Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110283
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 16:36
Emne: Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
Skrevet af: kasper-n
Emne: Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 19:50
Jurassic park trilogi blu-ray manglede disk 1 i boksen. Hva fanden sker der for Universal Studios?
Boksen er købt i Amazon.co.uk og de vil sgu have jeg returnerer hele lortet. Jeg skal selv betale portoen.
|
Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 19:53
Det lyder ikke, som det Amazon jeg handler med. Hvis der er fejl på den, så plejer man ikke at skulle betale for returporto. Du er sikker på, at du ikke bare skal lægge ud?
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 20:44
Ved ikke om det er relevant her, men da der var problemer med Saving Private Ryan's Blu-Ray udgivelse fik man tilsendt en returkuvert og så sendte de også omkostningsfrit en ny film den anden vej. Det tog godt nok sin tid - men servicen var sådan se ok og problemet blev løst på tilfredsstillende vis.
|
Skrevet af: kasper-n
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 21:10
Det undrer egentlig også mig, da jeg trode at amazon.co.uk havde lidt mere stil. Jeg har før bestilt en del fra dem uden problemer, men dette er dog det første problem jeg har haft.
Den retur mail jeg har fået står der at jeg skal printe en label og sætte på. Der står på: You will need to pay for return postage costs
Hvis dette ændrer sig så er sagen straks en anden. Jeg har også skrevet til Universal Studios Entertainment og udtrykt min frustration, selvom jeg nok ikke får noget ud af det.
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-April-2012 kl. 21:12
Jeg ville skrive tilbage til dem, og så sige, at det ikke kan være rigtigt, at du skal betale, når det er en fejl på produktet. De plejer altid at være til at snakke med.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Redman
Skrevet den: 13-April-2012 kl. 16:40
Har du brugt den retur funktion de har på siden, eller har du skrevet en e-mail til dem?
De plejer at være til at snakke med hvis man sender en mail til dem.
Jeg har flere gange modtaget beskadigede steelbooks, og der har de bare sendt en ny, og ladet mig beholde den beskadigede.
|
Skrevet af: kasper-n
Skrevet den: 13-April-2012 kl. 16:46
Hej igen. Jeg har nu chattet med deres support om problemet for anden gang. De har nu forsikret mig om at jeg bare skal henvende mig til dem efter jeg har returneret så får jeg mine penge for returomkostningerne. Det er godt nok en lidt speciel måde de gør tingene på men hvis det virker er det vel OK.
|
Skrevet af: kasper-n
Skrevet den: 24-April-2012 kl. 19:20
Så har jeg nu fået penge tilbage fra Amazon.co.uk. Selvom der ikke har været problemer med at returnere til dem, er jeg nu lidt skuffet over det kæmpe arbejde det har givet at returnere filmen. Desuden har det næsten været nødvendigt at hive oplysningerne ud af Amazon for at få at vide hvordan jeg skulle forholde mig.
Jeg har stadig intet hørt fra Universal Studios Entertainment, men det er jo nok også hvad jeg kunne forvente. Lidt skuffende at de ikke en gang har besvaret min mail, men de er jo nok ligeglade. Jeg synes ofte de råber op omkring piratkopiering, men de skal bare huske at der er en grund til at folk gør det.
|
|