Print side | Luk vindue

Hvilket Video kamera?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Digital Foto
Forumbeskrivelse: Foto med digital kamera, digital spejlrefleks, tilbehør mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110250
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 16:57

Emne: Hvilket Video kamera?
Skrevet af: rene49
Emne: Hvilket Video kamera?
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 20:14
Kære Recordere! LOL

My old man, (min far) - har stillet mig til opgave at finde et fornuftigt videokamera, hvor der er godt sammenhæng mellem pris og kvalitet. Jeg må indrømme jeg er selv total blank, når det kommer til videokamera!

Det skal bruges til at fange de hyggelig stunder med familie i hjemmet, udendøres og sydpå på ferie.
Derudover nævnte han at det gerne må være kompakt, sådan det er nemt og have med osv.

Max pris, omkring de 3.000.kr men gerne billigere.
er det helt umuligt?
mange tak på forhånd og god aften!

RenWink

Svar:
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 20:21
Kompakt og billigt, så er der jo et almindeligt digitalkamera, som også kan optage video. Jeg har selv et Canon Powershot Sx ??? Som virker udmærket.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 11-April-2012 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Kompakt og billigt, så er der jo et almindeligt digitalkamera, som også kan optage video. Jeg har selv et Canon Powershot Sx ??? Som virker udmærket.
ikke så kompakt som et digital kamera.
jeg har også en mobil som virker udemærket, men kunne nu blev jeg lagt op til at det gerne måtte være et decideret videokamera Smile

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

jeg har også en mobil som virker udemærket, men kunne nu blev jeg lagt op til at det gerne måtte være et decideret videokamera Smile

Et decideret videokamera kender jeg ikke noget til, så der må andre svare.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 11-April-2012 kl. 20:29

Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

Et decideret videokamera kender jeg ikke noget til, så der må andre svare.

Så er vi i samme båd Wink

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 11-April-2012 kl. 21:00
Jeg så i Påsken i en reklameavis - var det El-Mutantens? - at man kunne få et kompakt Panasonic Full-HD videokamera, til 1.989,-

M.v.h.

Skrevet af: Roland
Skrevet den: 13-April-2012 kl. 12:28
Elgiganten har et Panasonic HDC-SD40 til 1499 kr. (indtil d.14/4) (Pris før omkring de 2700 kr.)
Et ultrakompakt FullHD videokamera med en vægt kun 169g. Bruger SDXC/SDHC/SD hukommelseskort

Her er lidt testvideo's fra http://www.youtube.com/results?search_query=Panasonic+HDC-SD40&oq=Panasonic+HDC-SD40&aq=f&aqi=g4&aql=&gs_nf=1&gs_l=youtube-psuggest-reduced.12..0l4.58268.58268.0.63994.1.1.0.0.0.0.45.45.1.1.0. - youtube og et review fra http://www.trustedreviews.com/panasonic-hdc-sd40_Camcorder_review - trustedreviews.com  og lidt specs. fra http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Videokameraer/HD+videokameraer/HDC-SD40/specifications/6834123/index.html?trackInfo=true - panasonic.dk

-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 13-April-2012 kl. 15:56
Ja sgu! Det var den jig tænkte på. Super tilbud!

M.v.h.

Skrevet den: 14-April-2012 kl. 11:37
tak for input !
vi købt et panasonic til 1500,- i Elgiganten :)

Print side | Luk vindue