Print side | Luk vindue

Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105053
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 09:49

Emne: Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay?
Skrevet af: jan160674
Emne: Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay?
Skrevet den: 06-December-2011 kl. 11:15
Jeg leder efter et smart tv produkt, der understøtter både Sputnik samt Viaplay. Er især blevet relevant efter tv2 bliver kodet til Januar (og jeg gider ikke boxer).

Som jeg indtil videre har kunnet finde ud af så understøtter LG/Samsung smart tv viaplay. Sony smart tv understøtter sputnik.

Indtil videre overvejer jeg at købe en dongle til min sony 32" tommer til Sputnik brug. Også købe en Samsung blue ray med smart tv som kan bruges til viaplay og sluttes til min 42". Det er dog træls med 2 løsninger og desuden vil jeg så kun kunne se tv2 i soveværelset fra januar.

Men findes der et´ tv, blue ray eller andet der ville kunne klare begge dele?

Svar:
Skrevet af: Princesslea
Skrevet den: 06-December-2011 kl. 16:48
ifl. denne artikel:  http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1315122671 - www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1315122671
så kommer sputnik også til Samsung, og så har de jo begge.

-------------

Skrevet af: jan160674
Skrevet den: 07-December-2011 kl. 09:50
Der står; TV2 Sputniks on-demand.
Er bange for det betyder at det kun er køb af film, og ikke deres abonnements indhold. Men spændende at se hvad det ender med.
På Sony var der også den underlige begrænsning at man ikke kunne se de udelandske serier. Selvom man havde abonnement til dem. Dem skulle man se via computeren. Og man kunne heller ikke se live sports.
Håber samsung ender med at have det hele, som man kan se på sin PC.

Skrevet af: mich61
Skrevet den: 20-Maj-2012 kl. 09:23
Indtil videre er det ikke sket noget Sputnik/Samsung appl.  !!!   

Print side | Luk vindue