Print side | Luk vindue

Julegavetid - Recordere må jule

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104606
Udskrevet den: 29-April-2025 kl. 16:43

Emne: Julegavetid - Recordere må jule
Skrevet af: gearløs
Emne: Julegavetid - Recordere må jule
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 12:23
Så er det snart jul (og så er det er tid til det 1/2-årlige bad, drenge Wink )

Da jeg har observeret så mange gode, loyale, dygtige og artige deltagere, som helt sikkert og ganske gratis har højnet Recordere's (c) goodwill og markedsværdi.

Så kunne jeg da godt forestille mig, at Recordere udpegede et par stykker og belønnede dem med f.eks. en julepakke eller lignende.

Der kunne f.eks. i stil med dronningens soldater udpeges egnede kandidater blandt deltagerne.

Hva sir i så Tongue

Svar:
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af gearløs gearløs skrev:

Så er det snart jul.

(Så er det er tid til det 1/2-årlige bad, drenge Wink )

Jeg foreslår
Mit forslag til julegave til mange af os brugere må være, at du sætter tempoet lidt ned m. h. t. af lave nye tråde her i forum. I morgen har du været med i 2 måneder og du har nu etableret din 6. tråd. De ligegyldige af slagsen kan jeg godt undvære.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet af: Michaelds
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Så er det snart jul.

(Så er det er tid til det 1/2-årlige bad, drenge Wink )

Jeg foreslår
Mit forslag til julegave til mange af os brugere må være, at du sætter tempoet lidt ned m. h. t. af lave nye tråde her i forum. I morgen har du været med i 2 måneder og du har nu etableret din 6. tråd. De ligegyldige af slagsen kan jeg godt undvære.

+1

Skrevet af: gearløs
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 12:35
Så hold dig dog væk fra mine tråde - det er ret enkelt - er det dig der sætter reglerne !

Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 12:38

Så hold dig dog væk fra mine tråde - det er ret enkelt !
Der kommer desværre en mail hver gang. I øvrigt kan jeg se, at du - efter at mailen med den oprindelig tekst var sendt - har slette et udtryk, der nok fortæller mere om dig end om mig.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 12:45
Hvad har dette med Kabel-TV at gøre?

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 24-November-2011 kl. 13:38
Kære alle.

Selvom gearløs kun har noble tanker i sit forslag, er det ikke et ønske recordere.dk kan efterkomme. Vi har masser af fantastiske brugere, og vi har også en masse fantastiske frivillige skribenter, og ingen af os får løn af recordere.dk

Alle de penge som recordere.dk omsætter går til drift og vedligehold af sitet, og det vil vi også gøre i 2012. 

De bedste hilsener herfra.

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Print side | Luk vindue