Print side | Luk vindue

cdwow

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112707
Udskrevet den: 04-Maj-2025 kl. 17:03

Emne: cdwow
Skrevet af: speedy911
Emne: cdwow
Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:17
Hej

Nogle der ved om der er problemer med told, når man handler ved cdwow?

-------------
VH
Speedy911

Svar:
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:25
Det kan der være, hvis du køber for over 80 kr. Prisen hos cdwow er inkl. porto, så de deklarer værdien uden porto.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:25
newermind fandt der i deres faq.

Leder efter Michael Buble meets madison square garden (bluray), men synes ikke den er at finde hverken hos Amazone eller andre steder, hvor der ikke kommer toldafgift på.

-------------
VH
Speedy911

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:26
Jeg har ikke handlet med cdwow (eller wowhd, som det hedder nu ) rigtigt længe. Det var tilbage i 2010 de sidste ordrer blev lagt. I starten blev alt sendt via et EU land og der var derfor aldrig problemer med told/moms. 

De sidste to forsendelser jeg modtog var ikke sendt via EU; der var poststempel fra Hong Kong.

Der er vist noget med at de vil betale den slags tilbage, hvis man scanner opgørelsen og lign, men betaling sker med en voucher til wowhd.

Om man brugte den danske, engelske, australske osv. side var underordnet.

Om de har ændret på noget siden dengang, er jeg ikke klar over.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:

newermind fandt der i deres faq.

Leder efter Michael Buble meets madison square garden (bluray), men synes ikke den er at finde hverken hos Amazone eller andre steder, hvor der ikke kommer toldafgift på.

Du kan finde den http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B002H3T3TM/ref=dp_olp_used?ie=UTF8&condition=used - her . Den er godt nok brugt, og den billigste sendes fra USA, men det er meget sjældent at man bliver ramt på køb ad den vej.

-------------
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon

Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:30
@kaizer: Efter de er begyndt at sende fra Hongkong, står der på deres side, at der kan komme told og afgifter på.
Så jeg køber kun, hvad der kan fås til under 80 kr.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

@kaizer: Efter de er begyndt at sende fra Hongkong, står der på deres side, at der kan komme told og afgifter på.
Så jeg køber kun, hvad der kan fås til under 80 kr.

Ja, jeg har lige været inde og læse det. Jeg ville også holde mig under 80 kr. Som sagt handler jeg der ikke mere efter deres leveringsbetingelser blev ændret. 

Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 19:40
Tak.

Prøver Amazone, lige så hurtigt jeg får fundet ud at om min ps3 kan afspille region a blurays

-------------
VH
Speedy911

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 27-Juni-2012 kl. 21:22
Det kan den ikke, hvis den er købt her i landet.

Men det er heller ikke nødvendigt. Hvis vi går ud fra nedenstående bagsidebillede, så er den fri for regioner.

-------------
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon

Skrevet af: stillbatt
Skrevet den: 02-Maj-2013 kl. 12:27
Ville bare høre andre på yousee net om de også mangler TV3 Hd i deres pakke, (den alm sd version er der stadig) den er i hvert fald forsvundet her i Viborg området

-------------
http://www.pass4-sure.net - pass4-sure.net

Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 02-Maj-2013 kl. 16:39
Jeg har handlet meget der igennem tiden ( cdwow ), men efter ny afsendelsesadresse ( wowhd ) er det lidt mindre interessant. Sidste bestilling jeg afgav, var under 80 kr., men varen var i restordre og alligevel blev beløbet trukket straks. Dette skrev jeg til kundeservice, men her var svaret blot : normal praksis, men hvis jeg ville afbestille ordren ville pengene blive ført tilbage. Det gjorde jeg så, og pengene blev returneret.
Der går også lidt rygter omkring, at deres varer er piratkopier, dog meget vellignende og professionelt lavet.

-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650

Skrevet den: 02-Maj-2013 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Jeg har handlet meget der igennem tiden ( cdwow ), men efter ny afsendelsesadresse ( wowhd ) er det lidt mindre interessant. Sidste bestilling jeg afgav, var under 80 kr., men varen var i restordre og alligevel blev beløbet trukket straks. Dette skrev jeg til kundeservice, men her var svaret blot : normal praksis, men hvis jeg ville afbestille ordren ville pengene blive ført tilbage. Det gjorde jeg så, og pengene blev returneret.
Der går også lidt rygter omkring, at deres varer er piratkopier, dog meget vellignende og professionelt lavet.

Jeg synes ikke det ligner kopier. 
Fx Tom Waits jeg har købt, er eksklusive udgaver med hefter eller bøger. Ikke alm. plasticcover.

-------------
Venlig hilsen
KB

Print side | Luk vindue