Print side | Luk vindue

Lissau California

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=111300
Udskrevet den: 28-December-2024 kl. 15:36

Emne: Lissau California
Skrevet af: wadia
Emne: Lissau California
Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 10:13
ER der nogle som ved om man kan det her....

Jeg har et Lissau LS Frame 16/9 Fastramme True Color - men skal flytte, så jeg ville spøge om man kan sende sin True Coler dug op, og de så kan bruge dugen til Lissau California hvis man bestiller et nyt California uden dug da den dug jeg har er nok bedere ??

M.vh

-------------
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83

Svar:
Skrevet af: Therock
Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 10:24
Hej

Ring til dem og høre.. Nok det nemmeste, men kan ikke forestille mig det vil blive billigere end og købe et nyt...

-------------
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |

Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af Therock Therock skrev:

Hej

Ring til dem og høre.. Nok det nemmeste, men kan ikke forestille mig det vil blive billigere end og købe et nyt...

Oki... men hvis de kan bruge min True Coler dug som nok er bedere, så er det da fedt !!

-------------
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83

Skrevet af: Supergris
Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 11:46
så kan bruge dugen til Lissau California hvis man bestiller et nyt California uden dug da den dug jeg har er nok bedere ??
Oki... men hvis de kan bruge min True Coler dug som nok er bedere, så er det da fedt !!  

Mener du " bredere " eller  " bedre "??? 

Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 12:25
Den dug jeg har nu er en True Color og den ville jeg se om de kunne bruge igen hvis jeg bestiller en Lissau California !!

-------------

Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 18:41
De producerer ikke selv california, hvis man ellers skal stole på deres data-sheet. De skriver de importerer det. Derfor er der nok ingen eller absolut ringe mulighed for at det kommer til at ske. Du kan derimod købe deres originale tab-tension der har de egenskaber du gerne vil have med din true color dug. Det er bare 100% dyrere.

Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 13-Maj-2012 kl. 20:30
Udover det faktum at California ikke produceres i Danmark, så er der et andet problem: Der er væsentligt mere spild ved produktionen af et tab-tension, så selv hvis man ville have det ombygget til den dansk-producerede tab-tension, så ville det blive en meget lille tab-tension...

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 14-Maj-2012 kl. 07:55
Hvor kan man enlig se forskæld på de to modeller ??

-------------

Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 14-Maj-2012 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af wadia wadia skrev:

Hvor kan man enlig se forskæld på de to modeller ??

Vi har begge i butikken. Jeg ved ikke hvilke andre butikker der har begge dele hængende, men de forhandles bl.a. af AV Connection og Hifi Klubben.

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 14-Maj-2012 kl. 08:48
Tak Otto.....
Jeg må se om bilen kan finde om til dig !

-------------

Skrevet af: merkabtx
Skrevet den: 01-Juni-2012 kl. 10:48
Dommage que ?a soit pas le bon MH, ni la bonne console.

Print side | Luk vindue