Print side | Luk vindue

Lydproblem på Tron Legacy Blu-ray

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105034
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 20:17

Emne: Lydproblem på Tron Legacy Blu-ray
Skrevet af: Guests
Emne: Lydproblem på Tron Legacy Blu-ray
Skrevet den: 05-December-2011 kl. 21:11
Min Tron Legacy blu-ray laver støj når den spiller DTS HD MASTER AUDIO. Det er ud af baghøjtalerne det kommer, men hvis jeg skifter til DTS HD MASTER AUDIO 2.1 så kommer støjen bare ud af fronterne.
Her vil de fleste nok sige gå ind med filmen, den er defekt, MEN jeg har nemlig købt Tron Legacy før 2 gange hvor præcis det samme problem var der. Der købte jeg dem i fona, men fik pengene tilbage. Efter som jeg så den til 50kr i blockbuster så tog jeg chancen og prøvede igen, men det virker stadig ikke. 

Hvad kan være galt?

Det der er underligt er, at det KUN er Tron Legacy jeg har problemet med. ALLE andre film spiller uden problemer, men af en eller anden grund så vil Tron Legacy ikke. 
Jeg har prøvet at opdatere min Blu-ray afspiller, men det hjalp ikke.

På forhånd tak Smile

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-December-2011 kl. 21:23
Gå ind med afspiller/reciver. Det må jo være der, at der er en fejl. Jeg har ingen problemer med min.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 05-December-2011 kl. 21:27
Første gang jeg prøvede filmen (den fra fona) var med en anden blu-ray afspiller end den jeg har nu. Så problemet ligger nok ikke der. Men det giver bare ingen mening at der skulle være noget galt med receiveren eftersom den virker uden støj på andre film.

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-December-2011 kl. 21:38
Du har prøvet en del film, og det er i to afspillere, så kunne man tænke sig, at det var reciveren. Det kan jo være, at de to bare ikke vil tale sammen.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 05-December-2011 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Du har prøvet en del film, og det er i to afspillere, så kunne man tænke sig, at det var reciveren. Det kan jo være, at de to bare ikke vil tale sammen.

Det er rigtigt. Men det virker bare underligt. Prøver at ringe til hifiklubben imorgen

Print side | Luk vindue