Min hjemmebio *UPDATE*
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Min hjemmebiograf
Forumbeskrivelse: Vis dit udstyr frem for andre brugere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104211
Udskrevet den: 25-December-2024 kl. 02:29
Emne: Min hjemmebio *UPDATE*
Skrevet af: Kralle7800
Emne: Min hjemmebio *UPDATE*
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 23:00
Pioneer VSX-921 Playstation 3 Slim 320GB Front højtalere Jamo E670 Center Jamo E6CEN Baghøjtalere Jamo E610 Jamo SUB 6510 Panasonic TX-P42UX30E Viasat HD boks Xbox 360
|
Svar:
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 23:27
Håber i kan lide hvad i ser
Christian
|
Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 15-November-2011 kl. 09:12
Det ser ikke helt tosset ud. Hvad er det for en dims du har ovenpå den der viasatplus fætter?
|
Skrevet den: 15-November-2011 kl. 09:53
Det er en hdmi switch
|
Skrevet af: Hansen1975
Skrevet den: 17-November-2011 kl. 18:44
Det ser godt ud, men havde det været mit - Så havde jeg altså malet rummer meget hurtigt
|
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 00:01
Så har jeg fået ny forstærker og der er lagt nye billeder ind Håber i kan lide det!
|
Skrevet af: Psymon
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 07:52
Der sidder sådan et fjollet totalt-nyt-tv-som-stadig-står-i-butikken mærke på det TV... Skal det ikke fjernes? Må da være irriterende når der ses film.
Ser ellers lækkert ud, og så forsvandt HDMI switchen også, altid rart at spare et stykke udstyr væk ;)
|
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 10:21
Måske lidt, men det genere ikke mig
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 11:15
Jeg støtter normalt retten til at beholde klistermærkerne på fjernsynet, men det her klistermærke går jo ind i billedet!
------------- Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
|
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 12:27
Ja meget lidt gør det.Og man kan se hvad fjernsynet det har og kan på det!
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 12:38
Enhver sin lyst!
|
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 12:46
Lige præcis
|
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 13:06
Kralle7800 skrev:
Ja meget lidt gør det.
Og man kan se hvad fjernsynet det har og kan på det! |
Er du 14 år ?
Du ved vel hvad dit TV kan ellers slår man op i manualen/internettet, kan se du også har klistermærket på SR.
Prøv at tage dem af og du vi lse det bliver mange gange pænere.
Bortset fra klistermærkerne er det et ganske fint setup du har.
|
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 13:47
Nej jeg er ikke 14 år Ja, det ved jeg godt. Det bliver da ikke mange gange pænere ved at tage dem af? Synes også selv det ser meget fint ud
|
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 18-November-2011 kl. 15:16
Jeg er generelt ligeglad med klistermærker, men her sidder klistermærket jo og afskærer øverste venste hjørne af skærmen.. DET MÅ DU DA BLIVE GENERET AF!
|
Skrevet af: Energyzhig
Skrevet den: 19-November-2011 kl. 00:08
Klistermærket står perfekt til vægfarven og avantgarde opsætningen af baghøjttalerne! ... Har du overvejet at skrive Hornsleth midt på skærmen?
------------- Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 19-November-2011 kl. 13:04
Typisk dansk - man må ikke "stikke ud"
|
Skrevet af: Andy666
Skrevet den: 19-November-2011 kl. 13:27
Ja jeg synes sgu det er et sweet setup!
Er total misundelig over at du både har XBOX og PS3! Bare det var mig :-)
Og lad bare det klistermærke være hvis du synes det cool. Skid hul i hvad andre siger ;-)
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 19-November-2011 kl. 13:27
Kampus skrev:
Typisk dansk - man må ikke "stikke ud" |
Enig, og jeg har skam - som mange bekendt - ofte klistermærker på mit AV-udstyr. Har det da i øvrigt stadig på min Integra, og her bliver de siddende
Og et lækkert setup, som dn glade ejer kan få stor fornøjelse af
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet den: 20-November-2011 kl. 16:49
Hehe det er også lækkert at have begge dele, bliver brugt meget tit Og ja, jeg bestemmer selv det med klistermærket.
|
Skrevet af: Energyzhig
Skrevet den: 20-November-2011 kl. 18:05
Kampus skrev:
Typisk dansk - man må ikke "stikke ud" |
Typisk kvinder - Alle behøver ikke være rygklappere
------------- Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
Skrevet af: elsaek
Skrevet den: 17-Januar-2012 kl. 20:35
Fuck noget klamt fusk du har lavet der.. Syntes din smag for omsætning af hifi er unden smag. Må sige du er i top 3 over det grimeste jeg har set her inde..
Sorry for mit sprog brug men syntes det er latterligt at uploade sådan noget her inde..
PS. Få fat i et vaterpas til de højtaler.
|
Skrevet af: martin_p
Skrevet den: 17-Januar-2012 kl. 20:53
Elsaek Hehe, hæng i det mindste højttalerne lige mester, og finde en anden farve til rummet.
|
Skrevet af: Ning
Skrevet den: 17-Januar-2012 kl. 22:38
Kære ELSAEK
Og jeg syntes at dit indlæg er i TOP1 over de dummeste kommentarer jeg har læst herinde.
------------- Ning
|
Skrevet af: Mr. Duck
Skrevet den: 17-Januar-2012 kl. 23:50
Det folk prøver at sige er vel blot at du med små midler kan skabe en bedre visuel oplevelse. Om du så ønsker det er en anden snak :)
|
Skrevet af: Michaelds
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 06:48
elsaek skrev:
Fuck noget klamt fusk du har lavet der.. Syntes din smag for omsætning af hifi er unden smag. Må sige du er i top 3 over det grimeste jeg har set her inde..
Sorry for mit sprog brug men syntes det er latterligt at uploade sådan noget her inde..
PS. Få fat i et vaterpas til de højtaler.
|
+1 Er fuldstændig enig. Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil.
- Pil nu det skide klistermærke af skærmen. (Og de gælder iøvrigt også de andre der har skrevet i tråden). - Har du sat baghøjtalerne op uden vaterpas? De sidder jo mega skævt! - Få rummet malet, kan være farven var moderne i 80'erne - men den tid er forbi.
|
Skrevet af: 3000
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 07:36
NEJ NU MÅ I SGU UNDSKYLDE MIG
hva farve han har på vægen er vel op til ham
------------- __________________ http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=101858&title=3000s-stue" rel="nofollow - 3000´s stue http://c.mymovies.dk/xx3000xx%20" rel="nofollow - My Blu-Ray Collection
|
Skrevet af: elsaek
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 09:46
Ning tak for min top1 plads den er jeg glad for. Glæder mig frem over til at nyde de lidt sjove hifi setup så man finder i ny og næ. Og mon ik vi støder på hinanden her inde når du skal forsvar sådan et setup igen.
PS. Tak for de ærlige mening Ning.
|
Skrevet af: Morten812
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 14:16
Smag og behag er som bekendt forskellig.. :-)
------------- Panasonic TX-P50V20 DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925
|
Skrevet af: martin_p
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 16:40
HAHAHA!!! elsker mundhuggeri
|
Skrevet af: Thomasjn
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 21:44
Nu har jeg godt nok ikke meget erfaring med Recordere.dk's forum endnu, men jeg har ikke stødt på nogle krav om hvordan ens hjemmebio skal se ud, før man kan uploade den hertil.
Jeg har antaget at sektionen "Min Hjemmebio" er en sektion hvor man kan vise/fortælle om sin hjemmebiograf. Om det er en dedikeret hjemmebiograf med highend projektor og højtalere osv. eller om det er 5.1 bilkasættet + en 32" fladskærm er jo så underordnet.
Jeg sætter stor pris på at folk vil vise hvordan deres hjemmebio er udformet.
Desunden oplever jeg at Kralle er tilfreds, hvilket klart er det vigtigste!
|
Skrevet af: Ning
Skrevet den: 18-Januar-2012 kl. 22:22
Vel formuleret Thomasjn, jeg er helt enig.
Det er netop forskellighederne der gør det hele lidt mere spændende at læse.
Man kan da sagtens være uenig i de valg en bruger har gjort, men der er da absolut ingen grund til at latterliggøre folk bare fordi de ikke har samme smag som en selv
------------- Ning
|
Skrevet af: Morten812
Skrevet den: 19-Januar-2012 kl. 17:05
Ning skrev:
Vel formuleret Thomasjn, jeg er helt enig.
Det er netop forskellighederne der gør det hele lidt mere spændende at læse.
Man kan da sagtens være uenig i de valg en bruger har gjort, men der er da absolut ingen grund til at latterliggøre folk bare fordi de ikke har samme smag som en selv
|
Kan kun være enig
------------- Panasonic TX-P50V20 DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925
|
Skrevet af: Therien
Skrevet den: 19-Januar-2012 kl. 18:46
Michaelds, Elseak og den tredje knallert .. Kan i ikke bare fise herover istedet?
http://avforum.no/minhjemmekino/memberlist.php?order=vurdering
Evt. Upload jeres grej eller mangel på samme - de bliver sikkert vildt imponeret..
------------- Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
Skrevet af: OleSeberg
Skrevet den: 24-Januar-2012 kl. 20:29
Jeg er helt enig med Morten, Ning og Thomas. Jeg synes din Bio er fin og tak fordi du vil dele den med os. Du få garanteret rigtig mange gode timer ud af den. Og jeg synes heller ikke vi skal hakke på hinanden herinde. Dem, som synes at en bio, som denne ikke er fin nok, vil jeg da råde til at opsøge AVSForum eller lign. Der er vist en del bioer til over 500K, som de kan sammenligne sig med
|
Skrevet af: mkt
Skrevet den: 25-Januar-2012 kl. 10:32
Come on!Hvor følsomme er folk lige? Hvis man viser sin bio frem må man
sgu da tage imod ros lige så godt som kritik. Med det sagt er jeg
selvfølgelig tilhænger af at der skal være en ordentlig tone på forum!
Ikke et ondt ord om Kralle7800, der har taget både ros og kritik helt fint, men hans barnepiger burde tage en chillpill imo.
|
Skrevet af: mbw2001
Skrevet den: 25-Januar-2012 kl. 13:26
Der er stor forskel på svineri og konstruktiv kritik. Opfordringer til at fjerne et klistermærke er da fint. Men "Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil." efterfulgt af ikke opfordringer, men krav til hvad han skal ændre er da direkte tåbeligt og hér er det da fint at det ikke bare er trådstarter som forsvarer sig selv, men derimod flere af forummets brugere som udtrykker at denne opførsel ikke er velkommen. Jeg nyder da at se de almindelige setups hvor der ikke er brugt millioner. Det er de setups jeg selv kan relatere til. Og jeg ville være utrolig ked af at der var besøgende som valgte ikke at tilføje deres setup fordi et par enkelte arogante tosser skræmte dem væk.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74355 - Min HTPC/Projektor stuebiograf
|
Skrevet af: Michaelds
Skrevet den: 25-Januar-2012 kl. 13:30
mbw2001 skrev:
Der er stor forskel på svineri og konstruktiv kritik. Opfordringer til at fjerne et klistermærke er da fint. Men "Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil." efterfulgt af ikke opfordringer, men krav til hvad han skal ændre er da direkte tåbeligt og hér er det da fint at det ikke bare er trådstarter som forsvarer sig selv, men derimod flere af forummets brugere som udtrykker at denne opførsel ikke er velkommen. Jeg nyder da at se de almindelige setups hvor der ikke er brugt millioner. Det er de setups jeg selv kan relatere til. Og jeg ville være utrolig ked af at der var besøgende som valgte ikke at tilføje deres setup fordi et par enkelte arogante tosser skræmte dem væk.
|
Så må du jo definere konstruktiv kritik, går ud fra når man laver et indlæg som dette - må man tage imod RIS og ros.
Jeg mener da helt tydeligt hvad jeg mener op mandens setup, og hvilke ændringer han kan gøre for at optimere det bare en anelse.
|
Skrevet af: mbw2001
Skrevet den: 25-Januar-2012 kl. 13:39
Konstruktiv kritik: Hansen1975: Det ser godt ud, men havde det været mit - Så havde jeg altså malet rummer meget hurtigt Psymon: Der sidder sådan et fjollet totalt-nyt-tv-som-stadig-står-i-butikken
mærke på det TV... Skal det ikke fjernes? Må da være irriterende når der
ses film
Din post osede af arrogance. "Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil." er da på ingen måde konstruktivt. "Pil nu det skide klistermærke af skærmen." er en ordre ikke en opfordring. Du er ikke hans chef. Din mening er ikke nødvendigvis mere rigtig end hans. Jeg synes da også at det brude fjernes, men han har allerede forklaret at han gerne vil have det. Så skal du da klappe kaje. Det er da på ingen måde din plads at diktere hvordan hverken han, jeg eller nogen som helst anden indretter sin stue.
"Har du sat baghøjtalerne op uden vaterpas? De sidder jo mega skævt!" fx er jo fint nok, men allerede i næste linje "Få rummet malet, kan være farven var moderne i 80'erne - men den tid er forbi." er du igen i gang med ordrene. Pas dig selv.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74355 - Min HTPC/Projektor stuebiograf
|
|