Print side | Luk vindue

Tapatalk for mobil og pad adgang

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=109073
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 06:18

Emne: Tapatalk for mobil og pad adgang
Skrevet af: Ponty
Emne: Tapatalk for mobil og pad adgang
Skrevet den: 11-Marts-2012 kl. 19:04
Hej,

Jeg vil gerne foreslå at i lægger en udviddelse på forumet, så det kan tilgåes med Tapatalk fra mobil og pad devices.

Denne app giver en utroligt god oplevelse, med visning af indlæg formateret til disse devices skærm størrelse.

Flere og flere vil tilgå forums fra smartphones og pads, så jeg tror det vil være til glæde for mange. 

Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-Marts-2012 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Ponty Ponty skrev:

Jeg vil gerne foreslå at i lægger en udviddelse på forumet, så det kan tilgåes med Tapatalk fra mobil og pad devices.

Denne app giver en utroligt god oplevelse, med visning af indlæg formateret til disse devices skærm størrelse.

Flere og flere vil tilgå forums fra smartphones og pads, så jeg tror det vil være til glæde for mange. 

Tak for forslaget.

Ja, Tapatalk er nogle fine apps.

Desværre er det ikke teknisk muligt. Tapatalk kræver at at serverne bag kører Linux og programmeringssproget PHP, og recordere.dk kører på en helt anden platform bestående af Windows-servere og sprogene ASP og ASP.NET.

De to ting er desværre ikke "kompatible", og Tapatalk er ikke udgivet til Windows.

Men vores mobil-adgang bliver forbedret snart, når vi opdaterer forummet til seneste version.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Roland
Skrevet den: 18-Marts-2012 kl. 23:07
Lyder fint, Lars. Synes ikke en gang det er særlig slemt lige pt, at tilgå siden fra min Desire S.
Og vil da også helst ha' recordere til at se ud, som recordere ser ud. Isf. at siderne ska' åbnes i et eller andet fancy program (inkl. irriterende evt. reklamer), for at kunne læse alle guldkornene.
I know at det med reklamerne kan undgås ved at købe programmet. Men principielt synes jeg ikke, man skal betale for at at kunne tilgå en side ordentligt.

-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks

Print side | Luk vindue