


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Mads: bare fordi du ikke skal betyder det vel ikke det er et problem, jeg kender faktisk flere som oplever der
Nej, og fordi mange har problemer med iOS 5, så er det jo ikke alle som har det.Wink
Nej, men skal vi blive enige om at problemet er større end nogle få der har en telefon der fryser... Jeg gætter på at det rhsin hentyder til er LG Optimus 2X ejere


Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:41
Mads, nu var de dig der startede med android i en apple tråd, jeg kender 5 med samsung android og 3 af dem oplever problemet, om de så er samfundsretvisende... Næppe..

Men jeg syntes egentligt android hører til i en anden del af forummet.

-------------
Mvh

René


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Flemming jeg havde en se x2 med samme sygdom. Og det var med windowsmobile.

Men jeg vil da medgive at det virker somom at ios 5 opdateringen har været en mere udfordrerne og usikker affære end tidligere (udfra hvad andre oplever) jeg selv har opdateret 6 enheder nu uden problemer omend min kone syntes hendes 3g s kan virke lidt træg og jeg syntes også på min iphone 4 den kan give lidt efterslæb fra tid til anden... På ipad 2 har jeg ikke oplevet lignende.. Så jeg gætter og håber på det løses ved en af de næste updates (kører 5.0.1 på alle enheder, opdateret uden itunes uden problemer
Jeg har heldigvis intet haft med min 4S, i iOS 5. Konen havde lidt med batteritiden, som er blevet helt fikset nu, så ingen problemer på de 2 her i huset.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:



Men jeg syntes egentligt android hører til i en anden del af forummet.
Thumbs Up


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 19:39
@Mads: Gå nu bare ud og leg i sandkassen i stedet for

Er det bare mig, eller har de ændret vibratoren i 4S sammenlignet med iPhone 4? Jeg synes den er meget kraftigere i 4S og den brummer også på en helt anden måde. Eller er det bare mig?

-------------
          


Skrevet af: Bla Blasen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 19:50
Min iPhone 4, med IOS5.01 kører næsten uden problemer.
 
Er begyndt og få en script fejl eller lignende, når jeg trykker TILBAGE i Safari.
 
Også ville jeg lige tjekke hvad der præcis stod i fejlmeddelsen - også gør den det ikke mere Tongue
 
 


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Mads, nu var de dig der startede med android i en apple tråd, jeg kender 5 med samsung android og 3 af dem oplever problemet, om de så er samfundsretvisende... Næppe..

Men jeg syntes egentligt android hører til i en anden del af forummet.
Ja denne gang startede jeg med android i en apple tråd, på samme måde som du har gjort det modsatte masser af gange...

Og indrømmet - det eneste jeg ville med mine kommentarer var at provokere lidt, for bl.a. du er de første til at skrive i android trådene at apple bare virker og softwaren kører ihh så godt!

Så det var kun for at gnide lidt salt i jeres sår - som i selv gør...

God fornøjelse med det Wink


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 13-November-2011 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

@Mads: Gå nu bare ud og leg i sandkassen i stedet for
Nej for jeg har fået at vide at jeg ikke må lege med dig LOL


Skrevet af: Christian H
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Ja denne gang startede jeg med android i en apple tråd, på samme måde som du har gjort det modsatte masser af gange...

Og indrømmet - det eneste jeg ville med mine kommentarer var at provokere lidt, for bl.a. du er de første til at skrive i android trådene at apple bare virker og softwaren kører ihh så godt!

Så det var kun for at gnide lidt salt i jeres sår - som i selv gør...

God fornøjelse med det Wink
 
Der findes faktisk et ord for den slags.
 
http://da.wikipedia.org/wiki/Troll - Troll


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120699&title=christians-nye-stuesetup-nu-med-55-st60 - Mit stueset-up: Panasonic, Integra, Pioneer, Elac, Velodyne, og Sonos


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Ja denne gang startede jeg med android i en apple tråd, på samme måde som du har gjort det modsatte masser af gange...

Og indrømmet - det eneste jeg ville med mine kommentarer var at provokere lidt, for bl.a. du er de første til at skrive i android trådene at apple bare virker og softwaren kører ihh så godt!

Så det var kun for at gnide lidt salt i jeres sår - som i selv gør...

God fornøjelse med det Wink
 
Der findes faktisk et ord for den slags.
 
http://da.wikipedia.org/wiki/Troll - Troll
Ov for søren! Det vidste jeg ikke... Clap


Skrevet af: Christian H
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Ov for søren! Det vidste jeg ikke... Clap
 
Jamen så er jeg da glad for at jeg kunne oplyse dig lidt Smile


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120699&title=christians-nye-stuesetup-nu-med-55-st60 - Mit stueset-up: Panasonic, Integra, Pioneer, Elac, Velodyne, og Sonos


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 20:15
FaceTime og iMessage virker nu igen, så det må have været et problem andetsteds.


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 15-November-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

FaceTime og iMessage virker nu igen, så det må have været et problem andetsteds.

Jeg ved mange OiSTER brugere har haft problemer med FaceTime med 5.0.1, det skrev de også noget om på deres hjemmeside mener jeg, men det er Up 'n' runnin' igen nu!


-------------
          


Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 15-November-2011 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

den siger godt nok at iMessage er aktiv men det virker ikke alligevel Angry


Jeg har nøjagtigt samme problem.


-------------
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |


Skrevet af: Jens Thomsen
Skrevet den: 15-November-2011 kl. 20:32
Ingen problemer her overhovedet. Min batteritid er blevet meget, meget bedre. Da jeg fik min 4S, holdt den knap 24 timer på en opladning, og jeg ville nok have sendt den direkte retur, hvis ikke Apple havde været hurtigt ude og erkende problemet. 

Jeg opdaterede en fuldt opladt telefon fredag morgen, og mandag morgen var der stadigvæk lidt "saft" tilbage. Dvs. 72 timer ved normal brug med snak, sms, apps og masser af musik. Det er jeg fuldt tilfreds med.



Print side | Luk vindue