Print side | Luk vindue

køb af q320!!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=11555
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 13:18

Emne: køb af q320!!
Skrevet af: Kraller
Emne: køb af q320!!
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 19:58
hej.. 

Jeg har før haft spørgsmål herinde om Hyundai q320. Har også læst trådene om det, og det seneste prisfald har gjort at det kun koster 9100,- og nu vil jeg altså slå til!

men først vil jeg gerne lige vide om der er nogen der har fået DVB subtitles til at virke? der har været snak om at de ikke virkede?

på forhånd tak :D

-------------
-larsen - sjovsnak.dk

Svar:
Skrevet af: Badsted
Skrevet den: 27-April-2006 kl. 00:33

Da det næsten er samme TV som q321, så kan du med fordel også søge efter de tråde, som omhandler dette TV.

Jeg har q321 modellen og kan ikke se undertekster. Jeg venter på at få en ny firmware, men har ikke hørt endeligt fra Stanislav i Sverige endnu...

I en af trådene er en af de danske distributører så venlig at informere om en firmware, som godtnok får sat undertekster på, men de ser ikke godt ud.

Jeg håber stadig at der snart kommer en god opdatering, så jeg slipper for at se på det analoge signal.

Bortset fra det, er det et udmærket TV til prisen, hvor det bedste er billedkvaliteten (både via DVB-T tuneren og DVI indgangen med 1:1 pixelmapning) og det mindre gode er betjeningen. Det er ind imellem lidt bøvlet at hoppe rundt i menuerne, men ikke meget.

Alt i alt vil jeg give TV'et mine varmeste anbefalinger, forudsat at de får ordentlige undertekster på.

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Skrevet den: 27-April-2006 kl. 18:02
okay.. tak for det badsted :D

Jeg venter lige til nogen får de undertekster til at virke.. det er trodsalt rimeligt vigtigt.... Det er også billedkvaliteten jeg går efter så den er fin..

-------------
-larsen - sjovsnak.dk

Skrevet af: Badsted
Skrevet den: 29-April-2006 kl. 17:45

Så virker subtitles, men de ser ikke for godt ud og der går 15 - 20 sekunder fra man skifter kanal til de dukker op.

Jeg har hørt fra en af de danske distributører at man arbejder med at få en ny firmware.

Men det er dejligt at se, at det kan lade sig gøre, og det virker som om de er i sync med resten af billedet og de hænger ikke.

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Skrevet den: 29-April-2006 kl. 17:57
Det er godt nyt-.. tak for informationen Badsted! jeg håber at høre mere godt nyt senere :D

-------------
-larsen - sjovsnak.dk

Print side | Luk vindue