DVB-C tuner ed EPG som Samsung og 2 tunere og HD?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=106302
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 23:20
Emne: DVB-C tuner ed EPG som Samsung og 2 tunere og HD?
Skrevet af: klavil
Emne: DVB-C tuner ed EPG som Samsung og 2 tunere og HD?
Skrevet den: 06-Januar-2012 kl. 18:16
ER der nogen som kan hjælpe mig. Troede jeg skulle have Samsung´s smarte nye BD-D8X00, men med de problemer som er ved EPG, hvor billedet mangler, så er det ikke den jeg leder efter.
Findes der en DVB-C tuner som kan det samme som den. Skal have 2 tunere, da jeg skal kunne optage og se tv på samme tid. Om det er intern eller ekstern harddisk er ligemeget. Dens EPG er vigtig for mig. Når jeg bruger EPG skal jeg kunne se: Flere kanaler på samme tid uden at skulle skifte til anden kanal. Der må gerne være en lille skærm hvor man kan se hvad der sker på den kanal man er på. Nogle tunere har EPG som kun viser den kanal man er på, og det bryder jeg mig ikke om og derfor skal jeg kunne se flere kanalers program på samme tid og så evt kunne trykke på Info for at se mere om det pågældende program. Jeg har pt en Opticum HD C10 som jeg troede var det, men der skal man først ind på hver kanal før EPgén bliver læst ind og det er meget usmart for det har ingen af mine bokse før gjort og det er ikke en fejl da jeg har kontaktet producenten. Så skal boksen selvfølgelig være hurtig til at skifte og alt det der.
Jeg har fællesantenne med stofa som digital udbyder
Håber der er nogen som har en ide. Jeg kan sagtens undvære bluray delen som Samsungén har.
|
|