det er ikke for at male fanden på væggen, men begynder der at blive lidt nervøs.
Jeg venter på Oled, det kan jeg lige så godt sige, jeg synes teknologien er super fed, og selve TV´ene ser brandgodt ud.
Nu er jeg da bagyndt at have en del småskærme med OLED, men må indrømme jeg har samme tendenser synligt på alle skærme, hvilket gør min lidt nervøs.
Om det er noget man kan renge med at se på et TV?
jeg er lidt ligeglad med om min VITA eller min Telefon har disse symptomer, det kan jeg acceptere.
1 symptom. (tydeligt på VITA/ Sony tv / LUmia 800)
Black blops, eller din skærm ligner noget der har fået kastet en spand maling på sig.
Har oplevet det på størstedelen af Oled displays, om det er min Firma Lumia 800, omkring 5 PSVITA jeg har haft fingrene i, og en demo jeg så af et meget lille sony tv.
Når du sidder i et SUPER mørklagt rum, eller bare om natten uden for meget lys i hytten. så fremtræder sort rigtig ujævnt. ligner urenheder i samlings processen, eller et limende materiale der ikke hænge godt sammen..
Jeg har et "provokeret" billede fra min VITA, hvor jeg har haft lang lukketid på mit kamera, du skal forstille dig det Sorte på det billede, er super sort, og det grønne rent faktisk er sort. det er rigtigt tydeligt og når man først ved det er der, så ser man det i almindelig mørke.
sortniveauet er stadig godt i de mørke områder.
http://dl.dropbox.com/u/2750109/IMG_7824.JPG">
det er måske svært at se på dette billede men.. symptom nummer 2 (lumia 800 og VITA) er også på det billede, som om det er sådan en "overflade" hen over hele skærmen, faste tværgående streger der er lidt mørkere grøn..
Det er især et problem på lumia 800, hvor det er synligt der er en Textur der ikke bevæger sig når resten af billedet bevæger sig. det er synligt i dagslys, og også nat selvf. men jo "lavere" man sætter baggrundsbelysningen jo tydeligere er det faktisk.
mit spg. er egentligt, er der nogle der har set test store display, og set nogle af disse issues.
Dog kræver symptom 1 mørke rum, eller mørklæggelse.
gør mig da nervøs i at give fuldpris for et af de første OLED´s, hvilket jeg reelt havde tænkt på med Samsungs nye udgave når den kommer i 46"
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio
|