Print side | Luk vindue

Bestilling - fælleskøb af JVC DR-MH30

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1154
Udskrevet den: 02-Februar-2025 kl. 20:06

Emne: Bestilling - fælleskøb af JVC DR-MH30
Skrevet af: Thorvald
Emne: Bestilling - fælleskøb af JVC DR-MH30
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 14:09

Hvad er stemningen for, at der åbnes op for bestilling af "vores" JVC DR.MH30?? GodPris har foreslået, at der åbnes for bestilling fra fredag d. 18. juni kl. 12:00 til mandag d. 21. juni kl. 12:00.

Fordelen ved at begynde nu, kan være, at der så er større sikkerhed for, at GodPris kan få det forholdsvist store antal maskiner hos JVC.

-         eller er stemningen, at vi skal vente lidt endnu?

Nærmere information omkring bestillingen – bl.a. speciel tilbudskode, der skal anvendes for at få del i tilbuddet m.v. - oplyses senere.

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Svar:
Skrevet af: Karma
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 14:17
Jeg synes datoerne lyder fint!

Simon

Skrevet af: J.F.L
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 14:25
Lyder fint!! - nok snak, handling nu

Skrevet af: itjan
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 14:31

Ok, bare kør løs, jeg savner min maskine.

Skrevet af: Claus.N
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 15:47

Den er jeg også med på, så en JVC til mig.

Claus

Skrevet af: Jever
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 16:03
Ja lad os få gang i de bestillinger, jo før jo bedre, så vi er sikre på at vi får vores maskiner så snart de er frigivet.

Skrevet af: troels
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 16:23

Jo før, jo bedre - nu er vi jo oppe på optimalt antal. Kør!!

-------------
Troels

Skrevet af: Per D
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 16:28

Jeg synes også roligt at vi kan bestille nu - dog synes jeg at der må kunne sættes en "seneste leveringsdato", så vi ikke risikerer at hænge på en bestilling, hvor leveringen trækker urimeligt langt ud (tænk på Kiss 558!).

Vi kunne jo betinge os i den samlede bestilling "under forudsætning af at maskinerne er klar til levering inden udgangen af august 2004" (eller hvad I andre nu synes det må være) - Det afhænger også lidt af hvad God Pris/JVC indikerer.

Mvh Per D 

-------------
Per D

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Per D Per D skrev:

Vi kunne jo betinge os i den samlede bestilling "under forudsætning af at maskinerne er klar til levering inden udgangen af august 2004"

Jeg håber den kan leveres før august da

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af J.F.L J.F.L skrev:

Jeg håber den kan leveres før august da...
Ja, jeg tror - men jeg kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed - men hvis der ikke går noget galt i produktionen (og hvorfor skulle der det?) - så har vi vores maskiner i løbet af to uger - højst. Men når man bestiller hos GodPris, vil GodPris holde bestilleren ajour med leveringsdato.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Yonzie
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Ja lad os få gang i de bestillinger, jo før jo bedre, så vi er sikre på at vi får vores maskiner snart de er frigivet.
x2

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

så har vi vores maskiner i løbet af to uger - højst.

14 dage fra nu kan jeg godt leve med da.

Jeg går ikke ud fra man betaler noget (måske bortset fra et evt. beskedent depositum) før man rent faktisk modtager maskinen? 

Skrevet af: Kjeld
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 18:59

Hallo Godpris og Elcity og evt. andre !

Hvorfor har vi ikke fået en 20 Stk. pris ?

Kjeld

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:10

Vi har stadig 5 på listen der ikke har besluttet sig - hvornår ved de besked?

Desuden har vi en på 100%-listen der kun er 99% sikker

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:13

Oprindeligt skrevet af J.F.L J.F.L skrev:

Jeg går ikke ud fra man betaler noget (måske bortset fra et evt. beskedent depositum) før man rent faktisk modtager maskinen?
Vi handler på nøjagtig samme vilkår som hvis vi enkeltvis bestilte maskinen. D.v.s. du kan vælge at betale maskinen pr. efterkrav eller med dankort.

Oprindeligt skrevet af Kjeld Kjeld skrev:

Prisen gælder for bestilling af 10 maskiner og derover. Vi får ikke en ny billigere pris fordi vi er 20. Det kan ikke lade sig gøre - at sætte en billigere pris. Og jeg synes heller ikke der er grund til det - vi får maskinen vanvittigt billigt!!

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:18

Vi handler på nøjagtig samme vilkår som hvis vi enkeltvis bestilte maskinen. D.v.s. du kan vælge at betale maskinen pr. efterkrav eller med dankort.

Fint nok - jeg gad nemlig ikke have 7000 ude at svømme på ubestemt tid.

Tror du forøvrigt at godpris.dk får maskinerne fra JVC i DK, eller lejer de mon en varevogn og kører til Tyskland og henter dem?

Skrevet af: God Pris
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:36

Hej Alle

Først og fremmest tak for ordren og tilliden til God pris.

Med hensyn til prisen og levering så har jeg dags dato taget fat i JVC. Desværre kan der ikke gøres mere ved prisen end ikke på et antal på mere end 20 stk. I skal tænke på, at når de f.eks. handler med Expert så tager de måske 1 pr. butik ca. 100 stk. Dog skal det lige siges, at jeg synes de har givet os alle en fin pris på maskinen.

JVC forventer at den går på lager sidst i uge 27 eller 28. Det bliver ihvertfald før august måned.

Jeg kan desuden forsikre jer om at vi IKKE starter varevognen op og kører en tur over grænsen. Maskinerne er 100% dansk indkøbt. 

Men som Thorvald omtalte tidligere så vil jeg hvis der er stemning for det åbne op for bestilling imorgen kl. 12.00. Og bare for en god orden skyld, der trækkes IKKE nogen penge før DR-MH30 afsendes fra vores lager.

-------------
Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk

Skrevet af: Kjeld
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:37

[[Quote=Kjeld]Hvorfor har vi ikke fået en 20 Stk. pris ?

Prisen gælder for bestilling af 10 maskiner og derover. Vi får ikke en ny billigere pris fordi vi er 20. Det kan ikke lade sig gøre - at sætte en billigere pris. Og jeg synes heller ikke der er grund til det - vi får maskinen vanvittigt billigt!!

Hej Thorvald

Syntes du ikke det var passende at det var Godpris eller Elcity som svarede på mit spørgsmål og ikke dig ? Det kunne jo godt være at Elcity havde lyst til at komme med igen, og det syntes jeg ikke du skal forhindre, specielt ikke hvis de nu virkelig KUNNE levere lidt billigere.

Kjeld

Skrevet af: mkauto
Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:43

Ja jeg er også med,jo før jo bedre

Jeg har ikke problemer med betaling God Pris er jo også e-mærket så --- jeg føler mig sikker

Jeg har for øvrigt af banken, lige fået pengene retur fra en "dårlig" leverandør.

Jeg er ellers nok blevet lidt forsigtig, jeg har prøvet at forudbetale til en tysk leverandør. ----det kostede 8.500,-, men det er en anden historie.

Hej alle mkauto

Skrevet den: 17-Juni-2004 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af God Pris God Pris skrev:

JVC forventer at den går på lager sidst i uge 27 eller 28. Det bliver ihvertfald før august måned.

Weeeeeeeeeee uge 27, senest 28  - så bliver det før min ferie

Der er nok andre der holder ferie i de 2 uger, derfor et spørgsmål til Godpris.dk:

Kan vi skrive i vores bestillinger hvornår vi holder ferie, så i kan sende den efter vi er kommet hjem? På den måde undgår i jo at sende en maskine pr efterkrav der ryger retur, og skal sendes igen :-)

En fordel for os alle :-)

Skrevet af: Yonzie
Skrevet den: 18-Juni-2004 kl. 05:58
Oprindeligt skrevet af Kjeld Kjeld skrev:

Jeg vil gætte på at næste mulige prishak er ved en hel palle maskiner... hvor mange det er ved jeg ikke, men det er nok i omegnen af 40-60 styks...
Men altså... 10000-6800=3200 sparet... 32% rabat... 1/3del billigere... Det er da ganske tilfredsstillende ^_^

Skrevet af: tengstedt
Skrevet den: 18-Juni-2004 kl. 08:11
Hmmm, jeg er meget interesseret, men det er først på tirsdag at vi får besked om størrelsen af vores overskudsdeling....

Jeg synes at have læst noget om deadline den 1. juli - men jeg husker måske forkert

-------------
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :)
Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer
Mac Mini med Plex - DET spiller!
Endnu et SONY tv anskaffet
Nu også AC RYAN DVR 1TB

Skrevet af: God Pris
Skrevet den: 18-Juni-2004 kl. 10:17

Hej Alle

Jeg har fået forespørgsel fra flere, der ikke vil aflyse deres ferie for at "lege" med DR-MH30.

Det kan sagtens lade sig gøre at bestille og så enten i kommentarer oplyse hvornår man er hjemme eller sende en mail på mailto:info@godpris.dk - info@godpris.dk på hvornår man er tilbage fra ferie. Så afsendes DR-MH30 når man er retur fra ferie.

-------------
Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk

Skrevet den: 18-Juni-2004 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af God Pris God Pris skrev:

Det kan sagtens lade sig gøre at bestille og så enten i kommentarer oplyse hvornår man er hjemme eller sende en mail på mailto:info@godpris.dk - info@godpris.dk på hvornår man er tilbage fra ferie. Så afsendes DR-MH30 når man er retur fra ferie.

Herligt!!

Nu mangler vi bare en leveringsdato

Print side | Luk vindue