Print side | Luk vindue

Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115880
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 11:26


Emne: Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt
Skrevet af: Lars
Emne: Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt
Skrevet den: 08-Oktober-2012 kl. 23:25
 
 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780">
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -



Svar:
Skrevet af: 3000
Skrevet den: 08-Oktober-2012 kl. 23:52
ser jeg frem til Wink

-------------
__________________
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=101858&title=3000s-stue" rel="nofollow - 3000´s stue
http://c.mymovies.dk/xx3000xx%20" rel="nofollow - My Blu-Ray Collection


Skrevet af: Badsted
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 08:29
Er der nogen steder, man kan komme til at høre dette sæt både i surround og i alm. musik setup?

Mvh
Henrik Badsted


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 09:22
Svar til Henrik Badsted:
 
Q7000 sættet leveres direkte fra vores webshop, med 14 dages fuld returret og fragt fri levering over alt i Danmark, så det er muligt at lytte til sættet i hjemmelige omgivelser. Skulle sættet ikke falde i din smag sender du det blot returSmile
 
De bedste hilsner
 
Kurt
 
Hifistore.dk/Now-in-stereo


Skrevet af: Badsted
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 09:29
Tak for svaret :-)

Udfordringen ligger i, at jeg endnu ikke har investeret i en surround receiver, så jeg har ikke mulighed for at afprøve det hjemme.

Den anden løsning jeg kigger på inkluderer ikke en surround receiver (Libratone Lounge) så jeg står ikke lige for at skulle investere i sådan en...

Er der ikke et sted på Sjælland hvor man kan høre sættet?

Med venlig hilsen
Henrik Badsted


Skrevet af: DonRio
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 09:30
Gør man brug af fortrydelsesretten for man købssummen og en evt. fragt refunderet, så det koster dig kun returfragten at få dem hjem på prøve.


Skrevet af: Springer_dk
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 10:43
Hvad med vægbeslag til subwooferen?



Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 10:53
Svar til springer:
 
Vægbeslaget koster 499,- og bestilles blot sammen med Q7000, der er også mulighed for at bestille standere,kabel mm.
 
De bedste hilsner
 
Kurt
 
Now-in-stereo/hifistore.dk


Skrevet af: anderspoulsen
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 14:51
Kræver Q7000 en receiver eller forstærker?

/ Anders


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af anderspoulsen anderspoulsen skrev:

Kræver Q7000 en receiver eller forstærker?


Ja, det er kun et højttaler-sæt.

Så der skal en surround-receiver eller surround-forstærker foran.

  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: nogames
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 15:14
Følger der vægbeslag med til enhederne? (excl. subwoofer)


Skrevet af: 3000
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af nogames nogames skrev:

Følger der vægbeslag med til enhederne? (excl. subwoofer)


Det er i foden og til sub koster det 499kr

-------------
__________________
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=101858&title=3000s-stue" rel="nofollow - 3000´s stue
http://c.mymovies.dk/xx3000xx%20" rel="nofollow - My Blu-Ray Collection


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 20:16
Hej , Hvilke receiver er god med denne sæt??


Skrevet af: sani
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Hej , Hvilke receiver er god med denne sæt??
 
hvad er din buget ang reciver ?
 
PS: go Dzeko go Wink


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 09-Oktober-2012 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Hej , Hvilke receiver er god med denne sæt??
 
hvad er din buget ang reciver ?
 
PS: go Dzeko go Wink


Budget er ca. 6-7 k.Smile

Er Onkyo TX-NR 616 godt valg?


P.S. Hajmo BiH!Wink




Skrevet af: Lars
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 01:01
Hej Alle

Antal bestillinger:  3


   /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: NFB1
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 09:52

Er der en deadline for bestilling?



Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 14:17
Hvilket fordel er det at købe gennem fælleskøb da det også koster det samme på deres hjemmeside?


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Hvilket fordel er det at købe gennem fælleskøb da det også koster det samme på deres hjemmeside?
For at gøre det nemmere for brugerne at betale er det lavet således at der kan betales med Dankort på siden men tilbudet er kun kommet i stand takket været Recordere.dk og derfor skal der selvfølgelig bestilles gennem siden.Smile
 
Det er præcis samme måde som hos Hififreaks med flere.
 
De bedste hilsner
 
Kurt


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Er der en deadline for bestilling?

Så længe lager haves Wink


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af Now-in-stereo Now-in-stereo skrev:

Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Hvilket fordel er det at købe gennem fælleskøb da det også koster det samme på deres hjemmeside?
For at gøre det nemmere for brugerne at betale er det lavet således at der kan betales med Dankort på siden men tilbudet er kun kommet i stand takket været Recordere.dk og derfor skal der selvfølgelig bestilles gennem siden.Smile
 
Det er præcis samme måde som hos Hififreaks med flere.
 
De bedste hilsner
 
Kurt

Fair nok, men hvorfor har vi ikke mulighed for at købe de højttalerkabler som ellers kan kun købes hvis man køber højttalere samtdigt?Smile


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Oprindeligt skrevet af Now-in-stereo Now-in-stereo skrev:

Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Hvilket fordel er det at købe gennem fælleskøb da det også koster det samme på deres hjemmeside?
For at gøre det nemmere for brugerne at betale er det lavet således at der kan betales med Dankort på siden men tilbudet er kun kommet i stand takket været Recordere.dk og derfor skal der selvfølgelig bestilles gennem siden.Smile
 
Det er præcis samme måde som hos Hififreaks med flere.
 
De bedste hilsner
 
Kurt

Fair nok, men hvorfor har vi ikke mulighed for at købe de højttalerkabler som ellers kan kun købes hvis man køber højttalere samtdigt?Smile
Det kan du skam også, når du bestiller får du en mail fra mig og her kan du bestille alt det ekstra udstyr som du behøver.


Skrevet af: madsL
Skrevet den: 10-Oktober-2012 kl. 16:04
Jeg har i lang tid ønsket mig surround i stuen og jeg tror det her tilbud er det helt rigtige for mig :-)

Der er dog to problemer/spørgsmål:
1. Mit nuværende stereo setup indeholder to Dali Concept 6 højttalere. Vil det være helt tosset at beholde dem og så kun bruge center- og baghøjttalere fra Q Acoustics systemet?
2. Hvilken forstærker anbefales til sådan et system? Her tænker jeg på, hvor kraftig den bør være...der er jo surround receivere til 3000 og nogle til det ti-dobbelte :-)

Jeg håber der er nogle der byder ind med råd og vejledning! Tak


Skrevet af: plbagger
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 00:15
Super spændende tilbud. Jeg har egenligt samme spørgsmål som madsL (blot har jeg Avance Delta 3 højtalere og en Pioneer VSX-921 forstærker).

Hvad koster det at tilkøbe ekstra sidehøjtalere / center højtaler ?


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af madsL madsL skrev:

Jeg har i lang tid ønsket mig surround i stuen og jeg tror det her tilbud er det helt rigtige for mig :-)

Der er dog to problemer/spørgsmål:
1. Mit nuværende stereo setup indeholder to Dali Concept 6 højttalere. Vil det være helt tosset at beholde dem og så kun bruge center- og baghøjttalere fra Q Acoustics systemet?
2. Hvilken forstærker anbefales til sådan et system? Her tænker jeg på, hvor kraftig den bør være...der er jo surround receivere til 3000 og nogle til det ti-dobbelte :-)

Jeg håber der er nogle der byder ind med råd og vejledning! Tak
Jeg synes bestemt at du skal bruge alle Q Acoustic højttalerne, de er lavet til at spille sammen og de lyder fantastisk også til alm musik.
 
MHT til Recievere, vil jeg anbefale en model til 5000,- og op.
 
De bedste hilsner
 
Kurt


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af plbagger plbagger skrev:

Super spændende tilbud. Jeg har egenligt samme spørgsmål som madsL (blot har jeg Avance Delta 3 højtalere og en Pioneer VSX-921 forstærker).

Hvad koster det at tilkøbe ekstra sidehøjtalere / center højtaler ?
Det vil blive muligt at købe et sæt sattelitter mere til fx 7.1. De kommer til at koste 1300,- pr. sæt .
 
Der er 2 sæt i hvid hjemme pt (a 2 stk sattelitter) og der kommer flere i løbet af nogle uger.
De kan selvfølgelig efter sendes fragt frit.
 
De bedste hilsner
 
Kurt 


Skrevet af: madsL
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Now-in-stereo Now-in-stereo skrev:

Oprindeligt skrevet af madsL madsL skrev:

Jeg har i lang tid ønsket mig surround i stuen og jeg tror det her tilbud er det helt rigtige for mig :-)

Der er dog to problemer/spørgsmål:
1. Mit nuværende stereo setup indeholder to Dali Concept 6 højttalere. Vil det være helt tosset at beholde dem og så kun bruge center- og baghøjttalere fra Q Acoustics systemet?
2. Hvilken forstærker anbefales til sådan et system? Her tænker jeg på, hvor kraftig den bør være...der er jo surround receivere til 3000 og nogle til det ti-dobbelte :-)

Jeg håber der er nogle der byder ind med råd og vejledning! Tak
Jeg synes bestemt at du skal bruge alle Q Acoustic højttalerne, de er lavet til at spille sammen og de lyder fantastisk også til alm musik.
 
MHT til Recievere, vil jeg anbefale en model til 5000,- og op.
 
De bedste hilsner
 
Kurt

Tak for svaret Kurt.
Jeg ved godt at højttalerne er lavet til at spille sammen, men mht. stereooplevelsen når jeg hører en alm. cd ville jeg gerne beholde mine Concept 6. Desuden er de jo også noget kraftigere (hvis man kan sige det) end Q Acoustics højttalerne.
Spørgsmålet er derfor om man kan få de forskellige højttalere til at lyde fornuftigt sammen? Her tænker jeg fx på muligheden for at autokalibrere vha. den mikrofon der ofte følger med til surround receivere


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af madsL madsL skrev:

Oprindeligt skrevet af Now-in-stereo Now-in-stereo skrev:

Oprindeligt skrevet af madsL madsL skrev:

Jeg har i lang tid ønsket mig surround i stuen og jeg tror det her tilbud er det helt rigtige for mig :-)

Der er dog to problemer/spørgsmål:
1. Mit nuværende stereo setup indeholder to Dali Concept 6 højttalere. Vil det være helt tosset at beholde dem og så kun bruge center- og baghøjttalere fra Q Acoustics systemet?
2. Hvilken forstærker anbefales til sådan et system? Her tænker jeg på, hvor kraftig den bør være...der er jo surround receivere til 3000 og nogle til det ti-dobbelte :-)

Jeg håber der er nogle der byder ind med råd og vejledning! Tak
Jeg synes bestemt at du skal bruge alle Q Acoustic højttalerne, de er lavet til at spille sammen og de lyder fantastisk også til alm musik.
 
MHT til Recievere, vil jeg anbefale en model til 5000,- og op.
 
De bedste hilsner
 
Kurt

Tak for svaret Kurt.
Jeg ved godt at højttalerne er lavet til at spille sammen, men mht. stereooplevelsen når jeg hører en alm. cd ville jeg gerne beholde mine Concept 6. Desuden er de jo også noget kraftigere (hvis man kan sige det) end Q Acoustics højttalerne.
Spørgsmålet er derfor om man kan få de forskellige højttalere til at lyde fornuftigt sammen? Her tænker jeg fx på muligheden for at autokalibrere vha. den mikrofon der ofte følger med til surround receivere
Du kan sagtens få dem kalibreret til dine fronthøjttalere med et fint resultat, ikke noget problem.
Husk også at du har 14 dages fuld fortrydelsesret, hvis systemet ikke falder i din smag.
 
De bedste hilsner
 
Kurt


Skrevet af: madsL
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Now-in-stereo Now-in-stereo skrev:

Oprindeligt skrevet af madsL madsL skrev:

Oprindeligt skrevet af Now-in-stereo Now-in-stereo skrev:

Oprindeligt skrevet af madsL madsL skrev:

...
 
...
...
Du kan sagtens få dem kalibreret til dine fronthøjttalere med et fint resultat, ikke noget problem.
Husk også at du har 14 dages fuld fortrydelsesret, hvis systemet ikke falder i din smag.
 
De bedste hilsner
 
Kurt
Okay det lyder godt! Tak for de hurtige svar.

Jeg tænker at de to overskydende højttalere evt kan bruges til et fremtidigt 7.1 setup eller evt. god lyd til anlæg i køkkenet eller til pc'en.
Nu er spørgsmålet så bare om jeg har penge til det Big smile
...og hvilken receiver der skal indkøbes. Der er jo utroligt mange at vælge i mellem


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 12:42
Hej Alle

Antal bestillinger:  4

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - Mere om tilmelding her

   /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 13:11
Hej Alle

Antal bestillinger:  9

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - Mere om tilmelding her

   /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 11-Oktober-2012 kl. 15:19
Er nu overbevist at jeg skal have denne sæt, men kan ikke ombestemme mig hvilke farve de skal være
Mht receiver bliver det nok en Onkyo 616.



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 12-Oktober-2012 kl. 16:22
Hej Alle

Antal bestillinger:  10

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - Mere om tilmelding her

   /Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-Oktober-2012 kl. 08:36
Hej Alle

Antal bestillinger:  11

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - Mere om tilmelding her

   /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-Oktober-2012 kl. 08:13
Hej Alle

Antal bestillinger: 13

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


Skrevet af: Andresen007
Skrevet den: 24-Oktober-2012 kl. 23:17
Hej,
Jeg er da lige hoppet med på vognen :) Er spændt på systemet. Men nu sidder jeg her og skal vælge a/v-receiver og da jeg er helt nybegynder, håber jeg på noget vejledning.

Jeg har kigget på følgende:
Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver ( http://komplett.dk - komplett.dk har den på tilbud)
Marantz SR5006 ( http://hifi-freaks.dk/ - hifi-freaks.dk  har den på tilbud)
Yamaha 7.1 surround receiver RXV-673 (Sort) (elgiganten.dk har den på tilbud)
Yamaha 7.2 Receiver RX-V771
Yamaha 7.1 surround receiver RX-A820 (Sort)

andre forslag må gerne gives - max pris ligger på omkring 6000 kr, men så helst en pris på omkring de 4kilo :)

Med venlig hilsen
Søren


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 25-Oktober-2012 kl. 02:51
Oprindeligt skrevet af Andresen007 Andresen007 skrev:

Hej,
Jeg er da lige hoppet med på vognen :) Er spændt på systemet. Men nu sidder jeg her og skal vælge a/v-receiver og da jeg er helt nybegynder, håber jeg på noget vejledning.

Jeg har kigget på følgende:
Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver ( http://komplett.dk - komplett.dk har den på tilbud)
Marantz SR5006 ( http://hifi-freaks.dk/ - hifi-freaks.dk  har den på tilbud)
Yamaha 7.1 surround receiver RXV-673 (Sort) (elgiganten.dk har den på tilbud)
Yamaha 7.2 Receiver RX-V771
Yamaha 7.1 surround receiver RX-A820 (Sort)

andre forslag må gerne gives - max pris ligger på omkring 6000 kr, men så helst en pris på omkring de 4kilo :)

Med venlig hilsen
Søren

Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000.
Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller Smile


Skrevet af: Andresen007
Skrevet den: 25-Oktober-2012 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000.
Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller Smile

Det glæder jeg mig meget til at høre om! Du måske også nybegynder som mig selv :)?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 25-Oktober-2012 kl. 12:01
Hej Alle

Antal bestillinger: 14

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 25-Oktober-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Andresen007 Andresen007 skrev:

Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000.
Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller Smile

Det glæder jeg mig meget til at høre om! Du måske også nybegynder som mig selv :)?

Ikke heltBig smile For 2-3 år siden havde jeg Pioneer SC-LX82 receiver og nogle Monitor Audio gulv højtallere, solgte det så da jeg skulle flytte og ikke have så meget plads.

Nu savner jeg lidt hjemmebio især da jeg købte en oppo 93, så nu bliver det en Onkyo receiver som er virkelig god på film siden.

Q7000 kommer om par timerWink


Skrevet af: Andresen007
Skrevet den: 25-Oktober-2012 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

 

Ikke heltBig smile For 2-3 år siden havde jeg Pioneer SC-LX82 receiver og nogle Monitor Audio gulv højtallere, solgte det så da jeg skulle flytte og ikke have så meget plads.

Nu savner jeg lidt hjemmebio især da jeg købte en oppo 93, så nu bliver det en Onkyo receiver som er virkelig god på film siden.

Q7000 kommer om par timerWink

Fedt nok, nå men til det jeg har ventet på, hvordan spiller det så? Er det den receiver jeg skal købe :)?


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 26-Oktober-2012 kl. 04:05
Nu er kl. over 4, har leget med receiveren og højtallere i flere timer og er positiv overrasket indtil videre!Smile
Venter dog til det bliver lyst så jeg kan skrue op for lydenWink
Pt. kører jeg med 3.1 men senere sætter jeg de 2 op så jeg har 5,1, nu skal jeg sove men glæder mig til at stå op igen Big smile


Skrevet af: Andresen007
Skrevet den: 26-Oktober-2012 kl. 14:22
Det lyder godt, jeg har idag bestilt samme reciever, da den er på tilbud, og hvad der er sparet er tjent ;) og når du er overrasket, så kan det ikke være helt dårligt, da en personlig mening, vægter meget i min optik, og det gør det kun bedre at den fås til 3600 kr :)

Jeg er spændt på at høre mere omkring det, når du har testet det og med 5,1. :) Men god weekend i hvertfald ;) jeg venter bare på mit lige nu. Jeg troede jeg ville få Q7000'eren idag, men tror ikke den kommer :(


Skrevet af: Magicprice
Skrevet den: 29-Oktober-2012 kl. 21:42
 Hvad er det fordelen ved fælleskøb er når jeg også selv kan gå ind på deres hjemmeside og købe det for 6000 kr.
Hvad er det jeg overser ???


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 29-Oktober-2012 kl. 21:54

Ingenting.

Det er prisen på Fælleskøb du ser på hjemmesiden. Men det er bare nemmere at kunne bestille og betale derigennem.

Når nogen køber direkte på hjemmesiden, så får vi besked om det.

  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-Oktober-2012 kl. 08:54
Hej Alle

Antal bestillinger: 15

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


Skrevet af: BHFanatic
Skrevet den: 12-November-2012 kl. 19:19
så....hvor mange herfra har fået dette sæt?

Jeg har sammen med en Onkyo 616, men har en lille problem med subwoofer.

Ifølge manual skal crossover sættes til AV sammen med dette sæt, men jeg få en irriterende lyd hele tiden(små bum,bum som man mærker til hvis der er helt stille) den høres ikke hvis jeg sætter crossover på 0.

Nogen som oplever samme problem?





-------------
Samsung PS-50C7705 | Oppo BDP-93EU | Onkyo TX-NR616 | Q Acoustics 7000 5.1 | Xbox 360 250GB Slim


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 19-November-2012 kl. 09:51
Hej Alle

Antal bestillinger: 16

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 19-November-2012 kl. 09:56
Hej kære hifivenner.
 
Så er det endelig lykkedes os at få et parti Q Acoustic Q7000ST hjem, til alle jer der vil udvide systemet til 7.1. Det gælder også for standere og subwoofer beslag.
 
Fabrikken i England har ikke kunne følge med grunnet det store salg over alt i verden.
 
Med venlig hilsen
 
Kurt
 
Hifistore.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 26-November-2012 kl. 12:13
Hej Alle

Antal bestillinger: 17
Kun 4 sæt tilbage.

 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 14-December-2012 kl. 08:30
Hej Alle

Antal bestillinger: 19
Kun 2 sæt tilbage.

 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: skele2r
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 14:27
Nogen anmeldelser fra de brugere der har købt ?

Sidder og overvejer dette sæt her eller deres 2000i 5.1 serie


Skrevet af: skele2r
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 15:07
Nogen der ved hvordan de matcher best buy 2012 fra what hifi ?  http://www.whathifi.com/review/mt-50 - http://www.whathifi.com/review/mt-50


Skrevet af: Tanaburs
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Nogen der ved hvordan de matcher best buy 2012 fra what hifi ?  http://www.whathifi.com/review/mt-50 - http://www.whathifi.com/review/mt-50

Hold da op det b&ww sæt koster halv pris i uk af hvad hifiklubben tager det kan man da kalde en forskel (undskyld sidebemærkning)


Skrevet af: skele2r
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 23:58
Yep de sender bare ikke, iværdfald ikke dem jeg fandt .- . 


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-Januar-2013 kl. 20:55
Hej Alle

Antal bestillinger: 22

 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -


Skrevet af: FaxeKondi
Skrevet den: 04-Januar-2013 kl. 10:16
Jeg er interesseret i et hvidt sæt, hvor længe regner I med at fælleskøbet er åbnet ?


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 07-Januar-2013 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af FaxeKondi FaxeKondi skrev:

Jeg er interesseret i et hvidt sæt, hvor længe regner I med at fælleskøbet er åbnet ?
Hej FaxeKondi
 
Det afhænger jo af købelysten herindeSmile
Vi har lige fået den sidste portion ind som kan sælges til tilbudsprisen.
 
De bedste hilsner
 
Kurt
 
Hifistore.dk/now-in-stereo


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 14-Januar-2013 kl. 19:02
Hej Alle

Antal bestillinger: 24

Mere om tilmelding http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - her
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: skele2r
Skrevet den: 17-Januar-2013 kl. 15:30
Så fik jeg lige bestilt. . Godt nok ikke gennem recordere, men har nævt det var her jeg fandt fælleskøbet så du I kan lige tilføje mig også :D


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 18-Januar-2013 kl. 08:39
Hej Alle

Antal bestillinger: 26

Mere om tilmelding http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - her
 
  /Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 08-Februar-2013 kl. 08:56
Hej Alle

Antal bestillinger: 27

Mere om tilmelding http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - her
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 23:37
Hej Alle

Antal bestillinger: 28

Mere om tilmelding http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 -

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: speedy5580
Skrevet den: 10-Marts-2013 kl. 17:32
Hvormange sæt er der tilbage? Skal lige vente til skatte pengene kommer :(


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 11-Marts-2013 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af speedy5580 speedy5580 skrev:

Hvormange sæt er der tilbage? Skal lige vente til skatte pengene kommer :(
Hej Speedy
 
Der er stadig få sæt tilbage i både sort og hvid.
Du kan også bare bestille og betale med Dankort, så bliver beløbet ikke trukket før du beder omk at få det sendt.
 
De bedste hilsner
 
Kurt
 
Hifistore.dk


Skrevet af: speedy5580
Skrevet den: 11-Marts-2013 kl. 15:34
Ok så er næste problem der jeg venter pt også på et dankort


Skrevet af: Now-in-stereo
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af speedy5580 speedy5580 skrev:

Ok så er næste problem der jeg venter pt også på et dankort
Du kan sagtens lave en bank overførsel, hvis du ikke vil vente, det er der mange der gør.
 
De bedste hilsner
 
Kurt


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:34
Hej Alle

Antal bestillinger: 28

Mere om tilmelding http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7780 - her

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Maj-2013 kl. 09:13
Hej Alle
 
Dette Fælleskøb er lukket...
 
   /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk



Print side | Luk vindue