Print side | Luk vindue

Tillykke til de danske herrer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107418
Udskrevet den: 18-Februar-2025 kl. 16:47

Emne: Tillykke til de danske herrer
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: Tillykke til de danske herrer
Skrevet den: 29-Januar-2012 kl. 18:38
Det er jo helt vildt. Nul point med over i mellemrunden, og nu står de med guldmedaljer. Det er sgu flot.ClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClap

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Svar:
Skrevet af: shaman
Skrevet den: 29-Januar-2012 kl. 19:22
Joh, jeg vil endda gå så vidt som til at sige, at man har set værre... Beer

-------------
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |

Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 29-Januar-2012 kl. 22:05
Har en lidt speciel oplevelse omkring det . Mødte landsholdet i Billund lufthavn d 14-01 kl ca 0700 . De var på vej til Serbien, og vi var på vej på skiferie i Canazei . De var meget imødekommende, og tog sig god tid til at lade sig fotografere med diverse børn i både afgangshal og cafeteria .Bla min kammerats 11 årige søn blev paveatolt fotograferet m både Mikkel Hansen og Thomas Mogensen . I Italien var der ingen TV stationer som sendte kampene. Men et par Dansker barer kørte noget storskærm og noget temmelig kikset streaming fra nettet ( - det frøs og hakkede uafladeligt) . Efter Polen kampen var den udbredte opfattelse, at det var "over and out" -altså direkte hjem . Til min store overraskelse erfarede jeg så noget senere , at vi var gået til mellemrunden og stadig havde semifinale chance , øhhh godt nok kun med en sandsynlighed på 1:26. 
Og nu      GULD        !!!!!!!!!!!!!!

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm

Skrevet af: keldp
Skrevet den: 30-Januar-2012 kl. 11:04
Det er Fantastisk, det viser også at man Aldrig skal give op der er altid håb.Big smileHugThumbs UpHandshakeBeer

-------------
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 30-Januar-2012 kl. 11:59
Et sandt HC Andersen Eventyr! Man skal så grueligt meget igennem for at blive en stolt håndboldspillerBig smile

TILLYKKE MED GULDET DRENGE!

Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 30-Januar-2012 kl. 21:55
Jævnfør mit tidligere indlæg, er det sgu noget af en kontrast, at se landsholdets hjemkomst og modtagelse i lufthavnen idag - i forhold til afrejsen . I Billund  var der udover børnene egentlig kun nogle få søvnige passagerer plus et par lokale fotografer. som rettede opmærksomhed mod de røde Puma dynejakker . Foranderlig verden . .Thumbs Up

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 30-Januar-2012 kl. 22:40
Jeg hørte Overborgmesteren sige til pressen, at en sølvmedalje ikke havde udløst velkomst og pandekager på Rådhuset...

Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 31-Januar-2012 kl. 06:37
Kunne være de skulle sende nogle Rådhus panderkager afsted til Polen. Vi skal da takke dem Wink

Print side | Luk vindue