Print side | Luk vindue

Waoo Bredbånd nord Hjæælp

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110329
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 09:51

Emne: Waoo Bredbånd nord Hjæælp
Skrevet af: crazykarl
Emne: Waoo Bredbånd nord Hjæælp
Skrevet den: 13-April-2012 kl. 22:08
Hej alle sammen... står i den situation at jeg er skiftet fra tdc hometrio til fiber fra bredbånd nord (waoo) .. internettet er flyvende !.. men min gamle fladskærm kan ikke modtage digitalt tv så har anskaffet mig en DC clint 1 .. tilbud i elgiganten :) .. boxen fungere 100% ved min kammerat´s yousee.. min ikke ved mig .. har haft en tekniker fra bredbånd nord ude og han fandt alle kanalerne med sit smarte grej .. så det måtte være et problem med Clinten .. mig af sted til elgiganten bytte bytte køb mand hjem igen .. samme problem ..  kan det passe de ikke fungere sammen ?? ..
det kan vel ikke passe man skal købe sig frem til noget der virker det burde da bar fungere ? .. håber andre bredbånd nord kunder ser dette...

håber i gider hjælpe mig .. har brugt 200 kr i benzin nu på turene frem og tilbage .. er ved at blive godt tosset ... god weekend  !

Svar:
Skrevet af: Anders_itu
Skrevet den: 14-April-2012 kl. 00:14
Er du sikker på det er et DVB-C signal du får ind?

Skrevet den: 14-April-2012 kl. 00:37
ham teknikeren der var her sagde det var den rigtige slags modtager.. også målte han på antenne stikket .. hvor han fandt alle hd kanaler på sin bærbare måle dims..

er helt på bar bund ..

Skrevet af: bbond
Skrevet den: 14-April-2012 kl. 07:57
Hej!
Prøv at læse mit indlæg: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110071&title=hjlp-til-waoo-tvkanaler

Tror problemet er det samme som jeg oplever...

Bond Cool

Skrevet den: 14-April-2012 kl. 14:03
så fik jeg endelig en der virkede .. dc clint 1 fungere åbenbart ikke med mine frekvenser osv.. de ser sådan her ud..

Frekvens: 306 MHZ
Netværks-id: 1
Modulation: qam 256
Symbol rate: 6875

Har nu fået mig en Denver DVBC-109HD ! .. den fandt kanalerne med det sammen og fungere dejligt ! ... og EPG virker på de fleste kanaler .. hvor blev jeg dog glad Approve

Print side | Luk vindue