Print side | Luk vindue

YS: Kanaler virker ikke længere - prøveperiode?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=109047
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 06:13

Emne: YS: Kanaler virker ikke længere - prøveperiode?
Skrevet af: skuffen
Emne: YS: Kanaler virker ikke længere - prøveperiode?
Skrevet den: 11-Marts-2012 kl. 12:21
Hej,

Jeg har for et kort stykke tid siden skiftet fra HomeTrio til Yousee mellempakken med yousee plus. Generelt har jeg været ok tilfreds, selvom den nye boks ikke altid gør mig helt glad. Det irriterer mig også lidt, at jeg ikke kan optage 2 programmer samtidig hvis jeg fx. ikke er hjemme eller hvis det ene ses samtidig.

Nå, så til det egentlige topic. Mig og min bedre halvdel lade mærke til at TLC og TheVoice ikke længere virker. Vi ved at vi har benyttet begge kanaler en del i starten af perioden, men nu virker de altså ikke længere. På TheVoice får vi beskeden af kanalen ikke er en del af vores abonnement, hvorimod på TLC får vi beskeden at vi skal tjekke om antennestikket er tilsluttet. Meget underligt.

Har der været en prøveperiode i starten af vores oprettelse, som vi ikke har hørt noget om? Eller har YS rent faktisk flyttet minimum de 2 kanaler fra mellem til fuld-pakken?

På forhånd tak

Svar:
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-Marts-2012 kl. 12:32
Du kan se pakkerne http://yousee.dk/Tv/Tv-pakker_og_kanaler.aspx - her . Med kort virker mange kanaler i ca. 3 uger. Det gælder også diverse betalingskanaler.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet af: skuffen
Skrevet den: 12-Marts-2012 kl. 15:44
Jeg ved skam godt hvor jeg kan se de nuværende program pakker. Men din forklaring giver jo udemærket mening ift. det vi har oplevet, så det takker jeg for. 

Print side | Luk vindue