Hej Leking123.
Første gang jeg læste dit indlæg, tænkte jeg, om du bare havde nogle generalle ideer eller om du allerede havde sat dig ind i en masse og bare ønskede nogle få råd til at undgå faldgrupperne.
Da jeg anden gang læste dit indlæg og særlig: 'Jeg er bare helt på bar bund , i hvad jeg skal bruge. Da jeg ikke er så teknisk minded. Og derfor ikke forstår, hvad det er jeg skal bruge.'
Må jeg sige, at jeg tror du skal finde andre løsninger.
For nogle år siden læste jeg i en annonce for en Dreanbox, at man skulle ikke tro at Dreamboxe er som andre SAT modtagere, det er de ikke. Annoncen beskrev mere dreamboxe som en livstil, hvor man har og vil bruge meget tid til konstant at lære og prøve forskellige ting af.
Jeg kan så tilføje, at mange har store problemer med at komme i gang med den nødvendige indlæring, der desværre har en meget stejl indlærings kurve.
Normalt siges der at Viasat og Canal Digital ikke kan modtages med samme modtager.
Og der blive endnu færre hardware muligheder når du også ønsker Boxers DVB-T med.
Jeg vil foreslå at du køber separate modtagere, De fås normalt med rabat når man tegner abonnement.
Viasat, Canal Digital og Boxer har mange af de samme kanaler. Jeg skal ikke bestemme hvor mange og hvilke abonnementer du skal have, Men jeg vil foreslå at du undersøger om du ikke kan se alle de nuværende kanaler med kun 2 leverandører?
Leverandørerne har flerrums løsninger hvor du betaler betydelig mindre for ekstra kort til de andre rum. Men ellers har jeg læst, at nogle brugere deler Canal Digital kort v.h.a. nogle SmartWi Card Splittere.
Hilsen Carsten.
|