Print side | Luk vindue

Must see 3D film

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105556
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 20:10

Emne: Must see 3D film
Skrevet af: PF
Emne: Must see 3D film
Skrevet den: 19-December-2011 kl. 22:22
Ja topic siger vist det meste :> Da nogen jeg kender står og skal til at have deres første 3D tv, hvad ville I så anbefale som "must see" 3D film?

Svar:
Skrevet den: 19-December-2011 kl. 23:29
Og forresten, kan det passe at man stadigvæk ikke kan købe Avatar i 3D? Så vidt jeg kan forstå, så kan man kun få fat på den, hvis man ejer et Panasonic tv?

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 19-December-2011 kl. 23:56
3D er stadigvæk IMO ikke noget at råbe hurra for, men filmene som udgives, er for det meste også bare konverterede versioner, og altså ikke ægte 3D. Det er vel desuden kun Plasma-skærmene, som viser et bare nogenlunde fornuftigt 3D-billede. LED modellerne har vist for mange skavanker endnu.
Der findes vel kun for alvor Avatar, men som du er inde på, har Panasonic stadigvæk rettighederne til filmen i 3D lidt endnu. Mange sælger dem dog over DBA.
Ellers er der enkelte naturfilm i 3D, som giver gode effekter, også enkelte øvrige film, herunder animationsfilm, men stadigvæk ikke helt overbevisende.

Søg evt. på 3D-film inde på Amazon.co.uk. Her finder du et godt overblik over 3D-film.
Andre har sikkert større erfaringer med de enkelte film.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-December-2011 kl. 00:04
Jeg mener nu at der nogle 3D film at råbe hurra for, 2 på flugt, Grand Canyon. Ocean, Avatar og har også set en enkelt Ice Age. Så det er bare at hoppe ud i detSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-December-2011 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Og forresten, kan det passe at man stadigvæk ikke kan købe Avatar i 3D? Så vidt jeg kan forstå, så kan man kun få fat på den, hvis man ejer et Panasonic tv?
Panasonic´s eneret på Avatar udløber mig bekendt her ved årsskiftet, men hvad der så sker, det ved jeg desværre ikkeSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 20-December-2011 kl. 00:10
Jamen det er vist alligevel et Panasonic tv der er kig på. Et GT30 vist :)

Skrevet den: 20-December-2011 kl. 00:26
Forresten, hvordan får man så fat i Avatar 3D når man køber et Panasonic tv? Er det hos forhandleren, eller skal man tage kontakt til Panasonic?

Skrevet af: Redman
Skrevet den: 20-December-2011 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Forresten, hvordan får man så fat i Avatar 3D når man køber et Panasonic tv? Er det hos forhandleren, eller skal man tage kontakt til Panasonic?

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/Oversigt/Avatar/6404264/index.html#anker_6404295 - Link

Skrevet den: 20-December-2011 kl. 20:41
Jeg bukker og nejer!

Print side | Luk vindue