Så er Waoo klar med Viasat
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110920
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 16:32
Emne: Så er Waoo klar med Viasat
Skrevet af: Ole Pihl
Emne: Så er Waoo klar med Viasat
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 16:41
Waoo sælger fra i dag Viasat gennem alle deres fiberudbydere .
Desværre er det kun hele Viasat pakker , til en alt for høj pris .
Så vidt jeg kan se på på "Waoo" kan man ikke købe både Waoo tv pakker og viasat pakker sammen , det er enten eller .
Det er jo helt ude i hampen , de burde kunne ligge TV3 og TV3+ i den store pakke fra Waoo , ligesom Stofa og YouSee gør .
Jeg syntes at det er en dårlig aftale Waoo har lavet med Viasat .
Og alt alt for dyrt .
|
Svar:
Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 17:06
Nåh så forstår jeg hvorfor det pludselig blev dyrt for os.. vi har haft 2 bokse gennem waoo i en lang periode og Viasats store pakke.. i dag fik vi et brev om at de ville have 800kr årligt i EKSTRA service gebyr på boksen... så der fik de lige en fuld opsigelse af alt TV, så må jeg leve med Waoo Bredbånd, og intet andet.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio
|
Skrevet af: jeps
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 20:43
Er det virkelig det, som Waoo har hyped så meget? Som jeg har forstået det, så har det hele tiden bæret muligt at få Viasat pakken, man skulle så bare handle direkte med Viasat og ikke gennem Waoo (Waoo var så fiber leverandør). Hvis man vælger Viasat: Ingen kanal 4, 5, 6 & 9 og ingen Eurosport. Heller ikke Discovery eller Animal Planet!
|
Skrevet af: goof78
Skrevet den: 01-Maj-2012 kl. 21:06
Det undrer mig egentlig ikke at det bliver et valg om sbs/viasat, klart at viasat har nogle krav, når de får muligheden.
Jeg kunne faktisk godt være fristet til at skifte, syntes ikke jeg ser sbs-net ret meget, og der er da nogle serier på viasat jeg nok kunne være fristet til, nu man ikke kan sammensætte sin helt egen perfekte liste.
|
Skrevet af: mhv_omjk
Skrevet den: 02-Maj-2012 kl. 09:01
- Jeg vil til enhver tid vælge at have Waoo pakker med SBS kanaler og så have et Viaplay abbonement ved siden af hvis det bare er dokumentarserierne og fodbold man går efter på Tv3 og 3+
------------- mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
Skrevet af: goof78
Skrevet den: 02-Maj-2012 kl. 10:18
Det gjorde jeg 1 måned sidste år, altså så tv3 via. viaplay, og det kommer jeg ikke til at benytte igen.
Er enten for gammel eller "uteknisk" til at jeg kan se fidus i at se tv på sin pc, og være begrænset af ikke at kunne se det i eks. soveværelse, eller børneværelse.
mhv_omjk skrev:
- Jeg vil til enhver tid vælge at have Waoo pakker med SBS kanaler og så have et Viaplay abbonement ved siden af hvis det bare er dokumentarserierne og fodbold man går efter på Tv3 og 3+ |
|
Skrevet af: ZackGem
Skrevet den: 02-Maj-2012 kl. 11:25
Og så er Viaplay også nede i ca. 50% af tiden. Har bare bokset meget med det lorte system - Og fået mange undskyldninger retur.
|
Skrevet af: Anders_itu
Skrevet den: 03-Maj-2012 kl. 23:08
Til viaplays forsvar vil jeg så sige at de nu længe har kørt med http://www.tv-pakke.dk/140/gratis-viaplay-i-30-dage-a-z-guide-stor-anmeldelse/ - 1 måneds gratis tv . Det giver lidt tid at teste det i - også i peak hours hvor jeg kunne forestille mig det er særligt slemt.
|
Skrevet af: Brandmand1
Skrevet den: 09-Maj-2012 kl. 20:48
Man kan godt bestille både Viasat og waoo, og se det på samme boks. Men det bliver dyrt.
|
Skrevet af: Fabricius
Skrevet den: 12-Maj-2012 kl. 14:07
Jeg må desværre erkende, at jeg ikke har hjernekapacitet til at regne ud hvad hulen det vil koste mig at få Viasats pakke. Jeg er ikke den store matematiker . Lige nu har jeg WAOO 3, og p.g.a. et uoverskueligt regningssystem kan jeg dårligt gennemskue hvad det egentligt alt i alt koster mig pr. måned.
Nu ser jeg så, at WAOO 3 + Viasat koster 668.- om måneden:
http://waoo.dk/bestil/Waoo-3-inkl-Viasat - http://waoo.dk/bestil/Waoo-3-inkl-Viasat
(568.- hvis man kan undvære Film og Sport).
Er der nogen der har orket at regne ud, hvad merprisen reelt bliver, hvis man gerne vil gå fra WAOO 3 til WAOO 3 + Viasat?
Edit: Det går nu op for mig, at WAOO 3 Viasat til 668.- selvfølgelig er uden WAOO's egne tvkanaler. Og så må jeg give Brandmand1 ret: Det bliver fandeme dyrt, hvis man gerne vil have begge pakker :-(
M.v.h.
Henrik.
|
Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 12-Maj-2012 kl. 16:54
Waoo tager piss på deres kunder .
De har lavet en elendig aftale med Viasat , og kunderne kommer til at betale kassen .
Kunderne har efterspurgt TV3 og TV 3+ , og ikke alt det andet Viasat lort .
Stofa og YouSee kan godt levere disse 2 kanaler i deres pakke , det må Waoo også kunne .
|
Skrevet af: binderup
Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 09:18
@Ole
Viasat pakken svarer mere eller mindre til hvad man får via parabol, hvor der jo så også er en masse andre kanaler man må undvære.
Jeg tror at Viasat mere eller mindre dikterer her hvem de vil tilbyde hvad. Når Waoo får mere vind i sejlene og evt kommer til nogle flere antenneforeninger, så vil jeg tro at Viasat er mere til at danse med.
Det er rigtigt at det er dyrt hvis man både vil have en viasat og waoo's egen store tv pakke, men jeg tror at de fleste vil vælge en enten eller model.
|
Skrevet af: Martin156
Skrevet den: 23-Maj-2012 kl. 11:41
De kan lave kombi-løsninger... For vi har Waoo 3 med stor tv-pakke og betaler 169,- ekstra pr. måned for Viasat Bonus+Dokumentar.. Det er i NRGi område.
|
Skrevet af: cjdanmark
Skrevet den: 23-Maj-2012 kl. 13:03
Martin156 skrev:
De kan lave kombi-løsninger... For vi har Waoo 3 med stor tv-pakke og betaler 169,- ekstra pr. måned for Viasat Bonus+Dokumentar.. Det er i NRGi område. |
Er det så via Waoo eller Dansk Bredbånd??
Såvidt jeg kan se hos Waoo og Seas-Nve er det kun Danmarks pakke eller stor Danmarks pakke fra Viasat man kan vælge imellem.
|
Skrevet af: Martin156
Skrevet den: 31-Maj-2012 kl. 14:36
cjdanmark skrev:
Martin156 skrev:
De kan lave kombi-løsninger... For vi har Waoo 3 med stor tv-pakke og betaler 169,- ekstra pr. måned for Viasat Bonus+Dokumentar.. Det er i NRGi område. |
Er det så via Waoo eller Dansk Bredbånd??
Såvidt jeg kan se hos Waoo og Seas-Nve er det kun Danmarks pakke eller stor Danmarks pakke fra Viasat man kan vælge imellem.
|
Det er Waoo
|
Skrevet af: jensen1973
Skrevet den: 31-Maj-2012 kl. 19:42
Man kan godt lave sin egen kombination af viasats kanalpakker (bonus-underholdning-sport-doku-børn og film). De skilter bare ikke med det på hjemmesiden. Priserne svare til viasats normale priser. Man er altså ikke begrænset til enten stor eller lille danmarkspakke
|
Skrevet af: cjdanmark
Skrevet den: 01-Juni-2012 kl. 09:11
jensen1973 skrev:
Man kan godt lave sin egen kombination af viasats kanalpakker (bonus-underholdning-sport-doku-børn og film). De skilter bare ikke med det på hjemmesiden. Priserne svare til viasats normale priser. Man er altså ikke begrænset til enten stor eller lille danmarkspakke |
Hos Waoo igennem Seas-Nve, skal man tage mindst to pakker ud over bonuspakken, så billigste mulighed er bonus+dokumentar+børn/musik hvilket koster 249 kr, dvs. man sparer 50 kr i forhold til den lille Danmarks pakke, syntes ikke det er et reelt valg, når man gerne vil have Tv3 og 3+ oveni den store pakke fra Waoo, så man kan få alle fodboldkanalerne :-) Hvis man kunne nøjes med en enkelt pakke oveni bonus pakken, sådan som det er muligt for Martin156, til 169 kr, så havde det været ok.
Til Martin156 - Waoo er ikke bare Waoo, der er forskel på hvilket el selskab du får det leveret igennem, men det er åbenbart ikke Seas-Nve.
|
|