Print side | Luk vindue

SSD Defekt hvor lang tid må jeg vente?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110950
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 00:47

Emne: SSD Defekt hvor lang tid må jeg vente?
Skrevet af: Benjamin7
Emne: SSD Defekt hvor lang tid må jeg vente?
Skrevet den: 02-Maj-2012 kl. 22:08
Hej med jer :)

Hvor lang tid som Forbruger må jeg vente på den disk skal "byttes/rep" under garanti? her er tale om det første 1år garanti

Har leveret en SSD Disk fra Ocz til Bj-trading, og indtil vidre har de brugt snart 2 mdr på at få den bytte (fredag runder vi 2mdr).

Selv samme disk fra min bærbar gik også i stykke dog købt ved Proshop, de fik den om mandagen, og Torsdag havde jeg en ny med posten.

Der er godt nok forskel på kunderne 

-------------
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup

Svar:
Skrevet af: bibihest
Skrevet den: 02-Maj-2012 kl. 22:22
Utroligt så mange OCZ diske der er gået i stykker de sidste par måneder. Søger man på nettet finder man rigtig mange her fra 2012. Min egne døde også for 14 dage siden og har fået den byttet ved proshop.

Men til dit spørgsmål. Du burde længe havde hørt noget fra dem. Har du kontaktet dem og bedt dem få gang i sagen? Der er ikke nogen præcis tidsramme, men man sige ofte 3-4 uger max

Skrevet af: Barzog
Skrevet den: 03-Maj-2012 kl. 00:13
Hejsa

Jeg ved godt det ikke hjælper dig i din situation, men det er ofte hurtigere at tage den med producenten.

Jeg havde en defekt vertex 2, udfyldte en RMA på OCZs hjemmeside hvorefter jeg skulle sende disken til Holland. Der gik under en uge, så havde jeg en sprit ny forseglet ssd

-------------
Onkyo TX-NR808, Samsung M86-46, B&W 685, HTM61, Dune HD Smart, Ps3, osv.

Skrevet af: The_Unforgiven
Skrevet den: 15-Maj-2012 kl. 16:18
Ja du skal sgu ikke vente 2 mdr , den gik ikke med mig.
Max 1 mdr , de kan jo ikke rep den, sløseri.
Og som en anden siger , næste gang , tag den direkte med producent.

Stein

Skrevet af: kalk23
Skrevet den: 16-Maj-2012 kl. 10:45
Loven siger noget om "inden for rimelig tid" - og der er derfor ikke nogen konkret tidsgrænse.

En måned må dog være smertegrænsen. Hvis den butik du har købt den i ikke kan give dig et klart svar, så tjek p, den butik du har købt den i er en del af E-mærket og klag så til dem. Det har jeg før gjort med succes.

Print side | Luk vindue