Hjælp til Pioneer app
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple apps
Forumbeskrivelse: Apps til Apple iOS (iPhone, iPad og iPod Touch)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116230
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 11:46
Emne: Hjælp til Pioneer app
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: Hjælp til Pioneer app
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 16:33
Har downloadet remote app'en til Pioneer. Men hvordan kommer jeg igang med at bruge den? Skal apparaterne ha' netforbindelse for at det virker?
Min reciever er foreløbig den eneste der har netadgang, men ikke engang den kan jeg betjene?
|
Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 17:27
Kampus skrev:
Har downloadet remote app'en til Pioneer. Men hvordan kommer jeg igang med at bruge den? Skal apparaterne ha' netforbindelse for at det virker?
Min reciever er foreløbig den eneste der har netadgang, men ikke engang den kan jeg betjene? |
Hvis jeg tager udgangspunkt i min APP til mit Pana og fra min iPad, så er begge enheder tændt, og jeg vil tro, at dimserne spiller sammen over mit trådløse netværk
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: kimols
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 17:28
Jepz... der ska være net forbindelse(wi-fi)hvis du har det i din forstærker,eller net kabel fra receiver og til router..du kan ik med din bdp lx91.......
------------- Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 18:29
Hother skrev:
Kampus skrev:
Min reciever er foreløbig den eneste der har netadgang, men ikke engang den kan jeg betjene? |
Hvis jeg tager udgangspunkt i min APP til mit Pana og fra min iPad, så er begge enheder tændt, og jeg vil tro, at dimserne spiller sammen over mit trådløse netværk |
Jeg har en løs usb-dongle, men TV'et er det vel ikke muligt at få på trådløst net?
|
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 18:30
kimols skrev:
Jepz... der ska være net forbindelse(wi-fi)hvis du har det i din forstærker,eller net kabel fra receiver og til router..du kan ik med din bdp lx91....... |
Hvorfor ikke? Afspilleren har netstik
Recieveren har fast kabel til router
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 18:42
Kampus skrev:
Hother skrev:
Kampus skrev:
Hvis jeg tager udgangspunkt i min APP til mit Pana og fra min iPad, så er begge enheder tændt, og jeg vil tro, at dimserne spiller sammen over mit trådløse netværk |
Jeg har en løs usb-dongle, men TV'et er det vel ikke muligt at få på trådløst net? |
Nu kan jeg da ikke huske om der er netadgang på dit Pio, men er det ikke det, så nej
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: kimols
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 19:11
Hother skrev:
Kampus skrev:
Hother skrev:
Kampus skrev:
Jeg har en løs usb-dongle, men TV'et er det vel ikke muligt at få på trådløst net? |
Nu kan jeg da ikke huske om der er netadgang på dit Pio, men er det ikke det, så nej |
Mener ik du kan bruge Appsen til de gamle modeller,selvom du har netstik til 91eren..
------------- Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 19:25
Så alt i alt er Pioneer app'en overflødig, da den kun virker på min reciever
|
|