Print side | Luk vindue

Waoo IP-TV ? ang Tv2 Øst.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=106430
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 19:39

Emne: Waoo IP-TV ? ang Tv2 Øst.
Skrevet af: mhv_omjk
Emne: Waoo IP-TV ? ang Tv2 Øst.
Skrevet den: 09-Januar-2012 kl. 12:31
- Hey derude.

Nu har jeg lige et sært spørgsmål her på falderebet, for nu bliver jeg lige pludselig i tvivl om det er nok at have den boks jeg har har fra Seas-Nve/Waoo/Dansk Bredbånd eller jeg skal i dialog med dem om at sende nye bokse.

Mit spørgsmål går simpelt ud på kommer de nye Regions-kanaler kun i HD eller bliver de også udsendt i SD?

- For kommer det kun i HD så føler jeg mig r..(bagdel)rendt af Waoo/Seas-Nve/Dansk Bredbånd for så kræver de at man betaler 999.- for deres HD-boks (man kan ikke leje dem hos Dansk Bredbånd, jeg har ikke set det muligt på deres hjemmeside) for at få glæde af de nye kanaler og det synes jeg er lige på kanten af hvad jeg vil stå model til.

-------------
mhv_omjk alias Michael Hvidberg

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-Januar-2012 kl. 12:45

Regional TV vil kun blive udsendt i MPEG4 på Terrestisk, det vil de også på KabelTV, mig bekendt kommer de ikke Analogt. Hvad din udbyder så gør, det må du finde ud af med dem. DR1 vil jo også blive i HD fra på Onsdag, på Kabel TV vil den også være i MPEG2 og Analogt. TV2 ligeledes.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 09-Januar-2012 kl. 12:57
- Okay men nu modtager jeg det ikke over DVB-T men over Fiber, og der har jeg kun en SD-fiberboks til IP-TV delen, vil jeg kunne se de nye kanaler på den? - jeg mener den kan afkode K og Ramasjang men jeg kan ikke afkode DR HD på den.

-------------

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-Januar-2012 kl. 13:01

Det kan jeg ikke give et svar på, det kan andre måske, eller så kan i hvertfald din udbyder.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 09-Januar-2012 kl. 13:16
- det er oki, jamen Radiomanden har sparket bolden op i luften - hvem tager den ned?

-------------

Skrevet af: jensen1973
Skrevet den: 09-Januar-2012 kl. 14:42
Hejsa. Jeg er nu ret sikker på at du godt kan leje tv-box hos dansk bredbånd. Derres nye hjemmeside er vist bare ikke helt færdig med at blive opdateret endnu. Da jeg mellem jul og nytår købte den nye harddisk box fik jeg da muligheden for at leje den hvis jeg ønskede det.

Skrevet den: 11-Januar-2012 kl. 12:22
- Ok efter nattens omlægninger er der nogen der kan give mig en update på om de nye regionskanaler sender i SD eller HD og om Tv2 ligger både i SD og HD på Waoo/Seas Nve?

-------------

Skrevet af: jensen1973
Skrevet den: 11-Januar-2012 kl. 14:38
Det gør de. Alle tv2 kanalerne er der både i sd og hd udgaver. I hvert fald hos dansk bredbånd. Men mon ikke det så er det samme hos waoo!

Skrevet den: 11-Januar-2012 kl. 15:14
- Glimragende - og tak for feedbacken!

-------------

Print side | Luk vindue