Print side | Luk vindue

Køb af nyt tv-apparat

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=11604
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 14:48

Emne: Køb af nyt tv-apparat
Skrevet af: Roughneck
Emne: Køb af nyt tv-apparat
Skrevet den: 28-April-2006 kl. 16:58

Hej alle

Min kone og jeg har besluttet at vi vil have os et fjernsyn i soveværelset.

Men som med så mange andre ting bliver man jo jævnligt i tvivl om hvad der egentlig er godt.

Jeg vil derfor gerne høre jeres mening om hvad jeg eventuelt skulle vælge? Vi havde lidt i tankerne at det skulle være 20"-26" men også der er jeg lidt på herrens mark.

Kan i give mig lidt gode råd og fif?

På forhånd tak

/Roughneck 

Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 28-April-2006 kl. 17:03

Hej Roughneck

Hvor meget vil du ofre ?

Et bud kunne være det 26" Samsung, der er http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=750&z=13 - på Fælleskøb for tiden.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 28-April-2006 kl. 17:06
Jeg havde regnet med omtrent 6K hvis det var muligt at få noget for det. Nu er jeg nystartet og har allerede benyttet mig af fælleskøb en gang og syntes det er en fed idé. Men konen skal nok rives med ind over hvis der ikke er nogle muligheder inden for de 6K.

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 28-April-2006 kl. 17:29

Oprindeligt skrevet af Roughneck Roughneck skrev:

Jeg havde regnet med omtrent 6K hvis det var muligt at få noget for det. Nu er jeg nystartet og har allerede benyttet mig af fælleskøb en gang og syntes det er en fed idé. Men konen skal nok rives med ind over hvis der ikke er nogle muligheder inden for de 6K.

Hvis 6k er din max pris for 26", skal du nok kigge på modellerne i Bilka/Føtex (Prosonic, Hisense, og hvad de nu hedder).

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet den: 28-April-2006 kl. 17:46
nu skrev jeg 20"-26" og nej det skal ikke være bilka-modeller så havde jeg ikke turde bevæge mig herind og spørge.og kan man ikke få noget til de 6K så må jeg kigge efer flere gryn i muldvarpeskindet

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 28-April-2006 kl. 18:07

nu skrev jeg 20"-26" og nej det skal ikke være bilka-modeller så havde jeg ikke turde bevæge mig herind og spørge.og kan man ikke få noget til de 6K så må jeg kigge efer flere gryn i muldvarpeskindet

Du kan evt. kigge på andre Samsung modeller i mindre udgaver. F.eks. 23" modellerne:

LE-23R41 og LE-23R51

Dem kan du få for en 6-6500 kr.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 28-April-2006 kl. 18:10

Jeg synes egentlig at billedet på Bilka modellerne er OK til prisen, og vi taler om et TV til soveværelset. Hvis jeg skulle have et TV til soveværelset, ville jeg ikke fravælge dem på forhånd. Stuen er en helt anden sag...

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Print side | Luk vindue