Pana VT50 pc-tilslutning
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115362
Udskrevet den: 30-Maj-2025 kl. 07:17
Emne: Pana VT50 pc-tilslutning
Skrevet af: E. Larsen
Emne: Pana VT50 pc-tilslutning
Skrevet den: 23-September-2012 kl. 13:50
Skulle lige prøve at tilslutte min bærbare i en dælens fart via HMDI usb-kabel, trykkede av og derefter HMDI nr Der skete ingen ting
Gik derefter til mit GT 20 og prøvede det samme Her er i AV meny pc, ingen problem
Hvordan kan jeg se pc billedet på Pana VT50 ?
------------- E.L.
|
Svar:
Skrevet den: 23-September-2012 kl. 14:26
E. Larsen skrev:
Skulle lige prøve at tilslutte min bærbare i en dælens fart via HMDI-kabel, trykkede av og derefter HMDI nr Der skete ingen ting
Gik derefter til mit GT 20 og prøvede det samme Her er i AV meny pc, ingen problem
Hvordan kan jeg se pc billedet på Pana VT50 ?
|
------------- E.L.
|
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 23-September-2012 kl. 14:58
Se i hoved manual ( medfølgende cd rom ) side 115.
------------- Sony 65 A1 Oppo UDP 203 MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650
|
Skrevet den: 23-September-2012 kl. 15:23
JeTex skrev:
Se i hoved manual ( medfølgende cd rom ) side 115. |
Er læst flere gange
På mit VT 20 er der på av meny på fjernbetjening: PC Billedet fra pc kommer øjblikkelig
Hvordan få jeg billedet fra pc frem på VT50 ? AV meny er uden pc
Er spørgsmålet forstået ?
------------- E.L.
|
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 23-September-2012 kl. 20:31
Med tilslutning via hdmi, fra hdmi udgang fra pc, vælges indgang fra av menuen, svarende til hdmi indgangen på tv ( hvor kablet er isat ). PC skal sættes i en af de 3 outputmodes jvf. manual.
------------- Sony 65 A1 Oppo UDP 203 MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650
|
Skrevet den: 24-September-2012 kl. 10:02
JeTex skrev:
Med tilslutning via hdmi, fra hdmi udgang fra pc, vælges indgang fra av menuen, svarende til hdmi indgangen på tv ( hvor kablet er isat ). PC skal sættes i en af de 3 outputmodes jvf. manual. |
tak for svar Min egen bærbare må så åbenbar være indstillet til en af de 3 output, for billedet er på fladskærmen øjblikkelig.
Problemet opstod da jeg koblede en Mac. bærbar til. Har Mac. spec. opløsninger af billedet ?
Jeg er ikke Mac bruger (det var en gæste pc), men er nu nysgerrig
Hz. ? Skal man/ kan man selv ændre disse ? og hvordan (er det under avanceret)?
------------- E.L.
|
|