Print side | Luk vindue

hjælp - office skal acceptere slutbrugerlicens

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=106603
Udskrevet den: 26-Februar-2025 kl. 00:10

Emne: hjælp - office skal acceptere slutbrugerlicens
Skrevet af: rhsin
Emne: hjælp - office skal acceptere slutbrugerlicens
Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 11:39
Hejsa!

Jeg har købt en pc til kontoret med win7 og officepakken præinstalleret i 30dages trial.

vi har licens til office 2003, og har afinstalleret den nye version af office og installeret den gamle som vi har licensen til, alligevel skal man acceptere slutbrugerlicensen hver gang man starter et officeprogram op.. hvordan får man den til at stoppe med det?, programmet kører fint efter man har accepteret slutbrugerlicens.. indtil genstart af office hvor seancen gentager sig.

har prøvet at fjerne og rydde op med revo uninstaller, uden held.. microsoft vil have penge for at hjælpe... også tænkte jeg inden vi smider kr efter dem.. måske der var nogle som havde nogle tips der kunne prøves inden.

-------------
Mvh

René

Svar:
Skrevet af: Raum
Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 14:14
Det er jo en fejl i deres licensstyring og derfor skal microsoft hjælpe dig.

Grunden til de ikke vil hjælpe (uden betaling) er at de vil have dig til at købe en ny version og ikke bruge en der er 8 år gammel.....

Skrevet af: nesager
Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 14:23
Ved ikke om du kan bruge det her til noget.

http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-windows_programs/jeg-kan-ikke-installere-office-2003-i-windows-7/d54e91e1-f8e4-49e2-a074-bb7ad6b90217?msgId=74a2d972-d31d-4199-80ed-1e5a508f0d4d - http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-windows_programs/jeg-kan-ikke-installere-office-2003-i-windows-7/d54e91e1-f8e4-49e2-a074-bb7ad6b90217?msgId=74a2d972-d31d-4199-80ed-1e5a508f0d4d

Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 14:45
Jeg gav 650 kr. for en licens ved køb af ny computer.

Så slipper du for yderligere bøvl.

Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 14:50
ja, men har 12 andre computere som skal dele dokumenter fra server (især excell), og så snart alle ikke køre samme version er det erfaringsmæssigt kilde til bøvl.. desuden er virksomhedsversionerne dyrere.. og gider ikke betale for at opgradere for noget der ikke er behov for at opgradere.

Men skal der opgraderes så bliver der det.. måske til open office Wink

-------------
Mvh

René

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

har prøvet at fjerne og rydde op med revo uninstaller, uden held.. microsoft vil have penge for at hjælpe... også tænkte jeg inden vi smider kr efter dem.. måske der var nogle som havde nogle tips der kunne prøves inden.

Et vildt gæt: Måske kan det klares ved starte programmet med "Kør som administrator", og så acceptere licensbetingelserne. 

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 12-Januar-2012 kl. 16:23
Brixen: damn du var skarp... det ser ud til det løste det.. håber den holder efter computeren har sovet på det, tak Smile

-------------
Mvh

René

Print side | Luk vindue