Print side | Luk vindue

Canon printer leveres med ½ fyldte blækpatroner

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107738
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 22:00

Emne: Canon printer leveres med ½ fyldte blækpatroner
Skrevet af: redmm
Emne: Canon printer leveres med ½ fyldte blækpatroner
Skrevet den: 06-Februar-2012 kl. 20:52
Hejsa
Overvej det en ekstra gang inden i vælger en Canon ink-jet printer.
Disse leveres med ½ fyldte farvepatroner. Dette kan man ikke læse nogle steder, men en medarbejder hos Canon har fortalt det, da jeg klagede over meget dårlig holdbarhed på farvepatroner.
HP gør det samme, men der kan man i det mindste læse det ud fra type nr. på de medleveret patroner.
/Jakob Glørud

-------------
Jakob :-)

Svar:
Skrevet af: Theilo
Skrevet den: 06-Februar-2012 kl. 20:59
Ikke noget nyt der for mit vedkommende. (og tror ikke kun det er canon og hp)
De sparer vel der hvor de kan for at få prisen på printeren ned, så man vil købe den.

Jeg har lige fået en canon mp495 og er meget overrasket over holdbarheden på de patroner der fulgte med i forhold til tidligere canon modeller.

-------------
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+

Skrevet af: db89
Skrevet den: 06-Februar-2012 kl. 21:19
Det er vist meget normalt, også på de billige laser printere. Det er jo ikke printeren de tjener penge på men derimod tilbehør og forbrugsvarer.

-------------
Hold jer fra simplyelectronics.net

Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 06-Februar-2012 kl. 21:21
Er der nogen printerfabrikanter, der ikke gør det?

Jeg har lige købt en HP farvelaserprinter for cirka 1000,-. Patronerne, som fulgte med, er halvt fyldte. Skal jeg have ny toner, koster et komplet sæt patroner cirka 2000,-. Så i det mindste kan jeg sige, at jeg ikke har betalt for printeren, kun for toneren.

(At jeg så sandsynligvis betaler en uhyrlig overpris for toneren, er en anden sag).

Print side | Luk vindue