Print side | Luk vindue

Store Netflix tråd

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116164
Udskrevet den: 29-Marts-2024 kl. 10:34


Emne: Store Netflix tråd
Skrevet af: Jimmbo
Emne: Store Netflix tråd
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 20:25
Jeg synes da lige vi skulle have en stor netflix tråd, så der ikke bare oppe en masse små tråde op hele tiden.
Så sæt i gang:

Til de af jer der ikke har netflix, brug dette link: http://netflix.dk/spotify - http://netflix.dk/spotify



Svar:
Skrevet af: jhjorsal
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 21:30
Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.

Hvis du bruger det link jeg har skrevet oven for, så får du resten af året gratis. Så du ude over den problematik.


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 21:39
Til PS3-brugere som gerne vil benytte sig af at skifte imellem den danske og amerikanske Netflix:

Gå ind på Unblock Us --> log in --> click how to set up --> Nu står der sikkert "Your service is set up for Netflix: US --> Click på drop-down menuen --> Vælg Sweden --> Sådan kan du skifte frem og tillage --> Voila!



Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 21:42
Kan man egentlig skifte farven på underteksten på PS3? For jeg synes det er en smule irriterende at den er gul.


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Kan man egentlig skifte farven på underteksten på PS3? For jeg synes det er en smule irriterende at den er gul.

Det har intet med PS3 at gøre. Det er Netflix som styrer dette - så umiddelbart nej.


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Kan man egentlig skifte farven på underteksten på PS3? For jeg synes det er en smule irriterende at den er gul.

Det har intet med PS3 at gøre. Det er Netflix som styrer dette - så umiddelbart nej.

Skidt. Men håber der kommer hvide undertekster med tiden.


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:15
Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...

-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: sani
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:38
hvordan finder netflix at jeg er spotify premium bruger .. skal jeg loge mig på med facebook eller opprate mig med registrerings formular til højere ?


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

hvordan finder netflix at jeg er spotify premium bruger .. skal jeg loge mig på med facebook eller opprate mig med registrerings formular til højere ?

Det finder den ikke ud af. Det er bare et reklame stunt.


Skrevet af: Bornholmeren
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Til PS3-brugere som gerne vil benytte sig af at skifte imellem den danske og amerikanske Netflix:

Gå ind på Unblock Us --> log in --> click how to set up --> Nu står der sikkert "Your service is set up for Netflix: US --> Click på drop-down menuen --> Vælg Sweden --> Sådan kan du skifte frem og tillage --> Voila!

 
Dette virker også på Apple TV3. Super tipWink. Lige hvad jeg ledte efter. Den nemmeste måde at skfte mellem DK og US netflix (eller for den sags skyld Canada, Brazil, England eller Mecixo). Burde jo virke på alle enheder som bruger DNS´en fra Unblock US. Den skifter i løbet af 10 sek. Skal bare lige gå ud af netflix og ind igen. Voila.
Har sat Apple TV3 op således. http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/29149 - http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/29149
 
 


-------------
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 22:57
Hvad er bedste streaming mulighed.. har appletv og ps3?
Er der tekst på det hele, syntes ikke jeg kan finde "tekst" menu.
og så syntes jeg der mangler en "watch" liste..


-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Allan Jensen
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...
 
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af.
 
 


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 17-Oktober-2012 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Hvad er bedste streaming mulighed.. har appletv og ps3?
Er der tekst på det hele, syntes ikke jeg kan finde "tekst" menu.
og så syntes jeg der mangler en "watch" liste..

Jeg har lige fået Netflix i dag, og jeg har hoppet lidt rundt på nogle få film og serier. Og der er tekster på dem jeg har fundet.

Desuden ligger der Rip, Rap og Rup på eventyr. Det er noget der bringer minderne frem Clap

Men mht. til dit spørgsmål så bruger jeg PS3. Jeg prøvede først på min Xbox, men der er så så fesent at man skal have Xbox Live Gold.
Jeg har ikke ATV mere, men jeg kan sige at PS3'eren klarer det rigtig fint.

Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...
 
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af.
 
 

Jeg synes det ville klæde Netflix hvis man kunne vælge farve selv. For jeg synes selv de gule gøre mere skade en gavn.



Skrevet af: isteen
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 01:15
Et lille seertip. Jeg kan anbefale den amerikanske version af serien Shameless, den er lårklaskende morsom

-------------
Steen


Skrevet af: sauron
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 07:24
Så er danmark med på unblock-us.com så man frit kan vælgeThumbs Up

-------------
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii


Skrevet af: filmfreak
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
 
Det kunne jeg også godt tænke med at vide, hvis man f.eks. først tilmelder sig i januar får man så stadig den første måned gratis ??


Skrevet af: wigant
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Hvad er bedste streaming mulighed.. har appletv og ps3?
Er der tekst på det hele, syntes ikke jeg kan finde "tekst" menu.
og så syntes jeg der mangler en "watch" liste..
ATV har et super smidigt interface som er rigtig lækkert - jeg kender desværre ikke PS3's.
Mht. til tekster kan du, når du har startet et program, holde midtertasten på fjernbetjeningen nede (syntes jeg at kunne huske, bruger det ikke så tit), herefter vil en pop-up-tekst menu komme frem.


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

Så er danmark med på unblock-us.com så man frit kan vælgeThumbs Up

Lækkert! :-) 


-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 09:09
Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.

Hvordan ser det ud med serier? Er der nogle Netflix lande, som har de nyeste afsnit af serier?


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 09:41
Det fik jeg ikke lige tjekket, det var kun film jeg kiggede efter.


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:



Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...

 
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af.
 
 



Hmmm, jeg har gule undertekster på min Sony Google TV box og hvide på min ATV. Jeg kan ikke lige se nogen steder hvor jeg selv kan vælge.

J


Skrevet af: Ehlz
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 09:59
Jeg har også hvide undertekster på ATV2, Gudskelov! De er dog gule når jeg afspiller fra en bowser!


Skrevet af: frugtkompot
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.

Hvordan ser det ud med serier? Er der nogle Netflix lande, som har de nyeste afsnit af serier?

I hvilket land fandt du dem?


-------------
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 11:42
Den Brasilianske mener jeg det var.


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 11:51
Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)


-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 11:54
+ 2 tillægsspørgsmål:

1. Hvis man køber Apple TV3. Kan man så sortere på kategorier som man kan på hjemmesiden. På Samsung TV 2011 er der ikke denne mulighed, og mener heller ikke jeg kan på Sony BD490 afspiller.

2. Og kan man også gå ind i kids Netflix som man kan på Sonyen? Til at starte med får man en splitscreen. Enten adult eller kids.


Skrevet af: pallemann
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
det gælder for den dag de startede altså 16 oktober og 1 mdr. frem. Min udløber 16 Nov 2012.


Skrevet af: Bananabot
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 12:00
Er det muligt at gennemse deres danske katalog før man signer up?


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Bananabot Bananabot skrev:

Er det muligt at gennemse deres danske katalog før man signer up?


Hej.
http://https://signup.netflix.com/BrowseSelection - http://https://signup.netflix.com/?mqso=81000002 - http://https://signup.netflix.com/?mqso=81000002
Der hvor der står " gennemse indhold"


Skrevet af: wigant
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)
Ja, er det korte og rigitge svarSmile


Skrevet af: wigant
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Bananabot Bananabot skrev:

Er det muligt at gennemse deres danske katalog før man signer up?


Hej.
http://https://signup.netflix.com/BrowseSelection - http://https://signup.netflix.com/?mqso=81000002 - http://https://signup.netflix.com/?mqso=81000002
Der hvor der står " gennemse indhold"
Nu er det så på ingen måde det komplette indhold du ser her. Det er et meget begrænset udvalg fra hver kategori.

Som en nyhed på forsiden siger, er der ca. 1000 HD titler til rådighed, så gennemkigning er vist kun en teaser.


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af wigant wigant skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)
Ja, er det korte og rigitge svarSmile

Rigtig mange tak, wigant! :) Mere præcist kan det jo ikke blive. 

Super. 


-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: filmfreak
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
det gælder for den dag de startede altså 16 oktober og 1 mdr. frem. Min udløber 16 Nov 2012.
 
Og du tilmeldte dig tilfældigvis ikke 16. okt. ?


Skrevet af: Boogie
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 13:01
Hej alle,
 
Jeg har bl.a. et Samsung 60E6505 (plasma 2012) med Netflix app installeret. Kvaliteten er fin, synes jeg, dog ikke på BD niveau. Nu tænker jeg, om der kan være noget at hente ved at få en ATV3 eller lign.?
 
En ting er vel, at et tv ("smart tv") kan få fx Netflix direkte på tv´et med en app -og så hvordan fx Netflix behandles på tv´et.
 
Håber det giver mening.


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

+ 2 tillægsspørgsmål:

1. Hvis man køber Apple TV3. Kan man så sortere på kategorier som man kan på hjemmesiden. På Samsung TV 2011 er der ikke denne mulighed, og mener heller ikke jeg kan på Sony BD490 afspiller.

2. Og kan man også gå ind i kids Netflix som man kan på Sonyen? Til at starte med får man en splitscreen. Enten adult eller kids.

1. De er allerede delt op

2. Man har ikke den, hvor den springer op med 2 valgmuligheder inden Netflix "rigtig" starter, men på Appletv vælger man for børn, eller den figur, man vil se. Det syns jeg er nice lavet, da børn kender film osv mest på figuren :)


-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: pallemann
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
det gælder for den dag de startede altså 16 oktober og 1 mdr. frem. Min udløber 16 Nov 2012.
 
Og du tilmeldte dig tilfældigvis ikke 16. okt. ?
 
nej det gjorde jeg den 17


Skrevet af: andmm
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 13:39
Virker ikke på min PS3, kan ikke få forbindelse til Netflix.

-------------
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 13:45
Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!


-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Den Brasilianske mener jeg det var.


Der har de så gerne tvungne brasiliansk-portugisiske undertekster, hvis ikke der kun er dub.


Skrevet af: pallemann
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!
 
jeg har heller ingen problemer. det viker på smasung, ps3, pc og Ipad.


Skrevet af: andmm
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!

Ikke hos mig, jeg har kun logget på med min macbook + ipad, men det virker IKKE på ps3. Og selv hvis din  teori holdte så burde den skrive det i fejlmedelelsen.


-------------
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 14:36
Har også Netflix over min PS3, og det har fungeret ganske fint det sidste 1½ år. Dog kan jeg ikke starte filmene på den "rigtige" måde, så længe jeg er på den danske eller svenske. Når jeg trykker på en film, og den der højre info-ting kommer frem, står den bare og loader.

Løsningen for mig er dog indtil videre, at trykke på "play" knappen, så starter filmen direkte, og derefter trykke på undertekst knappen på fjernbetjeningen. Smart smart.



-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: Henrik_bj
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 14:55
Der er heller ingen problemer her på WDTV Live. Fungerer upåklageligt. Kvaliteten er ok, ikke men har dog også kun testet i soveværelse hvor vi har et 4-5 år gammelt Samsung TV. Her får man også splitscreenen op først. Virker også fint på Samsung Galaxy S3. Man kan endda se hvad der bliver set på tv'et, hvilket er smart når man har en lille teknik-nørd på 3 rendende. :)

-------------
LG E8 55” OLED


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 15:42
Mange tak for linket :D


Skrevet af: LeChuck
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

1. De er allerede delt op

2. Man har ikke den, hvor den springer op med 2 valgmuligheder inden Netflix "rigtig" starter, men på Appletv vælger man for børn, eller den figur, man vil se. Det syns jeg er nice lavet, da børn kender film osv mest på figuren :)
Personligt synes jeg ikke at søge interfacet er specielt godt på ATV. Familien har også hurtigt fundet ud af at hive iPad'en frem, finde hvad de vil se der og så søge via tekst på ATV.
Mit sammenlignings grundlag er dog iPad, HTPC og Windows Phone, så det kan godt være den er blandt de bedre TV bokse interface mæssigt.


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 17:41
Nogen der ved hvordan man vælger HD på WD tv live? Og hvorfor er kvaliteten på min pc så dårlig? Jeg har valgt "bedst" i netflix kontoen.


Skrevet af: STIVAN
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 17:52
Jeg har ATV3. og vælger Netflix app'en.. den står bare med sort baggrund og skriver "Åbner Netflix".. Mere sker der ikke, udover der går lidt tid så kommer pauseskærmen...
Andre der har oplevet det samme? What to do?


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 17:56
Prøv at genstarte den. 



-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:08
Mange af jeres spørgsmål ligger i forvejen på Netflix. Hvis man gad læse inden.

Serier kan ses uafhængigt på alle enheder. Der kan kun vises en film af gangen.


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:11
Utroligt at folk herinde ikke gider at tage sig tid til at læse de utallige indlæg, som faktisk indeholder løsninger til 99% af problemerne. I lyder jo som en flok utålmodige og komplet dovne børnehavebørn. Læs nu trådene igennem i stedet for at oprette nye tråde/indlæg, som der allerede er et svar på.


Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:11
1 måneds gratis medlemsskab gælder fra der hvor man trykker på Start medlemsskab.


Skrevet af: STIVAN
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv at genstarte den. 

Tusinde tak! Det hjalp. Tænkte ikke over at det kunne have været fordi den bare er i dvale at den ikke kan finde ud af det.. Mærkeligt. Men nu virker det ;)


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af andmm andmm skrev:

Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!

Ikke hos mig, jeg har kun logget på med min macbook + ipad, men det virker IKKE på ps3. Og selv hvis din  teori holdte så burde den skrive det i fejlmedelelsen.

Altså de skriver det inde på hjemmesiden. Jeg kunne nemlig ikke komme på, på en af min appletv. Men så snart jeg afbrød alle log-in, og loggede på med de forskellige igen virker det ;)


-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Mange af jeres spørgsmål ligger i forvejen på Netflix. Hvis man gad læse inden.

Serier kan ses uafhængigt på alle enheder. Der kan kun vises en film af gangen.

Det er nu ikke helt rigtigt. Lige før, så både min buddy og jeg, hver sin film på samme login :) Det var først da vi prøvede at logge på med 3. enhed, at den sagde en af de andre 2 skulle logges af ...


-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)

Ja undertekster virker på AppleTv, og du kan både se en film i stuen på feks dit AppleTv og inde i soveværeslet også på feks et Appletv, på samme tid. Det kan jeg ihvertfald. Men husk. Højst 6 log-in, ellers skal de alle til at logges af og så på igen. At slette alle enheder fra log-in, gøres via Netflix`s hjemmeside :)


-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 18:54
Jeg kan godt nok ikke finde svar på mit spørgsmål?


Skrevet af: Bric
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Henrik_bj Henrik_bj skrev:

Der er heller ingen problemer her på WDTV Live. Fungerer upåklageligt. Kvaliteten er ok, ikke men har dog også kun testet i soveværelse hvor vi har et 4-5 år gammelt Samsung TV. Her får man også splitscreenen op først.

Hvordan har du fået den til at virke på WDTV Live ? Ingen netflix icon på min WDTV live hub (og har testet for opdateringer ca hver 2 time de sidste 2 dage...)


Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 19:27
Update : 

1. Der blev snakket om gule og hvide undertekster. Min erfaring er nu : Film der ses på ipad, iphone og ps3, er gule, film der ses på Appletv er hvide. ( Og ja er prøvet med samme film ).

2. Det med at man ikke skulle kunne se 2 film på en gang, feks i soveværelset og i stuen. : Netflix skriver på deres hjemmeside man ikke kan, men jeg har altså gjort det fra feks mit appleTv og ipad og fra AppleTv i stuen og AppleTv i soveværelset på samme tid. ( Har kun oplevet 1 gang, hvor den sagde, at Netflix allerede benyttes og så, hvor jeg prøvede at logge Hele 3 enheder på.
 



-------------
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 22:24
Er der ikke nogle indstillingsmuligheder på PS3'eren? Jeg ser lige Breaking Bad, og der står der at videokvaliteten er Medium SD. Det er ikke godt nok. Hvordan sætter man den op?


Skrevet af: Bornholmeren
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Et lille seertip. Jeg kan anbefale den amerikanske version af serien Shameless, den er lårklaskende morsom
Den virker ret grineren.


-------------
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,


Skrevet af: adamsen1986
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Er der ikke nogle indstillingsmuligheder på PS3'eren? Jeg ser lige Breaking Bad, og der står der at videokvaliteten er Medium SD. Det er ikke godt nok. Hvordan sætter man den op?

har du instillet den til maks kvalitet på deres hjemmeside ?



Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af adamsen1986 adamsen1986 skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Er der ikke nogle indstillingsmuligheder på PS3'eren? Jeg ser lige Breaking Bad, og der står der at videokvaliteten er Medium SD. Det er ikke godt nok. Hvordan sætter man den op?

har du instillet den til maks kvalitet på deres hjemmeside ?


Ja det har jeg. Men jeg tror kun det var introen der var i SD. Så tror det spiller som det skal nu.


Skrevet af: adamsen1986
Skrevet den: 18-Oktober-2012 kl. 23:13
min xbox og samsung tv bruger også nogen gange op til et minut før de bliver HD.. 

så kan være fordi mange bruger det også tager det lige lidt at komme igang for netflix . :) 


Skrevet af: henriksen78
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 00:00
er der nogle som kan fortælle mig om det er muligt at afmælde netflix igen efter den gratis periode ?


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af henriksen78 henriksen78 skrev:

er der nogle som kan fortælle mig om det er muligt at afmælde netflix igen efter den gratis periode ?

Hej.
Hvis du ikke vil forsætte med Netflix,skal du afmelde inden din gratis periode udløber.
Og ellers kan den vel afmeldes når evt.ikke ønsker at have det mere
Citat Netflix

Oplysninger om gratis prøvetilbud

Dit Netflix-medlemskab, inkl. 1 måned gratis, begynder, når du klikker på "Start medlemskab" under registreringen. Du kan afmelde dig når som helst i løbet af den gratis måned uden at betale noget. For at afmelde dig skal du klikke på "Din konto" og følge den enkle afmeldingsvejledning. Ingen refundering eller kredit for påbegyndte måneder. Du kan med det samme se alt på én enhed ad gangen. Hvis du er glad for Netflix, skal du ikke gøre noget. Dit medlemskab fortsætter automatisk til den månedlige abonnementspris. Tilbuddet om 1 gratis måned gælder nye og visse tidligere Netflix-medlemmer og kan ikke kombineres med andre tilbud. Se https://signup.netflix.com/TermsOfUse - Brugsbetingelser for medlemskabsoplysninger.



Kan jeg virkelig afmelde mig når som helst?
Ja, bestemt. Du kan let afmelde dig online 24 timer i døgnet. Der er ingen afmeldingsgebyrer, men der er heller ingen refundering for påbegyndte måneder.

Mvh.



Skrevet af: henriksen78
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 00:32
tak for den gode info


Skrevet af: Henrik_bj
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 00:50
Bric - Den ligger under Services. Sammen med Facebook app'en og alle de der. Det er endda længe siden den sidst ville opdateres, så ved ikke lige hvorfor det ikke virker hos dig.

Underteksterne er også gule på min WDTV.

-------------
LG E8 55” OLED


Skrevet af: wigant
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af adamsen1986 adamsen1986 skrev:

min xbox og samsung tv bruger også nogen gange op til et minut før de bliver HD.. 

så kan være fordi mange bruger det også tager det lige lidt at komme igang for netflix . :) 
Det skyldes, at Netflix tilpasser kvaliteten af filmen til din internet forbindelse. Derfor vil den stort set altid starte op i en lavere kvalitet en angivet, men ændre sig til HD (hvis det er en HD film du har valgt) efter en 30-60 sek. - alt afhængig af om din forbindelse er kraftig nok til at kunne trække HD.


Skrevet af: Boogie
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:39
Jeg har tidligere skrevet i denne tråd, men ingen respons. Måske mit spørgsmål var lidt kringlet?
 
Prøver igen:
 
Er der nogen der har et 2012 Samsung Smart Tv (eller et andet 2012 Smart Tv) og en fx Apple TV og har Netflix på begge?
 
Hvis ja, kan man se forskel på billedekvaliteten ved at bruge ATV`en til Netflix i stedet for Netflix app´en i tv´et?


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:40
Er der andre der bare ikke kan få film til at afspille i HD på pc? Sidder på en god forbindelse :)


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:47
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Er der andre der bare ikke kan få film til at afspille i HD på pc? Sidder på en god forbindelse :)

Hvor længe venter du? Netflix bruger jo adaptive streaming, så det er ikke noget du vælger selv. Hvis din internetforbindelse er hurtig nok, så skifter den til HD, men via PC og visse andre bokse kan det godt tage et par minutter. Andre bokse gør det noget hurtigere.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Er der ikke nogle indstillingsmuligheder på PS3'eren? Jeg ser lige Breaking Bad, og der står der at videokvaliteten er Medium SD. Det er ikke godt nok. Hvordan sætter man den op?

Se også mit svar lige før dette.

Hvor hurtig er din internetforbindelse?


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af Boogie Boogie skrev:

Jeg har tidligere skrevet i denne tråd, men ingen respons. Måske mit spørgsmål var lidt kringlet?
 
Prøver igen:
 
Er der nogen der har et 2012 Samsung Smart Tv (eller et andet 2012 Smart Tv) og en fx Apple TV og har Netflix på begge?
 
Hvis ja, kan man se forskel på billedekvaliteten ved at bruge ATV`en til Netflix i stedet for Netflix app´en i tv´et?

Smart TV i 2012 er blevet bedre og billedkvaliteten kan nu leveres i 1080p i det fleste af dem. Det er dog svært at sige noget generelt. Den bedste billedkvalitet kræver dog også, at boksen understøtter de seneste mpeg4-profiler og mig bekendt er Apple TV og PS3 de eneste, der understøtter de næste mpeg4-profiler, som man kan bevæge sig videre til (der kommer nye hele tiden). Jeg skal dog sige, at jeg ikke har tjekket det specifikt på alle 2012 Smart TV-modellerne.

På 2011 og 2010 Smart TV kan du dog opleve, at billedkvaliteten er dårligere end på de bedste mediebokse. Det er tydeligt med det blotte øje.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 08:53
Men Rasmus jeg har prøvet både hjemme og på arbejde. Arbejde har jeg en stor forbindelse. Synes jeg har set omkring et minut.


Skrevet af: Bric
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Henrik_bj Henrik_bj skrev:

Bric - Den ligger under Services. Sammen med Facebook app'en og alle de der. Det er endda længe siden den sidst ville opdateres, så ved ikke lige hvorfor det ikke virker hos dig.

Underteksterne er også gule på min WDTV.

Tak for svar. 

Ingen Netflix app på WD TV Live Hub under services. Såvidt jeg husker har den været der tidligere, men forsvandt med sidste firm ware update.

Sidder således og ser netflix via min Wii .......
Wii remote forbløffende god som fjernbetjening, men billed kvaliteten kan ikke anbefales,


Skrevet af: Bric
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af Bric Bric skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik_bj Henrik_bj skrev:

Bric - Den ligger under Services. Sammen med Facebook app'en og alle de der. Det er endda længe siden den sidst ville opdateres, så ved ikke lige hvorfor det ikke virker hos dig.

Underteksterne er også gule på min WDTV.

Tak for svar. 

Ingen Netflix app på WD TV Live Hub under services. Såvidt jeg husker har den været der tidligere, men forsvandt med sidste firm ware update.

Sidder således og ser netflix via min Wii .......
Wii remote forbløffende god som fjernbetjening, men billed kvaliteten kan ikke anbefales,

PS. Har skrevet til WD customer service og spurgt, nu må vi se.


Skrevet af: Boogie
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Boogie Boogie skrev:

Jeg har tidligere skrevet i denne tråd, men ingen respons. Måske mit spørgsmål var lidt kringlet?
 
Prøver igen:
 
Er der nogen der har et 2012 Samsung Smart Tv (eller et andet 2012 Smart Tv) og en fx Apple TV og har Netflix på begge?
 
Hvis ja, kan man se forskel på billedekvaliteten ved at bruge ATV`en til Netflix i stedet for Netflix app´en i tv´et?

Smart TV i 2012 er blevet bedre og billedkvaliteten kan nu leveres i 1080p i det fleste af dem. Det er dog svært at sige noget generelt. Den bedste billedkvalitet kræver dog også, at boksen understøtter de seneste mpeg4-profiler og mig bekendt er Apple TV og PS3 de eneste, der understøtter de næste mpeg4-profiler, som man kan bevæge sig videre til (der kommer nye hele tiden). Jeg skal dog sige, at jeg ikke har tjekket det specifikt på alle 2012 Smart TV-modellerne.

På 2011 og 2010 Smart TV kan du dog opleve, at billedkvaliteten er dårligere end på de bedste mediebokse. Det er tydeligt med det blotte øje.
 
Ok, tak for svaret.
 
Jeg har købt et Samsung 60E6505 med Netflix app på til kontoret derhjemme.
 
Jeg har både PS3 og iPad, men overvejer at købe en ATV3. PS3´en synes jeg er lidt spild at bruge til Netflix grundet strømforbruget. ATV´en kan jo også bruges til andet, især når jeg har iPad (og iPhone).
 
ATV´en koster jo ikke alverden og hvis billedekvaliteten bare forbedres en lille smule, ja, så må jeg have sådan en.
 
Jeg synes faktisk at kvaliteten er rimelig god nu på Samsungen med Netflix på. Jeg streamer via Samsungens wifi, jeg har ikke testet om kvaliteten ville være bedre med kablet internet. Jeg har en 30 Gbit forbindelse. Nogen der har erfaring med det?
 
Der kan jo være mange små forskelle i kvaliteten, som er ubekendt, wifi/kablet, boks eller app på tv´et osv., men tænker at ligegyldig hvad jeg måtte vælge, bliver det ikke dyrere end  fx at købe en ATV og de penge giver jeg gerne ud for en bedre billedekvalitet (også selvom den kun måtte være en smule bedre)


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Er der ikke nogle indstillingsmuligheder på PS3'eren? Jeg ser lige Breaking Bad, og der står der at videokvaliteten er Medium SD. Det er ikke godt nok. Hvordan sætter man den op?

Se også mit svar lige før dette.

Hvor hurtig er din internetforbindelse?


50/5...

Men jeg tror den tilpassede sig. For introen var i SD, men da selve serien begyndte kom det i HD.


Skrevet af: joern
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 10:12
Har oprettet både en dansk og amerikansk konto hos Netflix, men kan nu se at hvis jeg skal have adgang til det amerikanske udvalg så kommer jeg ikke udenom unblock-us, så skal lige høre inden jeg beslutter mig for den ekstra udgift: Hvis jeg vælger at køre den amerikanske så ryger vel alle de danske ting og de danske tekster?


Skrevet af: -PCN-
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 10:16
Hvis man har en US netflix konto til 8.99$ pr. måned og logger ind fra Danmark af, så har man jo pludselig adgang til det danske indhold, men prisen er jo fortsat 8.99$ og ikke de 79 kr. som det koster her i Danmark - eller tager jeg helt fejl?

Nogle nævner at man kan skifte mellem lande hvis man har unblock-us, så man derved kan se forskelligt indhold. Hvordan gøres det på atv2?


Skrevet af: LeChuck
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 11:09

Når man har sat Unblock-US op kan man logge ind på deres hjemmeside og vælge land. Hvis man vælger US har du adgang til det amerikanske indhold, hvis du vælger Danmark har du adgang til det danske.

Man vælger land på "How to setup" siden. Hvis du er logget ind vil der stå: "Your service is setup for Netflix" og så en dropdown box hvor du kan vælge land. Efter du har valgt det land du vil have er det bare at trykke opdate og genstarte Netflix.


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 11:12
Har prøvet at lade min afspille i mere end 1 minut. SYnes det adaptiv afspilning er en skod løsning. Jeg vil selv vælge kvalitet.


Skrevet af: -PCN-
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 11:16
Aha, på den måde.. Tak for hjælpen.

Ved du noget om prisen, altså som jeg omtalte tidligere?


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Har prøvet at lade min afspille i mere end 1 minut. SYnes det adaptiv afspilning er en skod løsning. Jeg vil selv vælge kvalitet.
Øh, ok. Op med humøret, prøv evt. "lidt" længere end 1 minut.

Wink
Her er alting mega fint, med trådløsforbindelse.....



-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 12:45
Samme her, og jeg sidder på en ustabil Fullrate linje på en små 8mbit. Det er stadigvæk rigtig fin kvalitet. Den skal lige i gang, og efter et ½ - 1min er den super fin. 

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 12:54
Det kan jeg ikke forstå. Har set ret meget af Breaking bad og den fortsætter med skod kvali. Er i sikker på den skifter til HD kvali?


Skrevet af: adamsen1986
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 13:00
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=7844&zoneid=5 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=7844&zoneid=5

Tak til samsung :D 

nu virker 2011 modeller også :D virker perfekt på min UE40D8005


Skrevet af: frugtkompot
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Det kan jeg ikke forstå. Har set ret meget af Breaking bad og den fortsætter med skod kvali. Er i sikker på den skifter til HD kvali?

Hvilken platform bruger du?

Her virker henholdsvis Apple TV v. 2 og PS3 fremragende mht. tilpasning af kvaliteten. Vær dog opmærksom på, at alle alt materiale er i HD - måske er Breaking Bad kun SD?


-------------
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.


Skrevet af: adamsen1986
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 13:45
Breaking bad er i HD her :) 




Skrevet af: Fuzhi
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Det kan jeg ikke forstå. Har set ret meget af Breaking bad og den fortsætter med skod kvali. Er i sikker på den skifter til HD kvali?


Har du evt. kun prøvet med trådløst internet ? Jeg kunne først få stream i HD efter jeg forbandt min PS3 med kabel (selvom andre har kunnet se det trådløst uden problemer).


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 15:32
Under ens konto er der mulighed for at aktivere en enhed ?

Jeg har intet gjort. Skal man mon gøre noget ?

Har det oppe og køre med 2x atv3. Samt ipad PS3 og macbook.   Dog kun 2 stream af gangen.

Virker rigtig godt


Skrevet af: Jever
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 16:28
Mit umiddelbare indtryk er at PS3' eren gør det bedre end ATV2'eren, rent billed/kvalitets mæssigt.
Den pumper jo også 1080p, hvor ATV2 "kun" køre 720p.
Men interface mæssigt vinder ATV2 stort.



Skrevet af: abadabadoo
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 17:43
Er der nogen der har prøvet med en Boxee, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre for at få den til at vise Netflix


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 17:46
Du kan ikke få dansk Netflix på Boxee Box.


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du kan ikke få dansk Netflix på Boxee Box.
Kan lade sig gøre via unblock.us / vælg dk som lokation på deres hjemmeside og du er kørende. 
Det kræver dog at du laver en us- netflix. Der er masser anvisninger på nettet.


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: LeChuck
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af -PCN- -PCN- skrev:

Aha, på den måde.. Tak for hjælpen.

Ved du noget om prisen, altså som jeg omtalte tidligere?
Der er umiddelbart ingen praktiske problemer i at tegne et US abonnement som dansker, i modsætning til bla. Hulu Plus tager de f.eks. danske kreditkort. Man skal dog være opmærksom på at man bliver nødt til at lyve (give en amerikansk adresse), men indtil nu er der vidst ingen der har fået deres konto lukket eller fået konsekvenser på anden måde.
 
Personligt har jeg valgt at opsige mit US abonnement og tegne et dansk. Det har jeg gjort af to grunde:
1. Det eneste "fusk" jeg laver nu er at ændre min geo location af og til.
2. Selvom Netflix nok allerede ved jeg kommer fra Danmark, er de ihvertfald helt sikre nu. Jo flere der er fra Danmark, jo mere arbejde vil de lægge i "vores" Netflix (specifikt dansk tale på materiale til børn).
 
Jeg ved ikke om Netflix tjener mere på et dansk abonnement. Med moms og eventuel told er der nok ikke den store forskel.


Skrevet af: abadabadoo
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 18:10



Skrevet af: Avenue
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 19:14
Nogen, som kan hjælpe mig med Netflix kategori-opsætning?
 
Jeg har Netflix på mit Panasonic Tv via smart viera og det fungerer rigtig godt. Jeg har dog undret mig lidt over at der ikke lå så mange film inde på min Netflix konto i modsætning til min computer og iPhone, hvor der er mange flere "film-kat."
 
Hvis jeg derimod søger efter en film på mit Panasonic Tv så kommer filmen frem men den ligger ikke under selve menuen - hvordan kan det være jeg har 2 forskellige menuer i forhold til tv og computer/iPhone?



Print side | Luk vindue