Print side | Luk vindue

Netflix på mit LG PZ950

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114162
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 10:55


Emne: Netflix på mit LG PZ950
Skrevet af: mbm1
Emne: Netflix på mit LG PZ950
Skrevet den: 14-August-2012 kl. 11:45
Hvad skal jeg gøre for at få Netflix på mit LG tv.
Jeg er klar ove rjeg skal få ændret min IP til noget US,
men hvordan kommer Netflix Appen ind på mit tv ?



Svar:
Skrevet af: Guyver
Skrevet den: 14-August-2012 kl. 11:59
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291584 - http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291584


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 14-August-2012 kl. 12:34
Men er der ikke noget med at man skal ændre regionen på selve tvét også ?


Skrevet af: Guyver
Skrevet den: 14-August-2012 kl. 12:41
Det kan vel komme an på en prøve. Jeg bruger selv unblock-us med en Boxee Box og ejer ikke et LG tv, så kan ikke prøve det i praksis. Men umiddelbart er svaret nej, da det ikke står i vejledningen.

Du har 7 dages gratis trial, så der er ikke noget der burde holde dig tilbage.

Hvis du klikker på "HOW TO SET UP", så finder du også vejledning til din WD TV LIVE, omend jeg tvivler på at du kan få det til at virke, da WD vidstnok har låst afspillerne til de regioner de er solgt i.

Det eneste du skal gøre er at gå til forsiden og indtaste din email og følge instrukserne du får i emailen. Burde ikke tage mere end 5 minuter at sætte op.


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 14-August-2012 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Guyver Guyver skrev:

Det kan vel komme an på en prøve. Jeg bruger selv unblock-us med en Boxee Box og ejer ikke et LG tv, så kan ikke prøve det i praksis. Men umiddelbart er svaret nej, da det ikke står i vejledningen.

Du har 7 dages gratis trial, så der er ikke noget der burde holde dig tilbage.

Hvis du klikker på "HOW TO SET UP", så finder du også vejledning til din WD TV LIVE, omend jeg tvivler på at du kan få det til at virke, da WD vidstnok har låst afspillerne til de regioner de er solgt i.

Det eneste du skal gøre er at gå til forsiden og indtaste din email og følge instrukserne du får i emailen. Burde ikke tage mere end 5 minuter at sætte op.

Jamen det er også hvad jeg har læst omkring LG tv at de er region låst. :(


Skrevet af: Guyver
Skrevet den: 14-August-2012 kl. 12:52
Dit tv burde ikke være låst. Det burde kun være berørt af geoblocking, dvs. ligeså snart du ændrer dns i tv'et, så tror det at det er i USA, hvis du altså har startet trial på unblock-us.

WD derimod, såvidt jeg husker, har fået en anden firmware end boksen i USA og der kan dermed slet ikke installeres Netflix på den.


Skrevet af: Swingking
Skrevet den: 16-Oktober-2012 kl. 13:52
Jeg har også såden et tv LG PZ950 giv lyd hvis du finder ud af noget , med at få netflix til at virke

-------------
Sony Bravia KD-65X8505C



Skrevet af: Swingking
Skrevet den: 30-Januar-2015 kl. 23:26
Er det slet ikke nogle som har fået Netflix til at virke på LG 60PZ950 ?

-------------
Sony Bravia KD-65X8505C



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 31-Januar-2015 kl. 00:08

Køb en Chromecast, så kører det.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E



Print side | Luk vindue