Print side | Luk vindue

Nito TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=109179
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 09:55

Emne: Nito TV
Skrevet af: PeterIvan
Emne: Nito TV
Skrevet den: 14-Marts-2012 kl. 10:56
Hej alle!

Jeg har et måske dumt spørgsmål...
hvad ER NitoTv til ATV2?

Jeg kører en ATV2 med FireCore og XBMC, og det kører sådan set fint... selvom jeg er lidt træt af at skulle starte xbmc op, bare for at se film... desværre kan den indbyggede mediaafspiller i ATV ikke vise danske undertekster i mine film, det kan xbmc, så derfor er dette nødvendigt..

så anskaffede jeg mig herinde (tak for handlen) et ATV1 til at lege med og en potentiel gave til søsteren, og her ligger NitoTV... dette afspiller helt fint de film, jeg lægger over på den, så jeg tænker: "Tilbage til min ATV2 og få det skidt installeret!".

MEN: på ATV2 har jeg installeret NitoTV, men under det menupunkt har jeg kun mulighed for at manage plugins, settings osv... på ATV1 har jeg under menuen NitoTV mulighed for at tilføje filer og også afspille dem?! Disse muligheder findes IKKE i menuen på ATV2?!

SÅ: mit spørgsmål er: Kan jeg på ATV2 overhovedet afspille filer vha NitoTV?! Og er der nogen af jer, der gør det?

/P

Print side | Luk vindue