Print side | Luk vindue

Transport af plasma-tv

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=11530
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 14:12

Emne: Transport af plasma-tv
Skrevet af: J.F.L
Emne: Transport af plasma-tv
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 22:48

Vil lige være sikker...

Er det fakta eller en skrøne at et plasma-tv ikke må ligge ned under transport? Hvis vi snakker om en 2-timers køretur fx?

Svar:
Skrevet af: Kurt Poulsen
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 22:52

I følge manualen til min Panasonic, så skal tv'et stå op under transporten og helst i den medfølgende kasse.

/Kurt

Skrevet af: Don Pedro
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 10:54
Da jeg var i radiobranchen, kunne vi aldrig drømme om at lægge en plasma ned under transport. Og det ligegyldigt hvor langt vi skulle. Det anbefales også fra producenten, som Kurt så korrekt er inde på.

-------------
Hilsen Don P.

Skrevet af: MikeOne
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 14:18
Jeg har hørt om flere der har været ude for "grimme" oplevelser under transporten af plasma skærme når de lå ned.

Skrevet af: Stouenberg
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 14:40

Oprindeligt skrevet af J.F.L J.F.L skrev:

Er det fakta eller en skrøne at et plasma-tv ikke må ligge ned under transport? Hvis vi snakker om en 2-timers køretur fx?

- i december 05 hentede jeg en 42" + emb. min søn havde købt hos AlfaView i Lyngby. De spurgte direkte hvilken bil jeg kørte i og ville ikke udlevere skærmen hvis det skulle ligge ned under transporten da al garanti så ville bortfalde. Den dag var jeg s.. (også) glad for min Passat - kassen smuttede (OK næsten) lige ind ved bagsædet, stående... ved personalets hjælp.

-------------
8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...

Print side | Luk vindue