Der er p.t. noget galt med recordere.dk
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110218
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 22:15
Emne: Der er p.t. noget galt med recordere.dk
Skrevet af: fltk
Emne: Der er p.t. noget galt med recordere.dk
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 08:41
De seneste dage har nyeste emner i perioder været helt forsvundet. Lige nu er de der, men funktionen så man kan se flere emner end de 10 der bliver vist, mangler.
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Svar:
Skrevet af: Sylvest
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 08:48
jeg har også samme problem. 'Forum seneste' i højre side af forsiden er der ikke altid.
Jeg benytter Firefox 11.0 på OSX
|
Skrevet af: karula
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 08:56
Sylvest skrev:
jeg har også samme problem. 'Forum seneste' i højre side af forsiden er der ikke altid.
Jeg benytter Firefox 11.0 på OSX
| det problem har været der længe.
------------- Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
|
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 08:57
Nu vi er ved problemer: Der er et script af en art, der kører her på webstedet, så loadtiden kan være meget langsom
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 09:05
Jeg har skam også problemer. Siden kan være meget langsom om at loade. Kan ikke ofte ikke gå til "seneste debat", men re-routes efter nogen tid til "debatforum".
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 09:13
Også her.
Er blevet meget langsom + seneste debat mangler på hoved siden.
Fejlen er ens uanset udstyr som jeg bruger. iPad PC Og på arbejdspladsen
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 09:43
Det samme her (iPad 2 + Safari)...
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 09:52
Tak for info.
Jeg skal nok kigge på det i næste uge. Jeg er på ferie i denne uge. Men jeg kan lige forklare hvordan de forskellige ting virker.
De to forum lister på forsiden, kører som sql kald, der caches i 60 sekunder, så alle ser den samme liste. Hvis f.eks. databasen ikke svarer inden for nogle ganske få sekunder, så bliver de blanke, og forsvinder. Det er det man oplever, når de forsvinder.
Kan i fortælle mig, om det er noget i har oplevet efter servicevinduet vi havde for et par uger siden ?, for så er det nok vores hostingpartners interne netværk vi skal have kigget på.
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 10:12
hummelmose skrev:
Tak for info.
Jeg skal nok kigge på det i næste uge. Jeg er på ferie i denne uge. Men jeg kan lige forklare hvordan de forskellige ting virker.
De to forum lister på forsiden, kører som sql kald, der caches i 60 sekunder, så alle ser den samme liste. Hvis f.eks. databasen ikke svarer inden for nogle ganske få sekunder, så bliver de blanke, og forsvinder. Det er det man oplever, når de forsvinder.
Kan i fortælle mig, om det er noget i har oplevet efter servicevinduet vi havde for et par uger siden ?, for så er det nok vores hostingpartners interne netværk vi skal have kigget på. |
Hej Jens, ja jeg mener at problemerne hos mig begyndte efter servicevinduet
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 10:15
Jeg har lige talt med Lars, og vi er ret sikre på at det er vores konkurrence modul der påvirker sitet. Vi kigger på det efter den igangværende konkurrence, så det ikke gentager sig.
Så det er altså ikke hostingpartner, men vores egen teknik der driller.
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 10:47
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 14:06
Jeg har kun oplevet problemer med hastigheden siden jeres skemalagte lukning.
Når I alligevel kigger på sagerne, så udskift lige jeres smileys også, så de kører på i-devices uden at blinke <-- pun intended!
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 14:50
Jeg oplever også, at loade hastigheden til tider er blevet dårligere, efter jeres planlagte nedlukning.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 15:16
Det samme her. Og beskeder forsvinder i den blå luft...........
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 15:36
Kampus skrev:
Det samme her. Og beskeder forsvinder i den blå luft........... |
Beskeder ?
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 15:46
Lars skrev:
Kampus skrev:
Beskeder ?
/Lars |
Ja personlige beskeder og indlæg
|
Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 15:51
Så er det altså ikke hos mig, den er gal. Den med indlæg, der er meget længe om at blive lagt på - HVIS de bliver lagt på, har jegogså oplevet mange gange. Synes også, bannerreklamerne er blevet meget længe om at loade... Før de er kommet på, kan man ikke gøre en pind.
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 15:54
turbo2 skrev:
Så er det altså ikke hos mig, den er gal. Den med indlæg, der er meget længe om at blive lagt på - HVIS de bliver lagt på, har jegogså oplevet mange gange. Synes også, bannerreklamerne er blevet meget længe om at loade... Før de er kommet på, kan man ikke gøre en pind. |
De problemer har jeg også. Lidt irriterende, når man har skrevet et indlæg, og så kommer det ikke op.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 17:35
Jeg har lavet lidt optimeringer på listerne. Det vil sige "Forum Seneste" listen på forsiden og seneste indlæg siden.
|
Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 19:09
Kampus skrev:
Lars skrev:
Kampus skrev:
Beskeder ?
/Lars |
Ja personlige beskeder og indlæg |
Jeg har oplevet det med kommentarer. De forsvinder, men så f.eks. 30-60 minutter senere er de der så pludseligt igen.
|
Skrevet af: fhansen
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 19:47
Jeg oplever, at når jeg har prøvet at besvare og rette indlæg, så opstår der ventetid 30-60 sek., hvorefter jeg får forskellige fejlmeddelelser. Hvis jeg trykker tilbage, er alt tekst væk, og jeg kan starte forfra. Er umiddelbart kommet for nyligt.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 20:46
Her har jeg ikke oplevet problemer overhovedet! Hverken på iPad eller Win PC med IE9....
M.v.h.
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 21:18
fhansen skrev:
Jeg oplever, at når jeg har prøvet at besvare og rette indlæg, så opstår der ventetid 30-60 sek., hvorefter jeg får forskellige fejlmeddelelser. Hvis jeg trykker tilbage, er alt tekst væk, og jeg kan starte forfra. Er umiddelbart kommet for nyligt.
|
Det oplever jeg jævnligt.
Så opgiver man at skrive sine indlæg........
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 21:53
KlausDM skrev:
fhansen skrev:
|
Det oplever jeg jævnligt.
Så opgiver man at skrive sine indlæg........
Klaus
|
En dårlig løsning:
CTRL-A & så CTRL-C inden besvar trykkes. Når det galt kan man bruge CTRL-V.
------------- .....
|
Skrevet af: Roland
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 22:53
Har ikke oplevet nogle ændringer - synes siden kører fint og hurtigt - as usual. Eneste problem, som har været der ret længe, at der ved anmeldelser kommer en fejlmeddelse Men skulle, efter svar fra crewet, alligevcel dukke op hos dem.
------------- Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 12:05
Hos mig er der meget stor forskel på, hvor jeg sidder. Om jeg er hjemme eller på arbejde. om jeg bruger IE eller firefox. Lige nu sidder jeg på arbejdet med firefox, fordi IE 8 simpelthen er for længe om at loade reklamerne. Ikke at det nødvendigvis er recorderes problem, men blot til orientering
Hjemme går det noget bedre i IE9, (der er så nogle kompatible problemer med return, når man skriver indlæg). Og firefox flyver afsted.
Generelt set synes jeg dog de der reklamer, som i sig selv er irreterende nok, også sluger ekstremt meget resourcer, hvilket bestemt ikke gør dem mindre irreterende. Igen, de er mindre irreterende med firefox end med IE.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 20:39
Hos mig er det det samme ligegyldigt hvor jeg sidder
|
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 13-April-2012 kl. 08:57
idag får jeg denne fejl:
Fejl Du har ikke adgang til denne del af forummet.
Under køb /salg !
|
Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 14-April-2012 kl. 20:45
Noget er der galt med recordere.dk i øjeblikket, det tog mig lang tid, at skrive et lille indlæg i en tråd. Siden låste hele tiden
|
Skrevet den: 14-April-2012 kl. 21:06
Jamen idag tog det mig en ½ time at opdatere 9 film i Filmanmeldelser tråden. Det tog evigheder at skifte sider
|
Skrevet af: Steve Jones
Skrevet den: 15-April-2012 kl. 11:20
Der mangler også en del tråde på siden.. hvorfor kan jeg ikke komme ind på Jonas_h's hjemmebio?
|
Skrevet den: 15-April-2012 kl. 11:53
Steve Jones skrev:
Der mangler også en del tråde på siden.. hvorfor kan jeg ikke komme ind på Jonas_h's hjemmebio? |
Jonas har lukket det emne.
/Lars
|
Skrevet den: 15-April-2012 kl. 14:22
Service Info:
Vi har netop genopbygget nogle index'es i forumet, og det skulle gerne give noget performance.
Vi går i gang med at opdatere forumsoftwaren til version 10.3, der er nyeste version i den kommende uge. Det tager nogle dage. Der er bl.a. forbedret ANTI SPAM, ligesom der er nogle andre performance forbedringer samt bedre mobil support.
|
Skrevet af: Roland
Skrevet den: 16-April-2012 kl. 00:53
Lyder super, Boss.
------------- Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 16-April-2012 kl. 05:17
Lars skrev:
Steve Jones skrev:
Der mangler også en del tråde på siden.. hvorfor kan jeg ikke komme ind på Jonas_h's hjemmebio? |
Jonas har lukket det emne.
/Lars |
Kan man det? Jeg kan heller ikke lige finde den, så den må være helt væk, - ikke bare låst? Jeg tænker det er lidt unfair over for bidragyderne, hvis alle indlæg er slettetede. Personligt ville jeg da gerne undgå at mine egne indlæg blev slettet, selv om de evt står i en tråd andre har oprettet. Jeg kigger rent faktisk i mine gamle indlæg i ny om næ. MVH
|
Skrevet den: 16-April-2012 kl. 08:55
tvkartoffel skrev:
Kan man det? Jeg kan heller ikke lige finde den, så den må være helt væk, - ikke bare låst? Jeg tænker det er lidt unfair over for bidragyderne, hvis alle indlæg er slettetede. Personligt ville jeg da gerne undgå at mine egne indlæg blev slettet, selv om de evt står i en tråd andre har oprettet. Jeg kigger rent faktisk i mine gamle indlæg i ny om næ. |
Normalt slettes ikke ting i forummet. Men når det er noget personligt som et emne om ens egen hjemmebiograf, så er det muligt at bede om at få det skjult.
Det sker dog meget sjældent. Men det kunne eksempelvis ske hvis de flytter, så hjemmebiografen ikke eksisterer mere, og de hellere vil starte en ny tråd næste gang de bygger en ny.
Alternativet ville være, at de bare slettede alle deres egne indlæg og billeder, så kun svarene stod tilbage. Og det giver jo heller ingen mening
/Lars
|
Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 16-April-2012 kl. 15:54
Lars skrev:
tvkartoffel skrev:
Kan man det? Jeg kan heller ikke lige finde den, så den må være helt væk, - ikke bare låst? Jeg tænker det er lidt unfair over for bidragyderne, hvis alle indlæg er slettetede. Personligt ville jeg da gerne undgå at mine egne indlæg blev slettet, selv om de evt står i en tråd andre har oprettet. Jeg kigger rent faktisk i mine gamle indlæg i ny om næ. |
Normalt slettes ikke ting i forummet. Men når det er noget personligt som et emne om ens egen hjemmebiograf, så er det muligt at bede om at få det skjult.
Det sker dog meget sjældent. Men det kunne eksempelvis ske hvis de flytter, så hjemmebiografen ikke eksisterer mere, og de hellere vil starte en ny tråd næste gang de bygger en ny.
Alternativet ville være, at de bare slettede alle deres egne indlæg og billeder, så kun svarene stod tilbage. Og det giver jo heller ingen mening
/Lars |
OK. Fair nok. Der er altid for og imod, så man må veje de forskellige hensyn. Trist at den er forsvundet. Det var en af de bedre. MVH
|
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 11:52
Hej alle, der deltager i debatten.
Kan i mærke at indexeringen af forum'et nu er gennemført. Det burde alt andet end lige, give meget bedre performance.
Næste del af projektet.
Opdatering til nyeste version af forumet. Det er i gang, men det sker når der ikke er redaktionelle opgaver. Vi håber på det i denne eller næste uge.
|
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 12:05
Jeg oplever i hvert fald en betydelig nedgang i responstiden, når jeg skal fra forsiden til 'Seneste Debat', så det er bår' dæjli'. Men smileyerne blinker stadig - også de der ikke burde blinke. Men det er bestemt til at overleve.
Alt sammen oplevet på iPad 2 iOS 5.1, Safari.
|
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 12:13
Dog er der en anden ting, jeg har observeret på Recordere.dk, og det er, når jeg har klikket på et link, og Safari åbner en ny fane, så "crasher" Safari ofte, når jeg lukker den nye fane. Nærmest som om, at man har trykket på Home-knappen, for når man åbner Safari igen, er begge faner der igen, men når man så lukker den nye fane igen, forbliver den oprindelige fane åben, som den burde.
Dog synes jeg, at fænomenet har været der siden opgraderingen fra iOS 5.0 til 5.1, så det har næppe noget med jeres opgradering at gøre.
Men jeg oplever bare ikke fænomenet på andre sites, så hvem ved...
|
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 12:14
Jeg kan lige sige, at en af tingene ved den nye forum version, er en kraftigt forbedret mobil version :-)
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 14:50
hummelmose skrev:
Jeg kan lige sige, at en af tingene ved den nye forum version, er en kraftigt forbedret mobil version |
Er det så derfor recordere.dk ser forkert ud på min telefon idag?! Der stod også Beta version i toppen.
Hvordan får jeg det til at se ud som det plejer? Der plejer ikke at være forskel mellem det billede jeg ser på PC'en og telefonen.
|
Skrevet af: pinkytk
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 15:46
Non-Desperado skrev:
Dog er der en anden ting, jeg har observeret på Recordere.dk, og det er, når jeg har klikket på et link, og Safari åbner en ny fane, så "crasher" Safari ofte, når jeg lukker den nye fane. Nærmest som om, at man har trykket på Home-knappen, for når man åbner Safari igen, er begge faner der igen, men når man så lukker den nye fane igen, forbliver den oprindelige fane åben, som den burde.
Dog synes jeg, at fænomenet har været der siden opgraderingen fra iOS 5.0 til 5.1, så det har næppe noget med jeres opgradering at gøre.
Men jeg oplever bare ikke fænomenet på andre sites, så hvem ved... |
Det sker også for mig.
|
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 15:56
Jeg føler ihvertfald, at det kører bedre - selv reklamebannerne loader en del hurtigere. Bruger IE9.
|
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 17:10
kaizer skrev:
hummelmose skrev:
Jeg kan lige sige, at en af tingene ved den nye forum version, er en kraftigt forbedret mobil version |
Er det så derfor recordere.dk ser forkert ud på min telefon idag?! Der stod også Beta version i toppen.
Hvordan får jeg det til at se ud som det plejer? Der plejer ikke at være forskel mellem det billede jeg ser på PC'en og telefonen. |
Nej. Det burde ikke ske. Vores "beta" kører slet ikke på samme server :-)
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 17-April-2012 kl. 17:31
hummelmose skrev:
kaizer skrev:
hummelmose skrev:
Hvordan får jeg det til at se ud som det plejer? Der plejer ikke at være forskel mellem det billede jeg ser på PC'en og telefonen. |
Nej. Det burde ikke ske. Vores "beta" kører slet ikke på samme server
|
Hmm...Ja, så ved jeg ikke hvad der er galt. Var på recordere igår ved 11-tiden via mobiltelefonen (i øvrigt sidste gang jeg brugte den mandag), og da jeg så var på igen i morges 04:45, så det hele anderledes ud.
Edit: I bunden af siden kunne jeg skifte til standard version. Da det var gjort var alt ved det gamle.
|
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 17:58
Yakken skrev:
Når I alligevel kigger på sagerne, så udskift lige jeres smileys også, så de kører på i-devices uden at blinke <-- pun intended! |
Så er de blinkende smileys fortid
/Lars
|
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 19:41
|
Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 20:27
Øh, de blinker stadig på min iPad......
J
|
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 20:39
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 20:57
Jwin skrev:
Øh, de blinker stadig på min iPad......
J | Det er og den stadig er gal med...
J
|
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 21:20
De blinker ikke her.
|
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 21:43
Hej Alle
Hvis de stadig blinker hos jer, så er det browseren der har cachet billederne.
Prøv at genindlæse siden.
/Lars
|
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 21:43
De blinker på iphone med safari, men ikke på samme med atomic browser
------------- Mvh
René
|
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 21:44
Nåja, sådan kunne man også klare det, det løste problemet :)
------------- Mvh
René
|
Skrevet den: 28-April-2012 kl. 23:55
Jeps, en flush af cachen, så holder det op med at blinke på Safari. Takker & bukker.
J
|
Skrevet af: llr dk
Skrevet den: 29-April-2012 kl. 17:13
pinkytk skrev:
Non-Desperado skrev:
Men jeg oplever bare ikke fænomenet på andre sites, så hvem ved... |
Det sker også for mig.
|
og mig, både på iphone og ipad...
|
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 29-April-2012 kl. 18:00
Jeg har i lang tid fået den besked, at der kører et script, som reducerer hastigheden
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 29-April-2012 kl. 21:11
hummelmose skrev:
Jeg kan lige sige, at en af tingene ved den nye forum version, er en kraftigt forbedret mobil version :-) |
Der er en udfordring med "Nye indlæg" på min android fon: Hvis der f.eks vises at de er et ny indlæg i en tråd på f.eks. 4 sider, så kommer jeg til side 1 & ikke det nye indlæg på side 4.
Det har virket tidligere :-)
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:19
Jeg har til tider bare meget svært ved at komme på recordere. Det er ikke min netforbindelse, for alle andre sider kommer jeg ind på som en mis. Her til aften har jeg prøvet gentagne gange uden held - over vel 45 minutter. Fra tid til anden kommer der en fejlmeddelse op, til andre tider går det bare i cirkler
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:35
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:36
Hej.
Vi kigger på det. Vores servere står og spinner uden problemer, og vi har også hul igennem, så vi må lige høre vores host om der er issues.
Er det både www og forum eller ?
|
Skrevet af: nesager
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:40
Hother skrev:
Jeg har til tider bare meget svært ved at komme på recordere. Det er ikke min netforbindelse, for alle andre sider kommer jeg ind på som en mis. Her til aften har jeg prøvet gentagne gange uden held - over vel 45 minutter. Fra tid til anden kommer der en fejlmeddelse op, til andre tider går det bare i cirkler |
Det samme her.
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:44
hummelmose skrev:
Hej.
Vi kigger på det. Vores servere står og spinner uden problemer, og vi har også hul igennem, så vi må lige høre vores host om der er issues.
Er det både www og forum eller ? |
Jeg har oplevet nogle gange at det stort set er umuligt at komme på siden, og når jeg endelig er inde, så kan jeg ikke gå ind på undermenuer eller tråde
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:45
Så vi taler om forum
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 20:46
Her er også problemos med los recordos! Jeg prøvede så at lukke browseren (IE9) helt, gå i Kontrolpanel, slette browserdata, åbne browseren og så kunne jeg komme på.
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 21:20
hummelmose skrev:
Så vi taler om forum
|
Ja, jeg har dog kun haft problemer mellem 18-21 sådan ca. med at komme på.
|
Skrevet den: 30-April-2012 kl. 21:21
Vi tager fat i vores HOST i morgen, for at høre om de har haft driftsproblemer
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 10:53
Hother skrev:
Jeg har til tider bare meget svært ved at komme på recordere. Det er ikke min netforbindelse, for alle andre sider kommer jeg ind på som en mis. Her til aften har jeg prøvet gentagne gange uden held - over vel 45 minutter. Fra tid til anden kommer der en fejlmeddelse op, til andre tider går det bare i cirkler |
+1 Slemt i går aftes, både på forum & forsiden
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 11:14
clausols1 skrev:
Hother skrev:
+1 Slemt i går aftes, både på forum & forsiden
|
Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9. M.v.h.
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 11:27
Henrik B. skrev:
Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9. |
Ja, det kan sagtens skyldes lokale problemer.
Jeg oplevede selv lange svartider i går i forummet, og det viste sig at være et plugin (add-on) i Firefox-browseren der sløvede indlæsningen af siderne ned. Faktisk blev de markant langsommere.
Så browser, ting der er installeret i browseren, antivirus og antispam og den slags, kan have indvirkning på hjemmesider med mange links som der er i et forum.
Internet Explorer 9 og Chrome kørte derimod fint her. Men dem havde jeg heller ikke installeret noget i.
/Lars
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 14:03
Jeg havde store problemer med at komme på i går (forside+forum) både med Firefox & Chrome
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 15:39
Lars skrev:
Henrik B. skrev:
Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9. |
Ja, det kan sagtens skyldes lokale problemer.
Jeg oplevede selv lange svartider i går i forummet, og det viste sig at være et plugin (add-on) i Firefox-browseren der sløvede indlæsningen af siderne ned. Faktisk blev de markant langsommere.
Så browser, ting der er installeret i browseren, antivirus og antispam og den slags, kan have indvirkning på hjemmesider med mange links som der er i et forum.
Internet Explorer 9 og Chrome kørte derimod fint her. Men dem havde jeg heller ikke installeret noget i.
/Lars
|
Kan så berette, at jeg de sidste 30 minutter ikke kunne på på siden her - og det er på mit job, så problemet må være meget "Storlokalt", da mit job ligger et godt stykke fra mit hjem.
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 15:40
Vi har store problemer med vores host lige nu. Vi er på sagen
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 15:45
hummelmose skrev:
Vi har store problemer med vores host lige nu. Vi er på sagen |
Det forklarer vel en del Humle
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 16:02
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 19:51
Og det fortsætter og fortsætter i det uendelige......
Næsten hver eneste gang jeg vil ind, kan det ikke lade sig gøre. Der ER altså noget galt med siden, har ingen vanskeligheder med andre sider
|
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 19:52
Kampus skrev:
Og det fortsætter og fortsætter i det uendelige......
Næsten hver eneste gang jeg vil ind, kan det ikke lade sig gøre. Der ER altså noget galt med siden, har ingen vanskeligheder med andre sider |
Vi er på det. Det er vores hostingcenter der har problemer. Vores elskede servere står og spinner som katte.
Men der er teknikere på det.
|
|