Print side | Luk vindue

NBA i Danmark

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115757
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 16:44

Emne: NBA i Danmark
Skrevet af: Datamax
Emne: NBA i Danmark
Skrevet den: 04-Oktober-2012 kl. 14:01
Hej vil lige høre om nogle kan hjælpe mig.
- Jeg ønsker at se NBA på mit tv - Tænker lidt jeg gerne vil slippe for at skulle sætte min pc op til tvét.
- Så kender I til en box - Apple tv - WD - Dune osv. Jeg vil kunne benytte til dette.
- Ville jo være prefekt hvis der var en af Jer, der bruger en sådan løsning idag.

MVH
Datamax

-------------
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 04-Oktober-2012 kl. 14:11
Ud over DK4 med ugentlige kampe er der vel ikke andre muligheder end International League Pass. Her betaler du ca. 1200,- for at få lov til at se ALLE kampe i den regulære sæson. Men det understøttes ikke af f.eks. Apple TV. Det understøttes i USA, men ikke her ovre.

Skrevet af: Paddy-NX
Skrevet den: 04-Oktober-2012 kl. 16:16
Har selv det samme problem. Men tror ikke der er en løsning på det lige pt. Jeg håber dog på at de laver en app, ligesom der er til MLB. MLB, ligger jo snart på alle platforme, tv/Blu-Ray afspillere/PS3/Boxee. Og det kan man sagtens se her i DK. 
Så kan de vel også lave en app til NBA. Tror alligevel der er flere i DK som er interesseret i NBA end MLB.

Selv har jeg bare sat et HDMI kabel mellem computer og tv. Og så har jeg lige fornyet mit League Pass abo, så jeg kan se alle kampene. Men jeg håber dog på der kommer en app som kan bruges her i DK, helst til PS3...

Go Bulls Wink

-------------
Samsung UE55F8005, Onkyo TX-NR818B, PS3 Slim 120GB, PopCorn Hour A-400, AppleTV, Synology DS411j 12TB, KEF Q Series højttalere

Skrevet af: KongKent
Skrevet den: 04-Oktober-2012 kl. 16:43
Jeg har også undersøgt markedet. Er stor NBA-fan og ligesom Paddy-NX overbevist om, at interessen for NBA er større herhjemme end tilsvarende for MLB.

Men jeg strækker våben og kaster mig over International League Pass i år, selvom det betyder, at jeg skal se de fleste kampe på min 24" Samsung monitor i stedet for min 42" ISF-plasma i stuen. Men søndag aften er helliget DK4 uanset hvad!

-------------
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15

Skrevet af: Datamax
Skrevet den: 05-Oktober-2012 kl. 01:48
Tænker også tit de sover i timer, når jeg kikker på apps på de forskellige platforme og ser MLB på dem alle og tænker Basket er vejen frem, det ved vi alle :)

Og klart DK4 er kongen søndag aften - men kunne godt bruge nogle flere kampe har haft canal plus de sidste år godt nok kun omkring 3 kampe om ugen - men nu er det helt slut Cry

Og nu med aften arbejde og natten fri til basket SKAL jeg se NBASmile på den ene eller anden måde det ligger helt fast.

Synes bare at havde læst et sted at man kunne bruge et us pass på en Apple tv box sat op med us konto - Men vil jo gerne være sikker før jeg bruger penge på boxen og us pass, da begge vil være værdi løse for mig, hvis det viser sig ikke at holde vand. 

-------------
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3

Skrevet af: orm08
Skrevet den: 05-Oktober-2012 kl. 07:13
Der er en NBA på Apple TV (sat op til US) -Hvad den kan vise kan jeg ikke lige overskue, men det ser ud som om du kan se an masse kampe hvis du ellers har et login.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 05-Oktober-2012 kl. 12:34
Spørgsmålet er så om det er muligt at få et login sådan uden videre

Problemet med US-abonnementet er også at det er underlagt blackouts. Det vil sige, at hvis en kamp vises på nationalt tv, så kan du ikke se den. Hvis din falske adresse er i Cleveland, og kampen vises på en lokal tv-station, så kan du heller ikke se den.

Skrevet af: Paddy-NX
Skrevet den: 05-Oktober-2012 kl. 13:49
Vil nu langt hellere se kampen med de amerikanske kommentatorer, frem for på DK4. Bilde og Wang går alt for meget op i at svare på åndsvage spørgsmål på Facebook og Twitter, fremfor at kommentere den pågældende kamp...
Det eneste jeg savner på League Pass, er at de klipper reklamerne ud. Ved godt at det sikkert har noget med rettigheder at gøre, men det er bare så kedeligt at kigge på den "Game break in progress" skærm. Wink

Microsoft annoncerede, på E3 i sommers, at der kommer en NBA app på Xbox her i løbet af efteråret, vi kan jo bare håbe på at den også finder vej til andre platforme, også udenfor USA.

Til info, så begynder de allerede fra i aften, kl. 20 dansk tid, at vise bold på League Pass. Det er Boston Celtics vs. Istanbul Fenerbahce Ulker.
Smile

-------------
Samsung UE55F8005, Onkyo TX-NR818B, PS3 Slim 120GB, PopCorn Hour A-400, AppleTV, Synology DS411j 12TB, KEF Q Series højttalere

Print side | Luk vindue