Apple tv/afmeld af netflix
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116152
Udskrevet den: 26-Februar-2025 kl. 05:44
Emne: Apple tv/afmeld af netflix
Skrevet af: kimols
Emne: Apple tv/afmeld af netflix
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 16:33
Kan i fortælle mig hvordan man afmelder Netflix på appleTv?? der står at man kan gå ind i sin Itunes konto,og slå automatisk fornyelse fra,men jeg kan ikke finde den ??? er det fordi at man først ska sige acceptere til at man vil ha Netflix,og så bagefter dukker der en mulighed op i sin konto/Itunes,hvor man kan slå den fra der(fornyelse slå fra)???
------------- Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
Svar:
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 17:21
???????
------------- Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
Skrevet af: miaj
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 17:38
Det skal vel frameldes igen inden på din konto på netflix,Har ikke noget med itunes at gøre!
-------------
|
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 17:40
Ok,men det er altså hva der skrives inden man acceptere Netflix abbo... Gå ind i din itunes konto og frameld fornyelse..
|
Skrevet af: sani
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 17:55
hvorfor vil du framelde den ? jeg har ikke selv prøvet den endnu , men der kune være interesent at høre tilbagemelding også fra folk som ikke synes om den , og ikke kun af dem som er "super" filfredse med netflix
|
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 17:59
Jamen jeg ved ik om jeg vil afmelde den,men rart at vide hvordan man kan afmelde,inden jeg sir ja..
|
Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 20:14
som nævnt du kan i itunes kontostyring på din pc, styrer dine fornyelser, så har du købt netflix ovder itunes, så er det bare at fjerne fornyelse derinde.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio
|
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 20:22
Super.takker for svaret........
|
Skrevet af: steger
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 12:35
Je gkan overhovedet ikke finde det sted man slår det fra? Er virkelig harm over hvor svært det og ulogisk det er at melde sig fra. Det er 100% bondefangeri. :( Fanema' dårlig stil Apple. :( Anyone ved hvor det er? Jeg er logget ind i kontooplysninger - og så BURDE der være en sted der hedder settings - men det eksisterer ikke på min konto... Er jeg blind?
------------- BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
|
Skrevet af: Rasmus8D
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 12:40
Kunne det tænkes hvis du ikke har tilmeldt dig, at muligheden ikke er der endnu?
|
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 12:42
Du kan afmelde på www.netflix.dk. Netflix har jo intet med Apple at gøre, så jeg forstår ikke helt, hvorfor det er så vigtigt at afmelde det på Apple TV? :-)
------------- https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 12:42
steger skrev:
Je gkan overhovedet ikke finde det sted man slår det fra? Er virkelig harm over hvor svært det og ulogisk det er at melde sig fra. Det er 100% bondefangeri. :( Fanema' dårlig stil Apple. :( Anyone ved hvor det er? Jeg er logget ind i kontooplysninger - og så BURDE der være en sted der hedder settings - men det eksisterer ikke på min konto... Er jeg blind? | Det har ikke noget med Apple at gøre. Du skal logge ind på på pc, og der skal du logge ud. Man gør det på alle enheder samtidigt.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 12:49
Ja, jeg afmeldte mig også via deres hjemmeside (og tilmeldte mig)... Det er lidt klamt at give Apple skylden for den slags :)
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 13:24
Der står KLART og TYDELIGT når man bestiller Netlix fra Apple TV at man skal afbestille abonementet i iTunes. Så der tager i altså desværre fejl. Det ER Apples fejl. Man køber jo tjenesten igennem dem. Der er 1000-vis af indlæg overalt hvor folk ikke fatter hvor man skal afmelde sig i iTunes. Det ER Apple der har gjort folk forvirrede. Punktum. Come on guys... Jeg kan desuden se at mange (inklusive mig selv) ikke har betalt noget af abonementet endnu... Gad vide og man så får en stor regning når definder fejlen?
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 13:26
Rasmus8D Du ved jo åbentlys ikke hvad du taler om :) Men godt for dig du har fået løst dit problem.
|
Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 14:24
steger skrev:
Der står KLART og TYDELIGT når man bestiller Netlix fra Apple TV at man skal afbestille abonementet i iTunes. Så der tager i altså desværre fejl. Det ER Apples fejl. Man køber jo tjenesten igennem dem. Der er 1000-vis af indlæg overalt hvor folk ikke fatter hvor man skal afmelde sig i iTunes. Det ER Apple der har gjort folk forvirrede. Punktum. Come on guys... Jeg kan desuden se at mange (inklusive mig selv) ikke har betalt noget af abonementet endnu... Gad vide og man så får en stor regning når definder fejlen? |
Dvs. at det kræver minimum en internetadgang samt installeret itunes at afmelde sig.
Hvad nu, hvis man i mellemtiden har solgt sine Apple-ting?
Holder nu mere på deres Netflix-login via computer.
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 14:39
Jeg ved udmærket hvad jeg taler om, og har set det de har skrevet, jeg valgte dog at tilmelde mig via deres hjemmeside. Jeg aner intet om hvorhenne i iTunes man framelder sig, og ved heller ikke om mulighede først er der når du har meldt dig til, men der er da flere ting der er "svære" at finde i iTunes...
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 14:40
Kan godt være jeg ikke ved alt men det tog mig så 3 sekunder på Google
http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 16:12
Man kan ikke gøre det via Appletv.
Man skal gøre dette:
http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/
|
Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 16:44
Bare lige for at understrege, så er der altså forskel på om man har tilmeldt sig vhja. iOS-enheder eller på deres hjemmeside.
Jeg har i tidernes morgen tilmeldt mig via hjemmesiden, derfor er det ikke muligt at afmelde sig via iTunes.
Det samme gælder med modsat fortegn. Har du abboneret via iOS, skal man (selvfølgelig) opsige under ens ituneskonto.
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 17:02
Beanie skrev:
Bare lige for at understrege, så er der altså forskel på om man har tilmeldt sig vhja. iOS-enheder eller på deres hjemmeside.
Jeg har i tidernes morgen tilmeldt mig via hjemmesiden, derfor er det ikke muligt at afmelde sig via iTunes.
Det samme gælder med modsat fortegn. Har du abboneret via iOS, skal man (selvfølgelig) opsige under ens ituneskonto.
|
Nemlig.
Se her: http://signup.netflix.com/TermsOfUse?locale=da-DK - https://signup.netflix.com/TermsOfUse?locale=da-DK
Lidt nede - sidste afsnit under Fatrurering:
Hvis du har tilmeldt dig Netflix gennem din iTunes-konto som din Betalingsmåde og ønsker at afmelde dit Netflix-medlemskab, også under den gratis prøveperiode, skal du gøre dette ved at besøge din iTunes-konto og slå den automatiske fornyelse fra. Du kan også finde faktureringsoplysninger om dit Netflix-medlemskab ved at besøge din iTunes-konto.
Der er så åbenbart nogle, der ikke kan afmelde alligevel.
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 18:45
[QUOTE=Rasmus8D]Kan godt være jeg ikke ved alt men det tog mig så 3 sekunder på Google
http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/%5b/QUOTE - http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/[/QUOTE ]
Rasmus8D Det er lidt lidt trættende med dine bedrevidende kommentarer. Sagen er den at jeg har googlet og set linket - men der er ingen steder i den danske iTunes hvor man kan se noget ala "subskriptions/manage" som der skrives.
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 18:50
[QUOTE=Stenholt]Man kan ikke gøre det via Appletv.
Man skal gøre dette:
http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/%5b/QUOTE - http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/[/QUOTE ]
Tak! Det løste delvist mit problem. :) Det hjalp med en guide med screenshots. Jeg kan se at jeg er en af de mange som IKKE er registreret som NetFlix kunde. Jeg har fuld adgang og har endnu ikke betalt tilsyneladende. NB Jeg kører unblock-us så en tror den står i USA. Jeg ønsker bare ikke tjenesten - og håber ikke at blive bonget med tilbagevirkende kraft - især ikke når jeg ikke kan tilmelde mig. Tak for svarene :)
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 18:52
Sådan set dig selv der starter med negative bemærkninger, på trods af man prøver på at hjælpe dig... "Såsom jeg ikke ved hvad jeg taler om" osv.... Suk
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 19:03
Unfortunate that people are giving incorrect answers here. To cancel a free trial of Netflix through Itunes, do the following (I'm using a Windows PC): 1. Open Itunes. 2. Click on 'Itunes Store' on the left panel 3. Click on 'Account' under the 'Quick Links' section 4. Scroll down to 'Subscriptions' in the 'Settings' section 5. Click on 'Manage' 6. Change the auto-renew to 'Off". 7. Click 'Done'.
Det der virker, har snakket med min kammerat, som jeg kunne huske havde samme problem.
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 20:36
Ok. Tak for svaret :)
|
Skrevet den: 18-Februar-2013 kl. 20:49
Håber i hvert fald det lykkedes for dig, så du ikke kommer til at hænge på noget, for det da langt fra i orden.
Uanset hvad, så er vi altså enige om, at Apple nemt kunne gøre det en del lettere at administrere den slags ting, fejlen ligger nok i at man kun burde kunne tilmelde sig Netflix via dem selv. Så havde man nok ikke alle disse tåbelige problemer :)
God aften...
------------- Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|