Jeg fik dette svar fra yousee efter at min iPad 2 pludselig blev lydløs med min iPad2: Jeg har endnu ikke testet det (er på job)
Hej Michael Tak for din henvendelse angående Web-TV app. Problemer med lyden i Apple iOS skyldes som regel, at det er indstillet til at være lydløst. På en iPad kan du løse problemet ved at gøre følgende: 1) Åbn "Indstillinger". 2) Vælg "Generelt". 3) Ved punktet "Brug skydeknappen i siden til at:" vælg "Gøre lydløs". 4) Sørg herefter for at skydeknappen er kørt i stilling, så den orange prik bag den ikke kan ses. 5) iPad'en er nu indstillet til ikke at være lydløs og du kan nu skrue op og ned for lyden vha. volume-knapperne. Apple har lavet en artikel om, hvordan lyden aktiveres på iPad. Du kan finde artiklen her: http://support.apple.com/kb/HT4085?viewlocale=da_DK - http://support.apple.com/kb/HT4085?viewlocale=da_DK . Hvis du stadig har problemer med lyden herefter, bedes du kontakte Apple Support på telefonnummer tel:70%2010%2020%2007 - 70 10 20 07 . Det er ikke alle apps, der "overholder" lydløs-funktionaliteten og de vil derfor afspille lyd, selvom din iPad er indstillet til lydløs - hvis du har lyd på f.eks. YouTube er det derfor ikke nødvendigvis et udtryk for, at din iPad er indstillet korrekt i forhold til YouSee Web-TV.
Venlig hilsen Simon Thorup YouSee Support Emne: Ingen lyd i yousee app til iPad 2 I har sikkert hørt det før men jeg har ingen løsning fundet. Billedet står fint men jeghar ingen lyd. Jeg har skruet op men detvirker ikke som om at ipaden genkender appen som lydafspiller. Hvad kan jeg gøre. Den har fungeret tidligere nemlig.
-Michael Bo
|